Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Karty Twierdzy

UWAGA! Karty można dowolnie sortować poprzez naciśnięcie dowolnego nagłówka. Można też sortować po kilku nagłówkach jednocześnie, w tym celu należ przytrzymać klawisz "Shift". Kolejność naciskania nagłówków będzie wyznaczała kolejność sortowania kart. Dodatkowo można filtrować karty korzystając z przycisku "Filtrowanie".
Filtrowanie
Bohaterowie
NazwaFFormat w jakim może grać dana karta.Szkoły MagiiZdolność DodatkowaMocMagiaPrzeznaczeniePunkty życiaSeria
Kat,
Poszukiwacz Wolności
Standard 2: Magia Ziemi Magia PowietrzaBrak11220Pierwszy Zestaw Podstawowy
Acamas,
Czempion Krwawego Rogu
Standard1: Magia ZiemiWszystkie stworzenia z szałem dostają 1 punkt obrażeń i premię +1 aż do końca tury.20120Pierwszy Zestaw Podstawowy
Kelthor,
Władca Furii
Standard 2: Magia Ognia Magia Powietrza1: Wybierz stworzenie sojusznicze z szałem. Zadaje obrażenia wskazanemu przeciwnikowi równe licznikowi Szału pierwszej wybranej jednostki11120Pierwszy Zestaw Podstawowy
Shaar,
Zaklinacz Niebios
Standard3: Magia Ziemi Magia Ognia Magia PowietrzaOdrzuć kartę: Do dwóch sojuszniczych stworzeń otrzymuje premię +1, aż do końca tury02118Pierwszy Zestaw Podstawowy
Crag HackOpen1: Magia ZiemiDo końca tury neutralne stworzenia kosztują cię o 1mniej20020Nagrody
Kassar,
Czarna Czaszka
XBrakBrak20121?Występuje w kampanii
Zardoc,
Zaklinacz Odwagi
Standard2: Magia Światła Magia Ziemi6: Aż do końca tury wybrane stworzenie zyskuje zdolność Chyżość i Szarża.11120Herold Pustki
Zouleika,
Zbuntowana Czarodziejka
Standard2: Magia Ziemi Magia PowietrzaKiedy twój wynosi 5+, a twój 4+, wybrane sojusznicze stworzenia otrzymują na początku twojej tury Ochronę przed Magią , któa utrzymuje się aż do twojej kolejnej tury.11120Nagrody
Matewa, Głos GromuStandard2:Magia WodyMagia Powietrza2 : Wybrany oddział Orków po przeprowadzeniu ataku nie traci liczników szału.11120Serce Koszmarów
ToghrulStandard2:Magia ZiemiMagia Ognia3 : Nakłada 1 licznik Szału na wszystkie sojusznicze stworzenia z Krwiożerczością.11120Zguba Gryfa
SandorStandard2:Magia CiemnościMagia ZiemiMagia OgniaBrak11120Grzechy Zdrady

Jednostki

NazwaFFormat w jakim może grać dana karta.RRzadkośćAtakUmiejętnościAtakKontratakPunkty życiaKosztWymagany poziom MocyWymagany poziom MagiiWymagany poziom PrzeznaczeniaMMagia. Określa szkołę magii do jakiej przynależy dana jednostka.GatunekProfesjaSeria
Łupieżca z RanaaruStandardzwykłaAtak wręczSzał 10031100-OrkWojownikPierwszy Zestaw Podstawowy
Goblin ZwiadowcaStandardzwykłaStrzelecNiewrażliwość na Odwet2011100-GoblinŁucznikPierwszy Zestaw Podstawowy
Harpia z RanaaruStandardzwykłaAtak z powietrza-2142200-Harpia-Pierwszy Zestaw Podstawowy
Wojownik JaguaraStandardniezwykłaAtak wręczSzał 1Pancerz 1Szarża1053300Magia PowietrzaMagia ZiemiOrkWojownikPierwszy Zestaw Podstawowy
Kroczący w SnachStandardzwykłaMagiczny strzelecSzał 1Niewrażliwość na Odwet2033310-OrkSzamanPierwszy Zestaw Podstawowy
Centaur ŁucznikStandardzwykłaStrzelecNiewrażliwość na Odwet3243300-CentaurŁucznikPierwszy Zestaw Podstawowy
MiażdżycielStandardniezwykłaAtak wręczSzał 1Odporność na Magię2044400-OrkWojownikPierwszy Zestaw Podstawowy
Cyklop HalaburdaOpenniezwykłaAtak wręczPodwójny Atak2264400-Cyklop-Pierwszy Zestaw Podstawowy
Napastliwa FuriaStandardniezwykłaAtak z powietrzaNiewrażliwość na OdwetSzał 13154400Magia PowietrzaHarpia-Pierwszy Zestaw Podstawowy
Centaur GrasantStandardniezwykłaStrzelecNiewrażliwość na OdwetSwobodny AtakPancerz 13255500-CentaurŁucznikPierwszy Zestaw Podstawowy
Jeździec WiwernStandardepickaAtak z powietrzaSzał 2Odporność na Magię3067600-OrkJeździecPierwszy Zestaw Podstawowy
Zaklinacz KrwiOpenepickaMagiczny atak wręczGdy Zaklinacz Krwi wchodzi na pole bitwy poświęcasz 2 sojusznicze stworzenia. Siła ataku i odwetu Zaklinacza Krwi są równe sumie poziomu aktualnego zdrowia obu zabitych jednostek.0Patrz umiejętność specjalna!0Patrz umiejętność specjalna!75510-OrkWojownikPierwszy Zestaw Podstawowy
Wojownik PanteryStandardrzadkaAtak wręczSzarżaSzybki Atak3356600Magia PowietrzaOrkWojownikPierwszy Zestaw Podstawowy
Oszalały CyklopStandardrzadkaStrzelecPodwójny AtakNiewrażliwość na Odwet4277600-Cyklop-Pierwszy Zestaw Podstawowy
Oszalały MiazdżycielStandardrzadkaAtak wręczSzarżaSzał 2Niewrażliwość na Odwet4267600Magia PowietrzaOrkWojownikPierwszy Zestaw Podstawowy
Pożeracz SnówStandardniezwykłaMagiczny strzelecSzał 1Niewrażliwość na Odwet3365510-OrkSzamanPierwszy Zestaw Podstawowy
Skażony OrkOpenzwykłaAtak wręcz-4374400-OrkWojownikPierwszy Zestaw Podstawowy
Goblin ŁowcaStandardzwykłaStrzelecNiewrażliwość na Odwet2132200-GoblinŁucznikPierwszy Zestaw Podstawowy
Goblin Czarnej CzaszkiStandardniezwykłaStrzelecNiewrażliwość na OdwetJeśli na żadnym polu sąsiadującym z Goblinem Czarnej Czaszki nie ma stworzenia sojuszniczego, zabij go.3342200-GoblinŁucznikPowstanie Pustki
Bard Bojowy Czarnej CzaszkiStandardniezwykłaAtak wręczNiewrażliwość na OdwetNa końcu swojej tury dodaj 1 licznik Rozwścieczenia do każdego stworzenia z Rozwścieczeniem.0031200-Ork-Powstanie Pustki
Jeździec Sępów Czarnej CzaszkiOpenrzadkaAtak z powietrzaJeździec Sępów Czarnej Czaszki kosztuje o 1mniej za każde stworzenie umieszczone na cmentarzu podczas tej tury.3364500-OrkJeździecPowstanie Pustki
Zwierzchnik Klanu Czarnej CzaszkiStandardepickaAtak wręczZwierzchni Klanu Czarnej Czaszki ma parametryorazrówne twojemu poziomowi Mocy.0Patrz umiejętność specjalna!0Patrz umiejętność specjalna!75300-OrkWojownikPowstanie Pustki
Cierniowa BestiaStandardzwykłaAtak wręczPancerz 1Odporność na MagięZakotwiczenie0252100Magia ZiemiRoślina-Herold Pustki
Kocię-WojownikStandardzwykłaAtak wręczSzybki AtakNie może być celem.1011000-GoblinWojownikHerold Pustki
Bojowy OlifantStandardzwykłaAtak wręcz-2273300-Stwór-Herold Pustki
Centaur Czarnej CzaszkiStandardzwykłaStrzelecNiewrażliwość na OdwetChyżość2133300-CentaurŁucznikHerold Pustki
Rozdzieracz Czarnej CzaszkiStandardniezwykłaAtak wręczSzybki AtakChyżość2044400Magia PowietrzaOrkWojownikHerold Pustki
Czarobij Czarnej CzaszkiStandardniezwykłaAtak wręczAtakując, Czarobij rozprasza długotrwałe zaklęcie, którym obłożony jest jego cel.2264400-OrkWojownikHerold Pustki
Krwiożercza WiwernaStandardrzadkaAtak z powietrzaKrwiożerczość 13385500-Wiwerna-Herold Pustki
Cyklop Czarnej CzaszkiStandardepickaAtak wręczPodwójny AtakStrach 43066600-Cyklop-Herold Pustki
Łamacz Czarnej CzaszkiStandardniezwykłaAtak wręczObrona Przed Wrogim Zaklęciem3275500-OrkWojownikHerold Pustki
Tchórzliwy GnollStandardzwykłaAtak wręczJeśli w grze nie ma innych, sojuszniczych stworzeń, zniszcz Tchórzliwego Gnolla.4353400Magia ZiemiZwierzolud-Zapomniane Wojny
Zbójniczka z SahaarStandardniezwykłaStrzelecNiewrażliwość na OdwetChyżośćZasadzka 12164400Magia PowietrzaMagia ZiemiCentaurŁucznikZapomniane Wojny
Siłacz z SahaarOpenniezwykłaAtak wręczKrwiożerczość 12253300-OrkWojownikZapomniane Wojny
Harpia z SahaarStandardniezwykłaAtak z powietrzaSzał 11042200Magia PowietrzaMagia ZiemiHarpia-Zapomniane Wojny
Łowca z SahaarStandardrzadkaAtak wręczZasadzka 32053300Magia ZiemiOrkŁowcaZapomniane Wojny
Zefiria,
Łowczyni Wiatrów
StandardepickaMagiczny atak wręczOdporność na MagięKiedy Zefiria, Łowczyni Wiatrów wkracza na pole bitwy lub kiedy atakuje, wybrane sojusznicze stworzenie otrzymuje Chyżość do końca tury.3365410Magia PowietrzaCzłowiekCzarodziejZapomniane Wojny
Ork z SahaarStandardrzadkaAtak wręczKrwiożerczość 1Szał 12265500-OrkWojownikPięć Wież
Mistrz PartyzantkiStandardniezwykłaStrzelecNiewrażliwość na OdwetDowodzenie 1Wszystkie sojusznicze stworzenia dysponujące umiejętnością Zasadzki otrzymują +1.2274300Magia ZiemiOrkŁucznikPięć Wież
Goblin SamobójcaOpenniezwykłaAtak wręczNiszczy stworzenie, które padło jej ofiarą, a wraz z nim Goblina Samobójcę.2032300-GoblinWojownikPięć Wież
Myśliwy z ErguStandardzwykłaAtak wręczNiewrażliwość na Odwet2253300Magia ZiemiOrkŁowcaPięć Wież
Goblin NauczycielStandardzwykłaAtak wręczDowodzenie 1 3132300-GoblinWojownikSerce Koszmarów
Łowczyni NawałnicyStandardniezwykłaStrzelec-wojownikSzał 0Ilekroć używasz zdolności bohatera, by podnieść swój poziom , nakładasz na Łowczynię Nawałnicy jeden licznik szału.1052201-OrkŁowcaSerce Koszmarów
Wojownik NawałnicyStandardzwykłaAtak wręczSzał 1Gdy Wojownik Nawałnicy wkracza na pole bitwy, nakłada po jednym liczniku szału na każdego obecnego na nim sojuszniczego Wojownika.1063300-OrkWojownikSerce Koszmarów
Czempion RoduStandardzwykłaAtak wręczGdy Czempion Rodu ginie, twój poziom spada o 2.4253300-OrkDuchSerce Koszmarów
Wódz z PaoStandardepickaAtak wręczJeśli masz na poziomie 10 lub wyższym, Wódz z Pao zyskuje +3 oraz Szybki atak.3364500-OrkWojownikSerce Koszmarów
Weteran z PaoStandardniezwykłaStrzelec-wojownikIlekroć Wojownik atakuje stworzenie, które nie jest wojownikiem, zadaje o 1 punkt obrażeń więcej.2264400-OrkWojownikSerce Koszmarów
Cyklop WojennyStandardzwykłaAtak wręczIlekroć jakiś sojuszniczy oddział Wojowników wyprowadza atak, Cyklop Wojenny zyskuje +1 do końca tur.1174300-CyklopWojownikSerce Koszmarów
Szkodnik z PaoStandardzwykłaAtak wręcz-6586600-OrkWojownikSerce Koszmarów
Zaklinacz Krwawej BliznyStandardniezwykłaMagiczny atak wręczIlekroć sojusznicze stworzenie z co najmniej 3 licznikami Szału atakuje, zyskuje 1 dodatkowy licznik Szału po zakończeniu swego ataku2042210-OrkSzamanZguba Gryfa
Goblin Krwawej BliznyStandardzwykłaAtak wręczWrogie stworzenia stojące w tym samym rzędzie, co Goblin Krwawej Blizny zyskują Szał Bitewny2032210-GoblinWojownikZguba Gryfa
Szaman Krwawego PazuraStandardzwykłaMagiczny strzelecNiewrażliwość na OdwetKrwiożerczość 2Jeśli Szaman Krwawego Pazura ma nałożone co najmniej 3 liczniki Szału, otrzymuje Krwiożerczość 1.1263310-OrkSzamanZguba Gryfa
Wojownik Krwawego RekinaStandardniezwykłaAtak wręczKrwiożerczość 1Jeśli Wojownik Krwawego Rekina ginie, majęc nałożone conajmniej 3 liczniki Szału, wszystkie sojusznicze stworzenia z Krwiożerczością otrzymują po 1 liczniku Szału.2153300-OrkWojownikZguba Gryfa
Szaman Krwawego WężaStandardrzadkaMagiczny strzelecKrwiożerczość 1Niewrażliwość na OdwetIlekroć na Szamana Krawego Węża nałożony zostaje licznik Szału, zadaje on po 1 punkcie obrażeń każdemu wrogiemu stworzeniu w tym rzędzie.3254410-OrkSzamanZguba Gryfa
Szaman Krwawej MaskiStandardrzadkaMagiczny strzelecKrwiożerczość 1Niewrażliwość na OdwetSojusznicze stworzenia z co najmniej trzema licznikami Szału nie mogą być celami.2254410-OrkSzamanZguba Gryfa
Wojownik Krwawego TygrysaStandardzwykłaAtak wręczKrwiożerczość 1Jeśli na Wojowniku Krwawego Tygrysa nałożone są co najmniej 3 liczniki Szału, otrzymuje on Szarżę.3275400-OrkWojownikZguba Gryfa
Szamanka Krwawej HydryStandardniezwykłaMagiczny strzelecSwobodny AtakKrwiożerczość 1Niewrażliwość na Odwet2265410-OrkSzamanZguba Gryfa
Harpia z PaoStandardzwykłaAtak z powietrzaSwobodny Atak1132200-Harpia-Grzechy Zdrady
Młody CentaurStandardzwykłaStrzelecNiewrażliwość na OdwetDopóki na polu bitwy jest jakiś inny sojuszniczy Centaur, Młody centaur zyskuje Swobodny Atak.2043300-Centaur-Grzechy Zdrady
Zwiadowca z PaoStandardzwykłaAtak wręczNiewrażliwość na OdwetDopóki w rzędzie zajmowanym przez Zwiadowcę z Pao nie ma wrogich stworzeń, zyskuje on +1.3143300-OrkWojownikGrzechy Zdrady
Centaur SnajperStandardzwykłaStrzelecNiewrażliwość na OdwetSwobodny AtakCentaura Snajpera nie da się powstrzymać od atakowania.2254400-Centaur-Grzechy Zdrady
Harpia WichruStandardniezwykłaAtak z powietrzaSwobodny AtakSzybki Atak2255500Magia PowietrzaHarpia-Grzechy Zdrady
Starszy CentaurStandardniezwykłaStrzelecOdporność na MagięDopóki w rzędzie zajmowanym przez Starszego Centaura nie ma wrogich stworzeń, zyskuje on +1.2254400-Centaur-Grzechy Zdrady
Wódz CentaurówStandardrzadkaStrzelecNiewrażliwość na OdwetSojusznicze stworzenia dysponujące umiejętnością Swobodny Atak zyskują +1.3275500-Centaur-Grzechy Zdrady
Matka HarpiaStandardepickaAtak z powietrzaSwobodny AtakSojusznicze Harpie zyskują Chyżość.3265400Magia PowietrzaHarpia-Grzechy Zdrady
Łucznik z SahaaruStandardniezwykłaStrzelecNiewrażliwość na OdwetPancerz 13164400Magia ZiemiCentaur-Czas Odnowy
Harpia SzamankaStandardrzadkaAtak z powietrza
  • Sojusznicze stworzenia Powietrza otrzymują +1.
  • Sojusznicze stworzenia Ziemi otrzymują +1.
    3264400Magia ZiemiMagia PowietrzaHarpia-Czas Odnowy
    Kościany ProtoplastaStandardepickaMagiczny atak wręczSojusznicze stworzenia Ziemi otrzymują Regeneracja 1 i Pancerz 1.4275510Magia ZiemiOrkDuchCzas Odnowy
    Oszalały Wódz z SahaarStandardepickaStrzelec-wojownikSzał 1Na początku twojej tury, na wszystkie sojusznicze stworzenia z Szałem nakładany jest 1 jego licznik.2275500Magia ZiemiMagia PowietrzaOrk-Czas Odnowy

    Fortuny/Łuty Szczęścia
    NazwaFFormat w jakim może grać dana karta.RRzadkośćOpisKosztWymagany poziom PrzeznaczeniaWymagany poziom MocyWymagany poziom MagiiSeria
    Chata Krwawego SzamanaOpenzwykłaTrwa do końca tury. Weź kartę ze swojej dłoni i połóż ją odwróconą na szczycie swojej biblioteki. Wskazane sojusznicze stworzenie zyskuje premię +2.1100Pierwszy Zestaw Podstawowy
    Ołtarz OfiarnyStandardzwykłaPoświęć sojusznicze stworzenie. Wskazanemu stworzeniowi zadajesz obrażenia równe reszcie zdrowia zabitego stworzenia.1100Pierwszy Zestaw Podstawowy
    Obozowisko orkówOpenniezwykłaWszystkie sojusznicze jednostki z aktywnym szałem otrzymują tyle liczników szału, ile mają w opisie karty.2200Pierwszy Zestaw Podstawowy
    Krwawa SadzawkaStandardniezwykłaZadaje 2 punkty obrażeń Twojemu bohaterowi. Wszystkie Twoje stworzenia zyskują +1.2200Pierwszy Zestaw Podstawowy
    ArenaOpenzwykłaDobierz kartę, lub jeśli wrogi bohater ma więcej punktów zdrowia niż ty, zadaj mu 3 punkty obrażeń2200Pierwszy Zestaw Podstawowy
    Grand Finale KatOpenepickaTrwa do końca tury. Wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują premię Swobodny Atak.4400Pierwszy Zestaw Podstawowy
    Ostatnia redutaStandardrzadkaTrwa do końca tury:
    Wszystkie sojusznicze stworzenia zyskują Swobodny Atak.
    3200Pierwszy Zestaw Podstawowy
    Zew Krwawego RoguStandardzwykłaEfekt stały. Stworzenia z Szałem nie tracą swoich liczników Szału po wyprowadzeniu ataku.
    Gdy sojusznicze stworzenie obłożone Szałem lub Krwiożerczością ginie, Zew Krwawego Rogu ulega zniszczeniu.
    2200Powstanie Pustki
    Rytuał Krwawych PiórOpenzwykłaUsuwa wszystkie liczniki ze wskazanego sojuszniczego stworzenia. Leczy stworzenie z analogicznej liczby obrażeń.1200Powstanie Pustki
    Atak z ZaskoczeniaStandardniezwykłaWybierz stworzenie sojusznicze, zadasz obrażenia stworzeniu wroga w wysokości równej parametrowi ataku pierwszego stworzenia.3300Powstanie Pustki
    Krew Mego PlemieniaOpenrzadkaTrwa do następnej tury. Ilekroć ginie sojusznicze stworzenie, twojawzrasta o 1 poziom.0200Herold Pustki
    PopłochOpenniezwykłaZadaje wrogiemu bohaterowi 3 pkt. obrażeń. Karty tej można użyć, jeśli w danej turze ustawisz na polu bitwy 2 lub więcej stworzeń.2200Herold Pustki
    Orkowa ZbrojowniaOpenzwykłaPodnieś swojąo 2 poziomy.3200Herold Pustki
    Odrażająca WizjaOpenzwykłaEfekt stały. Wszystkie stworzenia z Szałem otrzymują +1 do wartości Szału. Wszystkie stworzenia z Krwiożerczością otrzymują +1 do wartości Krwiożerczości. Na początku swojej tury wróć Odrażającą Wizje do ręki.5300Zapomniane Wojny
    Rodowe PrzewodnictwoOpenzwykłaTrwa do końca tury. Wybrane stworzenie otrzymuje +X , gdzie X równe jest 1 plus ilość kart o nazwie Rodowe Przewodnictwo na twoim cmentarzu.2200Zapomniane Wojny
    Desperackie NatarcieOpenniezwykłaTrwa do końca tury. Wybrane stworzenie otrzymuje +1. Jeżeli twój bohater ma 5 lub mniej zdrowia, wybrane stworzenie otrzymuje zamiast tego +4.2400Zapomniane Wojny
    Gwałtowny AtakOpenrzadkaTrwa do końca tury. Kiedy wystawisz stworzenie, zada ono obrażenia równe jego wszystkim istotom w tym samym rzędzie.4400Zapomniane Wojny
    Żwawość ZefiriiStandardzwykłaDo końca tury:
    Wybrane stworzenie walczące wręcz zyskuje Chyżość LUB Szarżę.
    3300Pięć Wież
    Słynne Ciosy KończąceStandardniezwykłaNiszczy wybrane sojusznicze stworzenie. Następnie niszczy wybrany budynek, długotrwałe zaklęcie lub łut szczęścia o równej lub niższej cenie zagrania.3332Pięć Wież
    Szturm z ZaskoczeniaOpenzwykłaDo twojej kolejnej tury:
    Wszystkie stworzenie dysponujące umiejętnością Zasadzka otrzymują +1oraz +1.
    1100Pięć Wież
    Moc PlemieniaStandardrzadkaTrwa do twojej następnej tury.
    Wybrane stworzenie zyskuje +3 .
    2260Serce Koszmarów
    Totem Krwawej BliznyStandardepickaSojusznicze stworzenie z Krwiożerczością zostaje zniszczone. Pozostałe sojusznicze stworzenia z Krwiożerczością otrzymują tyle samo liczników Szału, ile miało zniszczone stworzenie.3300Zguba Gryfa
    Zew Bojowy ZwierzoludziStandardniezwykłaDo końca tury:
    Wybrany Centaur oraz Harpia zyskują +2[resourec=attack].
    3300Grzechy Zdrady

    Budynki
    NazwaFFormat w jakim może grać dana karta.RRzadkośćOpisKosztWymagany poziom MocyWymagany poziom MagiiWymagany poziom PrzeznaczeniaSeria
    Namiot WojennyStandardniezwykłaStworzenia w Namiocie Wojennym otrzymują +2.
    Gdy stworzenie w Namiocie ginie na skutek obrażeń odniesionych w walce, ona też ulega zniszczeniu.
    3320Pięć Wież
    Krwawy KrągStandardrzadkaIlekroć stworzenie w Krwawym Kręgu ginie, wszystkie sojusznicze stworzeniea zyskują po 1 liczniku Szału.3300Serce Koszmarów
    Tygiel Krwawego PaktuStandardzwykłaJeśli w Tyglu Krwawego Paktu znajduje się stworzenie z Krwiożerczością, które nie atakowało w tej turze, to pod jej koniec otrzymuje ono 1 licznik Szału.1300Zguba Gryfa
    Obozowisko w DżungliStandardrzadkaGdy Centaur z Obozowiska w Dżungli po raz pierwszy w turze atakuje przeciwnika, zyskuje dodatkowy atak.4302Grzechy Zdrady
    © 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Komnaty Might and Magic "Duel of Champions". Redakcja, kontakt