FAQ
- Niestety nie, więc zastanów się dwa razy, by potem tego nie żałować. Nazwa konta jest wspólna dla wszystkich gier Ubisoftu podpiętych pod Uplay.
- Niestety nie, ale skoro jest to kolekcjonera gra karciana, więc można samemu zdobyć wszystkie talie początkowe.
- Można także dostać je zakupując edycję pudełkową, ale prościej założyć konto klikając tutaj .
- Nie musisz wybierać. Jeśli skorzystasz z tego linku, gdy zaczynasz przygodę z DoCiem, to dostaniesz dodatkowe talie na start.
- Grać tylko w kampanie i unikać walki z żywym przeciwnikiem.
Nazwa Kampanii | Łączna Ilość Złota | Łączna Ilość Pakietów |
Żelazne Wichry | 30 000 | 5x Pakiet 1 Zestawu Podstawowego |
Powstanie Pustki | 30 000 | 5x Pakiet Powstania Pustki |
Herold Pustki | 30 000 | 5x Pakiet Herolda Pustki |
Zapomniane Wojny | 30 000 | 5x Pakiet Zapomnianych Wojen |
Pięć Wież | 30 000 | 5x Pakiet Pięciu Wież |
Łącznie | 150 000 | 25 pakietów |
- Trzeba przejść kompanię dotycząca danej zagadki przynajmniej jedną frakcją.
- Kliknij tutaj.
- Trzeba posiadać dużo jednostek z magicznym atakiem, więc jest to jedna z nielicznych walk, gdzie neutralne żywiołaki odgrywają ważną rolę.
- Dodatkowo bardzo pomocne są czary obszarowe takie jak: Kula Ognia, Promień czy Lodowe Kolce.
- Strategia przy użyciu czarów jest bardzo prosta: Wystawić jak najwięcej stworzeń, a następnie zaklęciami oczyść sobie drogę do wrogiego bohatera.
- Można powtarzać ją kilkakrotnie (nic się nie traci przegrywając), kupić nowe karty lub spróbować swoich sił z żywym przeciwnikiem.
- Grać tylko w pojedynki i unikać turniejów, póki nie poczujesz się pewnie w grze.
- Podczas pierwszego zalogowania się do gry w danym dniu, pokazuje się okno z nagrodami codziennymi.
- Nagrodę można wziąć od razu lub poczekać do kolejnego dnia, by mieć szansę na lepsze nagrody.
- Jeśli kolejnego dnia się nie zalogujemy, wszystkie nagrody przepadają.
- Jeśli będziemy się logować do gry 7 dni pod rząd, to dostaniemy nagrody z całego tygodnia plus nagrodę za 7. dzień, czyli drogocenne dzikie karty.
- 1. dnia można wylosować złoto (od 100 do 375 ), doładowanie złota lub doładowanie doświadczenia.
- 2. dnia z rzędu można wylosować złoto (od 500 do 675), 1 , doładowanie doświadczenia lub doładowanie złota.
- 3. dnia z rzędu można wylosować złoto (od 800 do 1075 ), 1 lub doładowanie złota.
- 4. dnia z rzędu można wylosować złoto (od 1100 do 1225 ), 1 lub doładowanie złota.
- 5. dnia z rzędu można wylosować złoto (od 1400 do 1800 ), 1 .
- 6. dnia z rzędu można wylosować złoto (od 2000 do 2600 ) lub .
- 7. dnia z rzędu otrzymujemy dzikie karty (od 1 do 5 ).
- Gdyż jest to tylko wartość nagród w przeliczeniu na złoto, aby zobaczyć, ile warte są Twoje nagrody. Nie jest to zaś dodatkowa nagroda.
- Po pierwszym zalogowaniu się do gry zostaną ci przydzielone 3 zadania.
Każdego kolejnego dnia ukończone zadanie dzienne z poprzedniego dnia będą zastępowane przez nowe, wybrano losowo.
- Zadania dzienne dzielą się na 3 poziomy, każdej randze przydzielana jest inna liczba zadać z danego poziomu:
Ranga | zad. poz. 1 | zad. poz. 2 | zad. poz. 3 |
Rekrut | 0 | 0 | 0 |
Giermek | 1 | 0 | 0 |
Rycerz | 2 | 0 | 0 |
Dowódca | 2 | 1 | 1 |
Głównodowodzący | 1 | 2 | 0 |
MistrzWlicza się w to każdy poziom Mistrza - I, II i III. | 1 | 1 | 1 |
Poz. | Opis | Nagroda |
1 | Wygraj 3 pojedynki | 2000 |
1 | Wygraj pojedynek treningowy online | 1000 |
1 | Wygraj grę w turnieju | 1 |
1 | Zabij 50 stworzeń | 3000 |
1 | Wystaw 30 stworzeń | 2000 |
1 | Zagraj 30 zaklęć | 3000 |
1 | Zagraj 20 łutów szczęścia | 3000 |
1 | Zadaj 100 obrażeń zaklęciami | 4500 |
1 | Rzuć 20 długotrwałych zaklęć na stworzenia | 4500 |
1 | Otwórz pakiet | 2000 |
1 | Ukończ Turniej Szwajcarski | 1 |
1 | Użyj 15 aktywnych wydarzeń | 2000 |
1 | Użyj 15 razy specjalną zdolność bohatera | 2000 |
1 | Zadaj 100 obrażeń za pomocą stworzeń | 4500 |
2 | Wygraj 2 pojedynki daną frakcją | 6000 |
2 | Wygraj 5 starć w turnieju | 1 |
2 | Wygraj 2 pojedynki z przyjacielem | 4000 |
2 | Wejdź do czołowej 4 turnieju | 2 |
3 | Wygraj 5 pojedynków daną frakcją | 3 |
3 | Wygraj Turniej Szwajcarski | 4 |
3 | Wygraj w 6 turze lub wcześniej | 5 |
-Dane zadanie codzienne nie zniknie dopóki nie zostanie wykonane.
- Tylko zadanie z poprzedniego dnia oczekuje na wykonanie. Gdy tylko je zrobisz to automatycznie dostaniesz następne z dnia obecnego.
- Trzeba stworzyć deck danej frakcji i wygrać nim z przeciwnikiem w pojedynkach rankingowych albo w w turnieju.
- Za walutę gry, którą jest złoto i pieczęci.
- Rozgrywając pojedynki rankingowe z innymi graczami.
- Osiągając dobry rezultat w Turnieju Jackpot.
- Nagrody codzienne.
- Wykonując osiągnięcia w grze.
- Są to wszystkie dodatki oraz Zestawy Podstawowe jakie się ukazały przed aktualnym zestawem podstawowym.
- Seria Standardowa są to wszystkie karty z aktualnego zestawu podstawowego i następujących po nim dodatków.
- Na początku gry najbardziej opłaca się kupować pakiety z Serii Standardowej, najlepiej te tańsze.
- Najbardziej opłaca się kupować zestawy, te z kartami premium.
- Oprócz promocji jest to jedyna opcja na zakup kart z serii Dziedzictwa
W zależności jaką frakcje wybraliśmy do grania:
- Jeśli Przystań to Zestaw Powstania Pustki i Zestaw Zapomniane Wojny.
- Jeśli Inferno to Zestaw Herold Pustki.
- Jeśli Nekropolia to Zestaw Herold Pustki.
- Jeśli Twierdza to Zestaw Herold Pustki i Zestaw Zapomniane Wojny.
- Jeśli Sanktuarium to Zestaw Powstania Pustki i Zestaw Zapomniane Wojny.
- Jeśli Akademia to Zestaw Zapomniane Wojny.
- Karty premium dają 2x większą szansę na zdobycie karty z Piekielnej Otchłani, niż ich zwykłe odpowiedniki.
- Nie. No chyba, że dla osiągnięcia Nowa talia, co da nam 50 000. Ale lepiej samemu coś złożyć niż wydać 1000.
- Kupując Pakiety lub Zestawy Powstania Pustki wzwyż.
- Kupując Pakiety lub Zestawy Zapomnianych Wojen wzwyż.
- Kupując Pakiety lub Zestawy Herolda Pustki.
- Nie, można je tylko zdobyć poprzez osiągnięcia, specjalne kody lub z okazji jakiegoś święta.
- Aby zdobyć alternatywną wersje karty Garant, trzeba poświęć 1000 kart w Piekielnej Otchłani.
- Aby zdobyć alternatywną wersje karty Seria, trzeba wygraj 20 gier rankingowych z pomocą każdego bohatera z dodatku Herold Pustki.
- Aby zdobyć kartę premium Kieran, trzeba wygraj 30 gier rankingowych za pomocą każdej z 5 frakcji.
- Aby zdobyć kartę premium Akane, trzeba zdobyć egzemplarz każdej karty z serii Powstanie Pustki.
- Aby zdobyć kartę premium Phrias, trzeba zgromadzić 120 kart premium z serii Powstanie Pustki.
- Aby zdobyć kartę premium Ariana, trzeba zgromadzić 5000 kart w swojej kolekcji.
- Aby zdobyć kartę premium Crag Hack, trzeba wygrać 500 pojedynków rankingowych.
- Aby zdobyć kartę premium Morgan trzeba wygrać turniej szwajcarski, grając talią Przystani i nie wychodzić z niego do ogłoszenia wyników.
- Aby zdobyć kartę premium Ignatius trzeba wygrać turniej szwajcarski, grając talią Inferna i nie wychodzić z niego do ogłoszenia wyników.
- Aby zdobyć kartę premium Siham trzeba wygrać turniej szwajcarski, grając talią Nekropoli i nie wychodzić z niego do ogłoszenia wyników.
- Aby zdobyć kartę premium Zouleika trzeba wygrać turniej szwajcarski, grając talią Twierdzy i nie wychodzić z niego do ogłoszenia wyników.
- Aby zdobyć kartę premium Shalan trzeba wygrać turniej szwajcarski, grając talią Świątyni i nie wychodzić z niego do ogłoszenia wyników.
- Aby zdobyć kartę premium Ammar trzeba wygrać turniej szwajcarski, grając talią Akademii i nie wychodzić z niego do ogłoszenia wyników.
- Aby zdobyć kartę premium Gazal, Herolda Pustki należy wykonać wszystkie powyższe akcje.
Piekielna Otchłań jest miejscem gdzie możesz poświęcić swoje niechciane karty, by zdobyć dodatkowe złoto oraz szansę na wygranie Piekielnej Karty. Poniżej prezentujemy krótkie FAQ.
Niestety nie mamy dostępu do Otchłani na początku naszej przygody z DoC. Zakładka, która za nią odpowiada na razie jest zamknięta na kłódkę. Aby uzyskać dostęp należy zdobyć osiągnięcie GiermekOsiągnij poziom 5., aby zdobyć to osiągnięcie..
Za każdą złożoną przez ciebie ofiarę dostajesz szansę, na wygranie Piekielnej Karty. Im więcej kart poświęcisz na raz, tym wyższa twoja szansa na wygranie tej karty. Powiedzmy, że obecna karta jest niezwykła. Osiągasz 100% szans na wygraną, kiedy wykonasz ofiarę, która jest warta 6000 . Więc, jeśli zdarzy ci się wykonać ofiarę za 3000 z niechcianych kart, to twoje szanse w takim przypadku wynoszą 50%.
Zwykła: 50
Niezwykła: 300
Rzadka: 1000
Epicka: 2000
Bohater: 1000
Premium: Tak samo jak z kartami, które nie są premium.
Różne typy rzadkości kart mają różne wymagania, by osiągnąć pełną szansę na zdobycie karty. Na ogół jednak jest to wartość karty w złocie (G) razy 20 (G*20=100% szans).
Jeśli Piekielna Karta jest Zwykła: Ofiara warta 1000 przyniesie 100% szans na wygraną.
Jeśli Piekielna Karta jest Niezwykła: Ofiara warta 6000 przyniesie 100% szans na wygraną.
Jeśli Piekielna Karta jest Rzadka: Ofiara warta 20,000 przyniesie 100% szans na wygraną.
Jeśli Piekielna Karta jest Epicka: Ofiara warta 20,000 przyniesie 100% szans na wygraną.
Karty Premium mają podwojoną wartość jeśli chodzi o szanse na wygranie Piekielnej Karty. Dla przykładu: poświęcenie 10 kart premium, da ci taki sam procent szansy na wygranie karty, co poświęcenie 20 zwykłych kart, które nie są premium.
Nie. Karta znika z Piekielnej Otchłani, kiedy ją wygrasz. Nowa karta pojawi się po następnych 8 godzinach (oczywiście licznik nie startuje od nowa, pozostaje na nim tyle czasu ile było przed wygraniem karty).
Wszystkie karty będą możliwe do wygrania, wliczając karty premium.
Karty bohaterskie i epickie pojawiają się okazjonalnie. Twórcy poddają kilka kart epickich pod głosowanie graczy i karta, która wygra pojawia się w określonym czasie w Otchłani.
Jeśli nacisnąłeś już odpowiedni przycisk to nie ma powrotu. Dlatego warto się zastanowić jakie karty poświęcamy...
- Dzika Karta jest to dodatkowa waluta gry, za którą można kupić dowolny egzemplarz karty.
- Ołtarz Życzeń jest to miejsce, w którym można wymienić Dzikie Karty na wybrane karty.
- Należy zdobyć pierwszą Dziką Kartę.
- Wykonując osiągnięcia w grze.
- Kupując zestawy (boksy).
- Kupując pakiety za pieczęcie.
- Logując się 7 dni pod rząd do gry.
- Dodatkowo mamy szanse na wylosowanie Dzikich Karty w pakietach kupowanych za złoto.
- To zależy od rodzaju karty i dodatku w jakim się ukazała.
- Im rzadsza karta i nowszy dodatek, tym droższa karta.
- W Ołtarzu Życzeń można zdobyć tylko zwykłe karty.
- Karty premium można zdobyć tylko za osiągnięcia w grze lub kupując Pakiety Premium.
- Alternatywne wersje kart można zdobyć tylko poprzez osiągnięcia, specjalne kody lub z okazji jakiegoś święta.
- Niektóre karty, należące do innych Zestawów Podstawowych, pokrywają się z kartami ze starszych dodatków. W Ołtarzu Życzeń można znaleźć ich różne wersje. Poznasz je po oznaczeniach serii w prawy dolnym rogu karty.
- Talie najczęściej zawiera 59 kart, gdyż przy mniejszej liczbie kart łatwiej wylosować oczekiwaną przez nas kartę.
- Niestety, mała liczba kart w talii może być problemem grając przeciwko taliom nastawionym na Mill, czyli bezpośrednim wysyłaniu naszych kart z talii na cmentarz.
- Ten skrót oznacza maksymalne wymagania kart przy budowie talii.
- Np. talia 4/6/1 składa się ze stworzeń o maksymalnych wymaganiach mocy 4, maksymalnych wymaganiach magii 6 oraz o maksymalnych wymaganiach przeznaczenia 1.
- W talii można mieć tylko 4 karty o tej samej nazwie, niezależnie czy jest to normalna wersja, premium czy z alternatywnym wyglądem.
- W talii może znajdować się tylko 1 karta unikatowa o tej samej nazwie.
- Gdyż nie masz w swojej tali żadnej unikatowej karty.
- Nie każdy epicka karta jest unikatowa.
- Unikatowa karta to taka, która w swoim opisie przed typem karty ma napisane "Unikalny".
- Najprostszym sposobem jest skorzystanie z umiejętności naszego bohatera i dobrać kolejną kartę.
- Jeśli to nie pomoże, można skorzystać z jednej z następujących kart: Krasnoludzka Kuźnia, Ołtarz Zniszczenia, Zbiorowa Mogiła, Chata Krwawego Szamana, Ukryta Świątynia lub Nawrócenie na Pustkę.
- Wraz z premierą Drugiego Zestawu Podstawowego umiejętność Kelthora została zmieniona w taki sposób, że działa teraz tylko na liczniki szału (odpada Krwiożerczość).
Najprościej to wytłumaczyć odwołują się do prawdziwego życia:
- Mamy dwa mury, jeden za drugim, oddalone od siebie o kilka metrów. Chcemy się przez nie przedostać.
- Niszczymy jeden, ale i tak nie możemy przejść, bo musimy jeszcze zniszczyć drugi mur, który sam się nie rozpadł po zniszczeniu pierwszego.
- 10 000 .
- Rekrut->Giermek->Rycerz->Dowódca->Głównodowodzący->Mistrz(I,II,III)
- Za każdy wygrany mecz zdobywasz określoną ilość punktów, które będą przeliczane na procenty w twoim profilu.
Gdy osiągniesz 100% danej rangi i wygrasz kolejny pojedynek to awansujesz.
- Na oficjalnym forum, w tym temacie.
- Podczas Muligana gracz, który ma w mianowniku liczby surowców równą zero, zaczyna jako pierwszy.
- Natomiast ten co ma liczbę 1, zaczyna jako drugi.
- Za wygraną walkę (pod warunkiem, że trwała dłużej niż 3 tury) dostaje się 500 złota i 500 punktów doświadczenia.
- Dodatkowo niezależnie od tego, czy ktoś wygrał czy nie, dostaje się złoto i doświadczenie, które zależy od ilości tury (czyli im więcej tur, tym lepiej; to taki minus szybkiego wygrywania; z drugiej strony i tak się bardziej opłaca wygrać 2 walki w czasie 5 minut niż jedną w 10) i ilości pozostałych punktów życia przeciwnika (czyli im mniej on ma, tym lepiej; dlatego każdy chce żeby w ostatecznej statystyce walki, gdzie podane są pozostałe punkty życia przeciwnika, była liczba poniżej zera).
- Godzinę po jego zakończeniu.
- Trzeba posiadać co najmniej 1 bilet.
- Za 1. miejsce jest Superpakiet najnowszego dodatku + Pakiet najnowszego Zestawu Podstawowego.
- Za 2. miejsce jest Pakiet najnowszego Zestawu Podstawowego+ Pakiet najnowszego dodatku.
- Za zajęcie od 3 do 8 miejsce i rozegranie 3 walk mamy szanse na Pakiet Zestawu Podstawowego 2 +
- Taka taktyka walki nazywa się OTK, czyli One Turn Kill.
- Chodzi w niej, aby w jednej turze pokonać przeciwnika.
- Przeciwnik przez całą grę nie zadaje obrażeń (lub zadaje ich bardzo mało) i tylko umiejętne się broni, by w końcu gdy uzbiera odpowiednie karty i będzie miał wystarczającą liczbę surowców, zadać zabójczy cios wrogowi.
- Trzeba przejść do katalogu gry "GameData", a następnie do katalogu "Replay", gdzie znajdziemy pliki z rozszerzeniem "replay", czyli nasze powtórki.
- Kopiujemy lub przenosimy plik z rozszerzeniem "replay" do głównego katalogu gry, czyli "GameData", i otwieramy go za pomocą "game.exe", czyli pliku który służy do uruchamiania gry.
- Powtórki działają tylko na wersji gry, na której zostały rozegrane.
- Aby obejrzeć powtórki sprzed ukazania się najnowszej wersji, trzeba posiadać starszą wersje gry.
- Najbardziej prawdopodobne przyczyny takiego zdarzenia, to kilkusekundowe zerwanie połączenia internetowego lub nie naciśniecie przyciska kończącego turę 3 razy pod rząd.
- Sprawdź, czy w tym czasie nie jest zaplanowana jakaś konserwacja serwera lub wprowadzana nowa aktualizacja do gry albo czy nie masz problemów z internetem.
- Zrobić Print Screen takiej wiadomości i skontaktować się z Obsługą Klienta lub w wyjątkowych sytuacjach z community managerem.
- Zrobić Print Screen i skontaktować się z obsługą klienta.
- Możliwość zakupu steamowych "DLC" oraz 100% pewność przy wszelakich zakupach.
- Automatyczne aktualizacje (działają nawet w tle, jeśli gracz sobie tak ustawi), które nie pobierają gry od nowa.
- Wchodzimy w zakładkę Sklep, a następnie wyszukujemy grę "Duel of Champions" i dodajemy ją do naszego konta.
- Jest to rodzaj rozgrywki, w której obowiązują restrykcje dotyczące kart dopuszczonych do rozgrywki.
- Mamy cztery formaty:
Standard - możemy grać kartami z najnowszego Zestawu Podstawowego i następujących po nim dodatkach.
Open - możemy grać wszystkimi kartami dostępnymi w grze.
Tygodniowy - specjalny rodzaj formatu, w którym zasady zmieniają się co tydzień.
Road to Paris - format stworzony na potrzeby mistrzostw świata, dla uczestników.
- Jak najbardziej.