UWAGA! Karty można dowolnie sortować poprzez naciśnięcie dowolnego nagłówka. Można też sortować po kilku nagłówkach jednocześnie, w tym celu należ przytrzymać klawisz "Shift". Kolejność naciskania nagłówków będzie wyznaczała kolejność sortowania kart. Dodatkowo można filtrować karty korzystając z przycisku "Filtrowanie". |
Nazwa | FFormat w jakim może grać dana karta. | RRzadkość | Atak | Umiejętności | Atak | Kontratak | Punkty życia | Koszt | Wymagany poziom Mocy | Wymagany poziom Magii | Wymagany poziom Przeznaczenia | MMagia. Określa szkołę magii do jakiej przynależy dana jednostka. | Gatunek | Profesja | Seria |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Heleksjański Bibliotekarz | Standard | niezwykła | Atak wręcz | Gdy Bibliotekarz wkracza na pole bitwy, dobierz kartę. | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 2 | - | Człowiek | - | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Pomniejszy Żywiołak Ciemności | Standard | niezwykła | Magiczny atak wręcz | Bezcielesność | 1 | 1 | 3 | 3 | 2 | 1 | 0 | Magia Ciemności | Duch | - | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Rozwścieczona Wiwerna | Standard | niezwykła | Atak z powietrza | - | 3 | 3 | 7 | 5 | 5 | 0 | 0 | - | Wiwerna | - | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Łowca z Pao | Standard | zwykła | Strzelec | Niewrażliwość na OdwetGrupowalne | 1 | 0 | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | - | Ork | Łucznik | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Najemny Zbir | Standard | zwykła | Atak wręcz | Musisz wydać 1, aby zaatakować za pomocą Najemnego Zbira. | 2 | 1 | 4 | 2 | 2 | 0 | 0 | - | Człowiek | Najemnik | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Wędrowny Bard | Standard | niezwykła | Atak wręcz | Gdy Wędrowny Bard wchodzi na pole bitwy, przeszukaj swoją bibliotekę w poszukiwaniu unikatowego stworzenia i dołóż je do swojej talii. | 1 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 2 | - | Człowiek | - | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Morski Elf Łucznik | Standard | zwykła | Strzelec | Niewrażliwość na Odwet | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 | - | Elf | Łucznik | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Mroczny Asasyn | Open | epicka | Atak wręcz | Gdy Asasyni atakują, zadają 1 punkt obrażeń twojemu bohaterowi. | 4 | 0 | 2 | 2 | 3 | 0 | 0 | - | Człowiek | Asasyn | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Dziki Gryf | Open | zwykła | Atak z powietrza | - | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 0 | 0 | - | Gryf | - | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Poszukiwacz Śmierci z Pao | Open | rzadka | Atak wręcz | Niewrażliwość na OdwetSzybki AtakNa końcu swojej tury zabij Poszukiwacza Śmierci z Pao. | 3 | 0 | 1 | 4 | 3 | 0 | 0 | - | Ork | Wojownik | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Pomniejszy Żywiołak Ognia | Standard | zwykła | Magiczny strzelec | Niewrażliwość na Odwet | 3 | 2 | 4 | 4 | 4 | 1 | 0 | Magia Ognia | Duch | - | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Pomniejszy Żywiołak Ziemi | Open | niezwykła | Magiczny atak wręcz | - | 3 | 4 | 7 | 5 | 4 | 1 | 0 | Magia Ziemi | Duch | - | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Pomniejszy Żywiołak Powietrza | Standard | zwykła | Magiczny atak z powietrza | - | 2 | 2 | 6 | 4 | 4 | 1 | 0 | Magia Powietrza | Duch | - | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Pająk Księżycowego Jedwabiu | Open | rzadka | Strzelec-wojownik | Magiczna TarczaTwe zaklęcia kosztują o 1mniej, gdy chcesz ich użyć. | 0 | 0 | 1 | 4 | 0 | 3 | 0 | Magia Pierwotna | Pająk | - | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Ślepy Brat | Standard | niezwykła | Strzelec-wojownik | Na początku twojej fazy uzupełnień możesz wyciągnąć dodatkową kartę. | 1 | 1 | 5 | 4 | 1 | 0 | 3 | - | Człowiek | Prorok | Powstanie Pustki |
Straszliwy Wilk | Open | zwykła | Atak wręcz | Odpłata | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | - | Wilk | - | Powstanie Pustki |
Upiór Pustki | Standard | niezwykła | Magiczny atak wręcz | Jeśli Upiór Pustki zostaje zabity podczas tury twojego przeciwnika, zadaje wrogiemu bohaterowi 3 punkty obrażeń. | 1 | 0 | 1 | 3 | 2 | 1 | 2 | Magia Pierwotna | Duch | - | Powstanie Pustki |
Czarny Sęp | Open | zwykła | Atak z powietrza | - | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | - | Ptak | - | Powstanie Pustki |
Żółw z Gór Cienia | Standard | zwykła | Atak wręcz | Atak Prewencyjny | 1 | 3 | 5 | 3 | 3 | 0 | 0 | - | Stwór | - | Powstanie Pustki |
Większy Żywiołak Ognia | Standard | rzadka | Magiczny strzelec | Niewrażliwość na OdwetLecznicza Moc OgniaWybuch Ognia 2 | 3 | 2 | 5 | 6 | 4 | 3 | 0 | Magia Ognia | Duch | - | Powstanie Pustki |
Shi-No-Shi | Standard | epicka | Magiczny atak z powietrza | SzarżaObrona Przed CiemnościąGdy to stworzenie trafia na twój cmentarz, wtasuj ją do swojej biblioteki. | 6 | 6 | 6 | 8 | 6 | 2 | 0 | - | Wiwerna | - | Powstanie Pustki |
Ważka | Open | zwykła | Atak z powietrza | - | 1 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | - | Ważka | - | Herold Pustki |
Magiczny Przekupień | Open | niezwykła | Atak wręcz | Pojawiwszy się na polu bitwy, Magiczny Przekupień wyszukuje w twej bibliotece wyjątkowe (unikatowe) zaklęcie i przekazuje je do twojej ręki. | 1 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 2 | - | Człowiek | - | Herold Pustki |
Drzewiec z Mrocznej Kniei | Standard | niezwykła | Atak wręcz | Niezdolność do AtakuFortyfikacja | 0 | 1 | 7 | 3 | 1 | 0 | 0 | Magia Ziemi | Roślina | - | Herold Pustki |
Mniejszy Żywiołak Wody | Standard | zwykła | Magiczny strzelec | Niewrażliwość na Odwet | 2 | 1 | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 | Magia Wody | Duch | - | Herold Pustki |
Strażnik Pustki | Open | rzadka | Magiczny strzelec | Niewrażliwość na OdwetGdy tylko jakieś stworzenie zginie i powędruje na cmentarz, zamiast tego zostaje usunięte. | 2 | 1 | 5 | 4 | 3 | 1 | 2 | Magia Pierwotna | Człowiek | Czarodziej | Herold Pustki |
Większy Żywiołak Ziemi | Standard | rzadka | Magiczny atak wręcz | Lecznicza Moc ZiemiFortyfikacja | 3 | 4 | 9 | 7 | 5 | 2 | 0 | Magia Ziemi | Duch | - | Herold Pustki |
Żywioł Rozpalonego Piasku | Open | zwykła | Magiczny atak wręcz | Wybuch Ognia 3 | 2 | 0 | 4 | 5 | 2 | 3 | 0 | Magia Ognia | Duch | - | Zapomniane Wojny |
Beduin z Sahaar | Open | zwykła | Atak wręcz | - | 2 | 2 | 4 | 3 | 3 | 0 | 0 | - | Człowiek | - | Zapomniane Wojny |
Wróżbita | Open | niezwykła | Atak wręcz | Kiedy Wróżbita wkracza na pole bitwy, wyszukaj z biblioteki unikatową kartę Łutu Szczęścia i weź ją do ręki. | 1 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 2 | - | Człowiek | - | Zapomniane Wojny |
Kaktusowe Stworzenie | Standard | niezwykła | Atak wręcz | Niezdolność do AtakuAtak Prewencyjny | 0 | 3 | 3 | 2 | 2 | 0 | 0 | Magia Ziemi | Roślina | - | Zapomniane Wojny |
Większy Żywiołak Powietrza | Standard | rzadka | Magiczny atak z powietrza | ChyżośćLecznicza Moc Powietrza | 3 | 3 | 6 | 6 | 5 | 1 | 0 | Magia Powietrza | Duch | - | Zapomniane Wojny |
Księżycowy Feniks | Standard | epicka | Magiczny atak z powietrza | Musisz usunąć 3 wybrane karty z cmentarza, by zagrać Księżycowego Feniksa. Kiedy Księżycowy Feniks umiera, wróć go na rękę. | 3 | 0 | 3 | 2 | 3 | 2 | 0 | - | Feniks | - | Zapomniane Wojny |
Harcownik z Sahaaru | Standard | niezwykła | Strzelec | Niewrażliwość na OdwetHarcownik z Sahaaru może zaatakować wrogiego bohatera, nawet jeśli stoją przed nim inne stworzenia. | 3 | 3 | 6 | 6 | 5 | 1 | 0 | - | Zwierzolud | Łucznik | Zapomniane Wojny |
Rabuś | Open | niezwykła | Atak wręcz | Gdy Rabuś pojawi się na polu bitwy, poszukaj w swojej bibliotece unikatowego budynku i przenieś go do ręki. | 1 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 2 | - | Człowiek | - | Pięć Wież |
Rekin Piaskowy | Open | zwykła | Atak wręcz | Zasadzka 1 | 2 | 0 | 3 | 3 | 2 | 0 | 0 | - | Stwór | - | Pięć Wież |
Upiór Pożeracz Dusz | Open | rzadka | Magiczny atak wręcz | Niewrażliwość na OdwetNa początku twojej tury usuwa wybraną kartę z cmentarza przeciwnika. Jeśli to niemożliwe, zadaje sobie 1 pkt obrażeń. | 3 | 0 | 5 | 4 | 3 | 1 | 2 | Magia Pierwotna | Duch | - | Pięć Wież |
Większy Żywiołak Wody | Standard | rzadka | Magiczny strzelec | Lecznicza Moc WodyHipnoza | 3 | 3 | 5 | 5 | 3 | 3 | 0 | Magia Wody | Duch | - | Pięć Wież |
Mniejszy Żywiołak Światła | Standard | zwykła | Magiczny atak z powietrza | Atak Prewencyjny | 1 | 3 | 4 | 3 | 1 | 3 | 0 | Magia Światła | Duch | - | Pięć Wież |
Wierny Ogar | Standard | zwykła | Atak wręcz | - | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | - | Ogar | - | Serce Koszmarów |
Ślep Jasnowidz | Standard | zwykła | Strzelec-wojownik | Niewrażliwość na OdwetGracze nie mogą przeszukiwać swoich bibliotek. | 1 | 1 | 5 | 3 | 1 | 0 | 2 | - | Człowiek | Prorok | Serce Koszmarów |
Damran, Wybraniec Cierni | Standard | epicka | Magiczny atak wręcz | Sojusznik Magii ZiemiInfekcja 2Gdy Damran, Wybraniec Cierni, wkracza na pole bitwy, nałóż 3 dowolnie rozdzielone liczniki trucizny na wybrane maksymalnie 3 stworzenia. | 3 | 3 | 7 | 6 | 4 | 3 | 0 | Magia Ziemi | Mroczny Elf | - | Serce Koszmarów |
Anael, Wybranka Światła | Standard | epicka | Magiczny atak z powietrza | Sojusznik Magii ŚwiatłaSzarżaNie można ustawiać liczników na tym stworzeniu | 3 | 3 | 7 | 6 | 4 | 3 | 0 | Magia Światła | Anioł | - | Serce Koszmarów |
Zefiria, Wybranka Wiatru | Standard | epicka | Magiczny atak wręcz | Sojusznik Magii Powietrza | 3 | 2 | 6 | 6 | 4 | 4 | 0 | Magia Powietrza | Człowiek | Czarodziej | Serce Koszmarów |
Wściekły Pies | Standard | zwykła | Atak wręcz | - | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 0 | 0 | - | Ogar | - | Zguba Gryfa |
Najemny Łotr | Standard | zwykła | Atak wręcz | Aby zaatakować za pomocą Najemnego Łotra, musisz wydać 1. | 2 | 1 | 6 | 3 | 2 | 0 | 0 | - | Człowiek | Najemnik | Zguba Gryfa |
Najemny Łucznik | Standard | zwykła | Strzelec | Niewrażliwość na OdwetAby zaatakować za pomocą Najemnego Łucznika, musisz wydać 1. | 2 | 0 | 4 | 2 | 2 | 0 | 0 | - | Człowiek | Najemnik | Zguba Gryfa |
Raya, Wybranka Fal | Standard | epicka | Magiczny strzelec | Sojusznik Magii WodyNiewrażliwość na OdwetOchrona Przed Łutami SzczęściaLodowy DotykHipnoza | 3 | 2 | 5 | 4 | 4 | 1 | 0 | Magia Wody | Naga | Kapłan | Zguba Gryfa |
Hikyu, Wybraniec Płomieni | Standard | epicka | Magiczny atak wręcz | Sojusznik Magii Ognia | 4 | 2 | 7 | 6 | 5 | 1 | 0 | Magia Ognia | Człowiek | Wojownik | Zguba Gryfa |
Hasafah, Wybraniec Cieni | Standard | epicka | Magiczny strzelec | Sojusznik Magii CiemnościNiewrażliwość na OdwetObrona Przed CiemnościąIlekroć Hasafah, Wybraniec Cieni atakuje i niszczy jakieś stworzenie, po ataku wystawiasz na polu żeton w postaci kopii tego stworzenia pod twoją kontrolą. | 2 | 2 | 7 | 4 | 4 | 3 | 0 | Magia Ciemności | Elf | Kusznik | Zguba Gryfa |
Najemnik z Agyn | Standard | rzadka | Atak wręcz | PoziomNajemnika z Agyn jest równy połowie twoichz zaokrągleniem w dół. Gdy Najemnik z Agyn zaatakuje, zapłacisz za to połowę swoich, zaokrąglając w dół. | 0Patrz umiejętność specjalna | 3 | 7 | 4 | 3 | 0 | 0 | - | Człowiek | Najemnik | Grzechy Zdrady |
Wybuchowy Żywiołak Ognia | Standard | zwykła | Magiczny strzelec | Niewrażliwość na OdwetObszarowy Wybuch 2 | 2 | 0 | 5 | 4 | 3 | 2 | 0 | Magia Ognia | Duch | - | Grzechy Zdrady |
Żywiołak Lawy | Standard | niezwykła | Magiczny atak wręcz | Anuluje wszystkie obrażenia od ognia zadane sojuszniczym stworzeniom Magii Ognia przez sojusznicze źródła. | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 0 | Magia Ognia | Duch | - | Grzechy Zdrady |
Tajemny Orzeł | Standard | epicka | Magiczny atak z powietrza | Pozostałe sojusznicze widmowe stworzenia (CHODZI O RASĘ DUCH - SPIRIT) zyskują +1. Tajemny Orzeł zyskuje +1za każde z pozostałych widmowych stworzeń. | 3 | 3 | 6 | 5 | 4 | 4 | 0 | Magia Pierwotna | Duch | - | Grzechy Zdrady |
Ariana, Wybranka Pustki | Standard | epicka | Magiczny atak z powietrza | Niewrażliwość na OdwetSojusznik Magii PierwotnejGdy Ariana, Wybranka Pustki wkracza na pole bitwy, zostaje z niego usunięta inna, wybrana karta niebędąca bohaterem ani wydarzeniem. | 1 | 1 | 7 | 7 | 3 | 4 | 0 | Magia Pierwotna | Człowiek | Czarodziej | Grzechy Zdrady |
Nazwa | FFormat w jakim może grać dana karta. | RRzadkość | Opis | Koszt | Wymagany poziom Przeznaczenia | Wymagany poziom Mocy | Wymagany poziom Magii | Seria |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Miejsce Zasadzki | Open | zwykła | Trwa do końca tury. Stworzenia walczące wręcz i latające mogą atakować jednsotki znajdujące się w tylnim szeregu. | 1 | 1 | 0 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Sterta Złota | Open | zwykła | Zyskujesz 2. | 1 | 1 | 0 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Flaga Werbunkowa | Open | zwykła | Trwa do końca tury. Możesz wystawić stworzenie tak, jakby Twój poziombył większy o 2 punkty. | 2 | 2 | 0 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Wezwanie do broni | Open | niezwykła | Przeszukaj swoją bibliotekę, znajdź kartę stworzenia i dodaj ją do swojej ręki. Przetasuj swoją bibliotekę. | 3 | 3 | 0 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Obserwatorium | Standard | niezwykła | Przeszukaj swoją bibliotekę, znajdź kartę łutu szczęścia i dodaj ją do swojej ręki. Przetasuj swoją bibliotekę. | 3 | 3 | 0 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Tajemna Akademia | Standard | niezwykła | Przeszukaj swoją bibliotekę, znajdź kartę zaklęcia i dodaj ją do swojej ręki. Przetasuj swoją bibliotekę. | 3 | 3 | 0 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Dostawa Broni | Open | zwykła | Zwiększa twój poziomo 1. | 2 | 2 | 0 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Obozowisko | Standard | zwykła | Dobrzierz kartę. Zyskujesz. | 3 | 3 | 0 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Smocza żyła | Open | zwykła | Zwiększa twój poziomo 1. | 2 | 2 | 0 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Kartograf | Open | zwykła | Zwiększa twój poziomo 1. | 2 | 2 | 0 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Zawalony Most | Standard | niezwykła | Wszystkie stworzenia we wskazanym szeregu wracają do ręki ich właściciela. | 3 | 3 | 0 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Posiłki | Standard | rzadka | Wybierz sojusznicze stworzenie, które znajduje się na polu bitwy. Jeśli masz w swojej ręce kartę sojuszniczego stworzenia o takiej samej nazwie, zagraj ją za darmo. | 3 | 3 | 2 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Kamień Oświecenia | Open | zwykła | Dobierz 3 karty. | 4 | 4 | 0 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Kryształ Objawienia | Open | niezwykła | Trwa do twojej następnej tury. Wszystkie stworzenia sojusznicze zyskują Magiczną Tarczę. Twój bohater również zyskuje tę cechę. | 4 | 4 | 0 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Ołtarz cieni | Open | niezwykła | Trwa do końca twojej następnej tury. Wrogie stworzenia nie mogą atakować. | 4 | 4 | 0 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Kryształowa Grota | Open | rzadka | Podwaja ilość twoich. Nie możesz zagra więcej niż jednej Kryształowej Groty na turę. | 4 | 4 | 0 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Pustkowie | Open | rzadka | Trwa do twojej następnej tury. Wybierz stworzenie, czar lub łut szczęścia. Przeciwnik nie może zagrywać kart wybranego typu. | 5 | 4 | 0 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Ołtarz Ashy | Standard | epicka | Poświęć sojusznicze stworzenie, a następnie zabij wskazaną jednostę wroga lub, poświęć sojuszniczy oddział, a następnie weź kartę stworzenia ze swojego cmentarza i wystaw ją za darmo. | 4 | 4 | 2 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Kryształ Mocy | Open | rzadka | Trwa do końca tury. Wszyskie obrażenia od czarów są podwajane. | 3 | 3 | 0 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Skradzione Zapasy | Open | zwykła | Zabierz surowce pozostające twojemu przeciwnikowi i dodaj je do swoich własnych. | 1 | 3 | 0 | 0 | Powstanie Pustki |
Plądrowanie | Open | niezwykła | Przeciwnik w swojej następnej turze otrzymuje tylko połowę swoich maksymalnych Surowców, zaokrąglając w dół. | 3 | 3 | 0 | 0 | Powstanie Pustki |
Kosmiczna Reorientacja | Open | rzadka | Gracze wyrzucają karty ze swoich rąk i pobierają 5 nowych kart. | 4 | 4 | 0 | 0 | Powstanie Pustki |
Dziedzictwo | Open | niezwykła | Usuń kartę stworzenia ze swojego cmentarza i zyskaj 3. Dziedzictwo można zagrać tylko jeśli pozostało ci 0. | 0 | 3 | 0 | 0 | Powstanie Pustki |
Klasztor Helexii | Open | niezwykła | Przetasowuje wszystkie karty zdarzeń i pobiera 2 nowe. | 1 | 1 | 0 | 0 | Powstanie Pustki |
Klątwa Negacji | Standard | zwykła | Zmniejsza jeden z poziomów przeciwnika. | 2 | 2 | 0 | 0 | Powstanie Pustki |
Wieża Niepamięci | Open | rzadka | Zadaje obrażenia każdemu z bohaterów równe liczbie kart w ręce ich właściciela minus 5. | 4 | 3 | 0 | 0 | Powstanie Pustki |
Tron Odnowy | Open | epicka | Zwróć każdą z kart znajdujących się na polu bitwy do rąk ich właścicieli, jednocześnie tracąc wszystkie zasoby. | 5 | 5 | 0 | 0 | Powstanie Pustki |
Poprawiona Taktyka | Standard | niezwykła | Usuń 3 wybrane karty ze swojej biblioteki, a następnie ją przetasuj. Dobierz kartę. | 1 | 2 | 0 | 0 | Herold Pustki |
Kopalnia Złota | Standard | niezwykła | Zwiększa produkcję twoicho 1. | 2 | 2 | 0 | 0 | Herold Pustki |
Ołtarz Życzeń | Standard | rzadka | Odkrywa najwyższą kartę w twojej bibliotece. Jeśli masz wymagany przez nią poziom, możesz jej użyć za darmo. | 2 | 2 | 0 | 0 | Herold Pustki |
Renegaci | Open | rzadka | Zmniejsza produkcję surowców obu graczy o 1. | 2 | 2 | 0 | 0 | Herold Pustki |
Zapomniana Grota | Standard | zwykła | Dobierz 2 karty. | 3 | 2 | 0 | 0 | Herold Pustki |
Wyższa Nauka | Open | zwykła | Twoja,orazwzrastają o 1 poziom. | 4 | 2 | 0 | 0 | Herold Pustki |
Przepowiadanie Przyszłości | Standard | zwykła | Dobierz 3 karty, a następnie odrzuć 2 karty. | 4 | 2 | 0 | 0 | Zapomniane Wojny |
Pełnia | Open | zwykła | Weź wszystkie stworzenia z wszystkich cmentarzy i wtasuj je do bibliotek ich właścicieli. | 2 | 3 | 0 | 0 | Zapomniane Wojny |
Druga Szansa | Open | niezwykła | Połóż na wierzchu biblioteki właściciela wybrane, nieunikatowe stworzenie, które zginęło w tej turze. | 3 | 3 | 0 | 0 | Zapomniane Wojny |
Kosmiczna Osobliwość | Open | niezwykła | Dobierz kartę. Jeżeli Kosmiczna Osobliwość zostaje odrzucona, usuń ją i wtasuj oba cmentarze do bibliotek ich właścicieli. | 2 | 2 | 0 | 0 | Zapomniane Wojny |
Ochotnicy | Open | rzadka | Trwa do twojej następnej tury: Na koniec tury każdego z graczy, ten gracz może wystawić nieunikatowe stworzenie za darmo. Musi spełnić jego wymagania. | 3 | 3 | 0 | 0 | Zapomniane Wojny |
Wymuszenie Czarnego Kła | Open | rzadka | Trwa do twojej następnej tury: Karty, które kosztują mniej niż 3 zasoby, mają nową cenę: 3 zasoby. Zagraj tylko wówczas, jeśli nie zagrałeś innych kart w tej turze. | 1 | 2 | 0 | 0 | Zapomniane Wojny |
Czas Potrzeby | Standard | epicka | Przeszukaj bibliotekę w poszukiwaniu unikatowej karty i zagraj ją za darmo. Przetasuj swoją bibliotekę | 7 | 2 | 2 | 2 | Zapomniane Wojny |
Przemyślane Poświęcenie | Standard | niezwykła | Odrzuca kartę niebędącą stworzeniem. Niszczy kartę tego samego typu znajdującą się na polu bitwy. | 4 | 2 | 0 | 2 | Pięć Wież |
Eksplozja Many | Open | niezwykła | Do twojej kolejnej tury: Gdy rzucane jest zaklęcie, bohater posiadacza zaklęcia otrzymuje 2 pkt. obrażeń. | 1 | 2 | 0 | 0 | Pięć Wież |
Cena Pustki | Standard | rzadka | Usuwa wybrane długotrwałe zaklęcie lub łut szczęścia. Zadaje twojemu bohaterowi obrażenia równe cenie tej karty. | 3 | 3 | 0 | 3 | Pięć Wież |
W Jedności Siła | Standard | niezwykła | Do twojej następnej tury: Każde stworzenie otrzymuje +1oraz +1za każde inne stworzenie o tej samej nazwie na polu bitwy. | 3 | 2 | 0 | 0 | Pięć Wież |
Cud Architektury | Standard | niezwykła | Wyszukuje w twojej bibliotece kartę budynku i przenosi ją do ręki. Następnie tasuje twoją bibliotekę. | 3 | 3 | 0 | 0 | Pięć Wież |
Odcięcie zapasów | Standard | niezwykła | Trwa do twojej następnej yury. Ilekroć wrogie stworzenie atakuje, przeciwnik musi zapłacić 1. Jeśli nie może, wrogi bohater otrzymuje 1 punkt obrażeń. | 1 | 3 | 0 | 0 | Serce Koszmarów |
Bohaterskie Przeznaczenie | Standard | niezwykła | Podnosi twoją , oraz o 1. | 2 | 2 | 3 | 2 | Serce Koszmarów |
Sprzeczne Rozkazy | Standard | niezwykła | Trwa do twojej następnej tury. Gdy przeciwnik wystawia stworzenie, wszystkie wrogie oddziały otrzymują Niezdolność do Ataku. Gdy wrogie stworzenie atakuje, przeciwnik nie może wystawiać stworzeń. | 3 | 3 | 0 | 0 | Serce Koszmarów |
Łupy Wojenne | Standard | niezwykła | Efekt stały: Ilekroć sojusznicze stworzenie najemne zadaje obrażenia w walce, otrzymujesz 2 . | 3 | 3 | 0 | 0 | Zguba Gryfa |
Wola Przeznaczenia | Standard | niezwykła | Wtasowuje wybrane unikatowe stworzenie do biblioteki jego właściciela. | 2 | 3 | 2 | 0 | Zguba Gryfa |
Złota Podkowa | Standard | niezwykła | Dobierasz 3 karty. | 3 | 3 | 3 | 3 | Zguba Gryfa |
Zapora dla Magii | Standard | niezwykła | Do twojej następnej tury: Wybierz jedną ze szkół magii. Gra kartami wybranej szkoły będzie niemożliwa. | 2 | 3 | 0 | 0 | Grzechy Zdrady |
Przeważające Siły | Standard | niezwykła | Do końca tury: Wszyscy sojuszniczy Najemnicy otrzymują +1za każdy inny sojuszniczy oddział Najemników na polu bitwy. | 4 | 3 | 0 | 0 | Grzechy Zdrady |
Magiczny Układ | Standard | niezwykła | Niszczy wybrane sojusznicze magiczne stworzenie. Niszczy wybrane długotrwałe zaklęcie lub łut szczęścia. | 3 | 2 | 0 | 1 | Grzechy Zdrady |
Nazwa | FFormat w jakim może grać dana karta. | RRzadkość | Opis | Koszt | Wymagany poziom Mocy | Wymagany poziom Magii | Wymagany poziom Przeznaczenia | Seria |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Wieża Śniącego | Open | epicka | Jeśli na początku twojej tury w Wieży Śniącego znajduje się stworzenie Sanktuarium, dobierasz 2 karty. | 4 | 0 | 0 | 4 | Pięć Wież |
Wieża Ogrodnika | Open | epicka | Stworzenia w Wieży Ogrodnika otrzymują Infekcję 2. Stworzenia Nekropolii w Wieży Ogrodnika otrzymują Regenerację 2. | 3 | 2 | 1 | 0 | Pięć Wież |
Wieża Kowala | Open | epicka | Gdy stworzenie w Wieży Kowala atakuje bohatera, przeciwnik odrzuca losowo kartę. Jeśli w Wieży Kowala znajduje się stworzenie Inferna, gracze nie mogą dobierać kart poza fazą uzupełnień. | 4 | 0 | 0 | 3 | Pięć Wież |
Wieża Wynalazcy | Open | epicka | Gdy stworzenie w Wieży Wynalazcy jest atakowane, zadaje napastnikowi 3 pkt. obrażeń. Stworzenia Przystani w Wieży Wynalazcy zyskują Atak Prewencyjny. | 3 | 3 | 0 | 0 | Pięć Wież |
Wieża Pradawnych | Open | epicka | Stworzenia w Wieży Pradawnych zyskują umiejętność Magiczny Strażnik 1. Stworzenia w Akademii Wieży Pradawnych otrzymują umiejętność Magiczny Strażnik 2. | 3 | 0 | 3 | 0 | Pięć Wież |
Prowizoryczne Schronienie | Standard | rzadka | Stworzenia w Prowizorycznym Schronieniu nie może być celem. Wszelkie obrażenia od ataków bezpośrednich zadawane tym stworzeniom są anulowane. Prowizoryczne Schronienie ulega zniszczeniu, jeśli znajdujące się w nim stworzenie zaatakuje lub wykona ruch. | 2 | 2 | 0 | 2 | Serce Koszmarów |
Palisada | Standard | zwykła | Stworzenia na Palisadzie zyskują +1za każdy przylegający do niej budynek. | 1 | 1 | 0 | 0 | Serce Koszmarów |
Plac Szkoleniowy | Standard | niezwykła | Ilekroć korzystasz ze zdolności swego bohater, by podnieś, gdy na Placu Szkoleniowym znajduje się stworzenie, atrybut ten wzrasta dodatkowo o 1. | 3 | 1 | 0 | 1 | Serce Koszmarów |
Iglica Żywiołów | Standard | niezwykła | Duchy zgromadzone w Iglicy Żywiołów otrzymują Obronę właściwą swojej szkole magii. | 3 | 0 | 3 | 0 | Zguba Gryfa |
Sztandar Wojenny | Standard | rzadka | Gdy pod Sztandarem Wojennym znajduje się stworzenie, wszystkie stworzenia tego rodzaju otrzymują +1. | 5 | 5 | 0 | 0 | Zguba Gryfa |
Fort Najemników | Standard | zwykła | Najemnicy w Forcie zyskują Podwójny Atak. | 2 | 2 | 0 | 0 | Grzechy Zdrady |
Ołtarz Wolnych Magów | Standard | niezwykła | Stworzenia w Ołtarzu Wolnych Magów otrzymują +1za każdą ze szkół magii, do jakich należą sojusznicze stworzenia na polu bitwy. | 2 | 2 | 2 | 0 | Grzechy Zdrady |
Ochronne Kolumny | Standard | niezwykła | Stworzenia skupiona na Ochronnych Kolumnach zyskują Odporność na Zaklęcia i nie mogą być celami. | 4 | 2 | 2 | 0 | Grzechy Zdrady |