UWAGA! Karty można dowolnie sortować poprzez naciśnięcie dowolnego nagłówka. Można też sortować po kilku nagłówkach jednocześnie, w tym celu należ przytrzymać klawisz "Shift". Kolejność naciskania nagłówków będzie wyznaczała kolejność sortowania kart. Dodatkowo można filtrować karty korzystając z przycisku "Filtrowanie". |
Nazwa | FFormat w jakim może grać dana karta. | Szkoły Magii | Zdolność Dodatkowa | Moc | Magia | Przeznaczenie | Punkty życia | Seria |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Seria, Tropicielka Zagubionych Dusz | Standard | 2: Magia ciemności Magia wody | Brak | 1 | 1 | 2 | 20 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Fleshbane, Orędownik Ułomnych | Standard | 1: Magia ciemności | Długotrwałe: Wszystkie Twoje bezcielesne stworzenia otrzymują +1. | 2 | 0 | 1 | 20 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Nergal, Władca Umarłych | Standard | 2: Magia ziemi Magia pierwotna | 1: Dodaje wskazanemu stworzeniu licznik trucizny. | 1 | 1 | 1 | 20 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Matka Namtaru, Zaklinająca Śmierć | Standard | 3: Magia ciemności Magia pierwotna Magia wody | 1: Odrzuć kartę: Zabija stworzenie wroga kosztujące 2 lub mniej. | 0 | 2 | 1 | 18 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Ariana, Zerwanych Losów | Standard | 3: Magia ciemności Magia ziemi Magia pierwotna | 4: Zabija stworzenie, na którym znajduje się licznik. | 1 | 2 | 0 | 18 | Nagrody |
Adar-Malik, Zaklinacz Zagłady | Standard | 2: Magia ciemności Magia ognia | 4: Przywraca do ręki wybraną kartę stworzenia, która po zakończeniu twojej ostatniej tury znalazła się na cmentarzu. | 1 | 1 | 1 | 20 | Herold Pustki |
Siham, Oprawczyni Duchów | Open | 2: Magia ciemności Magia ziemi | Kiedy na początku twojej tury twój poziomjest wyższy lub równy 5, a poziom twojegojest wyższy lub równy 4 - możesz wówczas zniszczyć wybrane stworzenie o koszcie równym lub niższym 2. | 1 | 1 | 1 | 20 | Nagrody |
Sveltana, Hierofantka Pajęczej Królowej | Standard | 2:Magia CiemnościMagia Powietrza | 3 : Wybierz z zmentarza kartę Wampira, do któej wymagana jest na poziomie 3 lub niższym i wystaw ją za darmo. | 1 | 2 | 0 | 20 | Serce Koszmarów |
Matka Namtaru, Koszmar Ashy | Standard | 3:Magia PierwotnaMagia ZiemiMagia Wody | - | 1 | 1 | 1 | 20 | Zguba Gryfa |
Anastazja | Standard | 2: Magia Pierwotna Magia Ciemności | 2 : Nakłada dwa liczniki okaleczenia na wybrane stworzenie. | 1 | 1 | 1 | 20 | Grzechy Zdrady |
Nazwa | FFormat w jakim może grać dana karta. | RRzadkość | Atak | Umiejętności | Atak | Kontratak | Punkty życia | Koszt | Wymagany poziom Mocy | Wymagany poziom Magii | Wymagany poziom Przeznaczenia | MMagia. Określa szkołę magii do jakiej przynależy dana jednostka. | Gatunek | Profesja | Seria |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Arcylisz | Standard | niezwykła | Magiczny strzelec | Niewrażliwość na OdwetDrenaż Życia 2 | 3 | 1 | 6 | 4 | 4 | 1 | 0 | Magia Ciemności | Lisz | - | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Lamasu | Open | zwykła | Atak z powietrza | Brak | 2 | 2 | 6 | 3 | 3 | 0 | 0 | - | Lamasu | - | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Udręczony Ghul | Standard | zwykła | Atak wręcz | - | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | - | Ghul | - | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Szkielet Oszczepnik | Standard | zwykła | Strzelec | Niewrażliwość na OdwetGrupowalne | 1 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | - | Kościotrup | - | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Lisz Neofita | Standard | zwykła | Magiczny strzelec | Niewrażliwość na Odwet | 2 | 0 | 4 | 2 | 2 | 1 | 0 | Magia Ciemności | Lisz | - | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Pokutujący Duch | Standard | zwykła | Magiczny atak z powietrza | Bezcielesność | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 0 | Magia Pierwotna | Duch | - | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Kościotrup Plagi | Standard | zwykła | Strzelec | Niewrażliwość na OdwetInfekcja 1Grupowalne | 1 | 0 | 3 | 2 | 2 | 0 | 0 | - | Kościotrup | - | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Zombie Plagi | Open | zwykła | Atak wręcz | Infekcja 1 | 2 | 1 | 6 | 3 | 3 | 0 | 0 | - | Zombie | - | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Wygłodniały Ghul | Standard | niezwykła | Atak wręcz | Regeneracja 1Infekcja 1 | 2 | 1 | 5 | 3 | 3 | 0 | 0 | Magia Ziemi | Ghul | - | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Rycerz Wampirów | Standard | niezwykła | Atak z powietrza | Niewrażliwość na OdwetDrenaż Życia 2 | 2 | 0 | 5 | 3 | 3 | 0 | 0 | - | Wampir | - | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Prządka Losu | Standard | niezwykła | Atak wręcz | Infekcja 2 | 2 | 1 | 6 | 4 | 4 | 0 | 0 | - | Namtaru | - | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Widmo Zemsty | Standard | niezwykła | Magiczny atak z powietrza | Bezcielesność | 2 | 1 | 5 | 4 | 4 | 1 | 0 | Magia Pierwotna | Duch | - | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Gnijąca Lamasu | Standard | niezwykła | Atak z powietrza | Infekcja 2 | 3 | 3 | 6 | 6 | 6 | 0 | 0 | - | Lamasu | - | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Atropos, Tkacz Umarłych | Standard | epicka | Strzelec | Niewrażliwość na OdwetDrenaż Życia 2Gdy Atropos, Tkacz Umarłych, pojawia się na polu bitwy, zabierz 2 karty stworzeń ze swojego cmentarza i dodaj je do swojej talii. | 3 | 2 | 7 | 5 | 4 | 0 | 1 | - | Wampir | - | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Wampirzy Lord | Standard | rzadka | Atak z powietrza | Niewrażliwość na OdwetDrenaż Życia 3 | 4 | 3 | 8 | 6 | 6 | 0 | 0 | - | Wampir | - | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Banshee | Standard | epicka | Magiczny atak z powietrza | BezcielesnośćGdy Banshee wkracza na pole bitwy, zabija jedno z wrogich stworzeń. | 2 | 0 | 3 | 6 | 4 | 4 | 0 | Magia Ciemności | Duch | - | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Tkaczka Losu | Standard | rzadka | Atak wręcz | Infekcja 2Regeneracja 1 | 4 | 4 | 8 | 7 | 6 | 0 | 0 | - | Namtaru | - | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Upiorny Smok | Standard | rzadka | Magiczny atak z powietrza | Niewrażliwość na OdwetBezcielesnośćDrenaż Życia 2 | 5 | 3 | 7 | 7 | 6 | 1 | 0 | Magia Pierwotna | Duch | Smok | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Prządka Księżycowego Jedwabiu | Open | niezwykła | Strzelec-wojownik | Okaleczenie 2 | 2 | 2 | 5 | 4 | 4 | 0 | 0 | - | Pająk | - | Powstanie Pustki |
Szkielet Księżycowego Jedwabiu | Standard | zwykła | Atak wręcz | Okaleczenie 1 | 2 | 1 | 3 | 2 | 2 | 0 | 0 | - | Kościotrup | - | Powstanie Pustki |
Strażnik Losu | Standard | rzadka | Magiczny atak z powietrza | BezcielesnośćDrenaż Życia 2Kiedy Strażnik Losu lub inne sojusznicze stworzenie umiera, dobierz kartę. | 2 | 2 | 5 | 6 | 3 | 1 | 3 | Magia Pierwotna | Namtaru | - | Powstanie Pustki |
Wampirzy Zabójca | Standard | epicka | Magiczny atak z powietrza | Gdy Wampirzy Zabójca zadaje obrażenia stworzeniu, zabija to stworzenie. | 1 | 2 | 4 | 4 | 4 | 0 | 0 | - | Wampir | Asasyn | Powstanie Pustki |
Drzewo Wisielców | Standard | zwykła | Atak wręcz | Niezdolność do AtakuRegeneracja 1 | 0 | 1 | 5 | 2 | 1 | 0 | 0 | Magia Ziemi | Roślina | - | Herold Pustki |
Kościotrup Łucznik | Open | zwykła | Strzelec | Niewrażliwość na Odwet | 2 | 2 | 5 | 3 | 3 | 0 | 0 | - | Kościotrup | - | Herold Pustki |
Niepowstrzymany Upiór | Standard | zwykła | Magiczny atak z powietrza | Bezcielesność | 2 | 2 | 4 | 3 | 3 | 1 | 0 | Magia Pierwotna | Duch | - | Herold Pustki |
Medium Namtaru | Standard | epicka | Magiczny atak wręcz | Infekcja 1Medium Namtaru otrzymuje +1oraz +1 na każde długotrwałe zaklęcie. | 1 | 0 | 5 | 3 | 2 | 2 | 0 | Magia Pierwotna | Namtaru | - | Herold Pustki |
Lisz-Spijacz Dusz | Open | niezwykła | Atak wręcz | Za każdym razem, gdy ginie jakieś stworzenie, Lisz-Spijacz Dusz na punkty życia. | 2 | 1 | 7 | 4 | 4 | 0 | 0 | Magia Ciemności | Lisz | - | Herold Pustki |
Pustelnik z Mrocznej Kniei | Standard | niezwykła | Magiczny strzelec | Niewrażliwość na OdwetInfekcja 1Wszystkie stworzenia z infekcją otrzymują +1 do wartości infekcji. | 2 | 1 | 6 | 4 | 4 | 1 | 0 | Magia Ziemi | Lisz | - | Herold Pustki |
Gnilny Spluwacz | Open | niezwykła | Strzelec-wojownik | Infekcja 1Gdy Gnilny Spluwacz wkroczy na pole bitwy, wybrane stworzenie docelowe otrzymuje 2 liczniki trucizn. | 2 | 0 | 5 | 4 | 4 | 0 | 0 | Magia Ziemi | Pająk | - | Herold Pustki |
Wcielony Koszmar | Standard | rzadka | Atak wręcz | Strach 3 | 3 | 3 | 6 | 5 | 4 | 0 | 0 | Magia Ciemności | Ogar | Zombie | Herold Pustki |
Ghul z Al-Betyl | Standard | zwykła | Atak wręcz | Infekcja 1 | 3 | 3 | 8 | 5 | 5 | 0 | 0 | - | Ghul | - | Zapomniane Wojny |
Gnijący Zombie | Standard | zwykła | Magiczny atak wręcz | Gdy Gnijący Zombie zginie w trakcie tury przeciwnika, połóż 1 liczniki trucizny na wszystkich stworzeniach w tym samym rzędzie. | 0 | 1 | 4 | 2 | 2 | 1 | 0 | - | Zombie | - | Zapomniane Wojny |
Gnijący Ghul | Standard | niezwykła | Atak wręcz | Na początku twojej tury nakłada na siebie licznik trucizny. Wartość jegostaje się równa wskazaniu licznika. | 0 | 3 | 8 | 4 | 3 | 0 | 0 | Magia Ziemi | Ghul | - | Zapomniane Wojny |
Mumia z Sahaar | Standard | zwykła | Atak wręcz | Na początku twojej fazy uzupełnień, gdy Mumia z Sahaar spoczywa na twoim cmentarzu i jest na nim 5 lub mniej kart, przywróć ją na rękę. | 2 | 0 | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | - | Zombie | - | Zapomniane Wojny |
Gnijąca Mumia | Standard | niezwykła | Atak wręcz | Lecznicza Moc Trucizny | 1 | 0 | 4 | 2 | 2 | 0 | 0 | Magia Ziemi | Zombie | - | Zapomniane Wojny |
Damran, Skażony | Open | epicka | Atak wręcz | Kiedy Damran Gnijący wkracza na pole bitwy lub atakuje, wybrane sojusznicze stworzenie zyskuje Infekcję 1 do końca tury. | 3 | 3 | 7 | 6 | 5 | 0 | 0 | Magia Ziemi | Mroczny elf | - | Zapomniane Wojny |
Siewca Zarazy | Standard | rzadka | Atak wręcz | Infekcja 1Siewca Zarazy kosztuje o 1mniej za każdy licznik trucizny znajdujący się na polu bitwy. | 4 | 2 | 7 | 6 | 4 | 0 | 0 | Magia Ziemi | Zombie | Cyklop | Pięć Wież |
Nieumarły Minotaur | Standard | zwykła | Atak wręcz | Brak | 2 | 3 | 6 | 3 | 3 | 0 | 0 | - | Zombie | Minotaur | Pięć Wież |
Pajęczy Myśliwy | Open | niezwykła | Strzelec-wojownik | Nakłada 1 licznik okaleczenia na stworzenie, które padło jego ofiarą. | 2 | 0 | 3 | 2 | 2 | 0 | 0 | Magia Ciemności | Pająk | - | Pięć Wież |
Gryzoń Ścierwojad | Standard | niezwykła | Magiczny atak z powietrza | Niewrażliwość na OdwetZa każde 5 kart na twoim cmentarzu Gryzoń Ścierwojad zyskuje Infekcję 1. | 2 | 0 | 5 | 3 | 2 | 0 | 0 | - | Szczur | - | Pięć Wież |
Uczennica Nekromanty | Standard | zwykła | Magiczny strzelec | Niewrażliwość na OdwetDowodzenie 1 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 1 | 1 | - | Człowiek | Czarodziej | Serce Koszmarów |
Nowonarodzony Wampir | Standard | zwykła | Atak z powietrza | Niewrażliwość na OdwetDrenaż Życia 1 | 1 | 0 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | - | Wampir | - | Serce Koszmarów |
Kultysta Krwi | Standard | niezwykła | Atak z powietrza | Niewrażliwość na OdwetWszystkie sojusznicze Wampiry zyskują Drenaż Życia X, gdzie X jest równy liczbie sojuszniczych Wampirów obecnych na polu bitwy. | 2 | 0 | 4 | 3 | 3 | 0 | 0 | - | Wampir | - | Serce Koszmarów |
Wampir Koneser | Standard | niezwykła | Atak z powietrza | Niewrażliwość na OdwetIlekroć Wampir zgładzi jakieś stworzenie, zostanie w pełni uleczony. Ilekroć Wampir Koneser atakuje stworzenie, które ma 1lub mniej, zadaje o 2 punkty obrażeń więcej. | 2 | 1 | 6 | 4 | 3 | 0 | 0 | - | Wampir | - | Serce Koszmarów |
Strażnik Grobowca | Standard | zwykła | Magiczny strzelec | Niewrażliwość na OdwetIlekroć stworzenie jest wystawiane z cmentarza, dobierasz kartę. | 2 | 2 | 7 | 4 | 3 | 1 | 2 | - | Wampir | - | Serce Koszmarów |
Władca Śmierci | Standard | rzadka | Atak z powietrza | Niewrażliwość na OdwetDrenaż Życia 2Ilekroć Wampir zgładzi inne stworzenie, twój bohater odzysuje 1 pkt zdrowia.Działa również, gdy wrogi Wampir zgładzi twoje stworzenie. Ilekroć sojuszniczy Wampir po raz pierwszy w turze zaatakuje stworzenie, któe ma [resource-=attack] na poziomie 1 lub niższym, zyskuje dodatkowy atak. | 2 | 2 | 7 | 5 | 4 | 0 | 0 | - | Wampir | - | Serce Koszmarów |
Gnijący Smok | Standard | epicka | Atak wręcz | Infekcja2Wybuch Zarazy 2 Gnijący Smok otrzymuje +1 za każdy licznik trucizny na wrogich stworzeniach. | 3 | 3 | 8 | 8 | 5 | 0 | 0 | Magia Ziemi | Smok | Zombie | Serce Koszmarów |
Żołnierz Jadu | Standard | zwykła | Magiczny strzelec | GrupowalneInfekcja 1 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | - | Kościotrup | - | Zguba Gryfa |
Lisz Strateg | Standard | niezwykła | Magiczny strzelec-wojownik | Kiedy Lisz Strateg pojawia sie na polu bitwy, liczebność każdego sąsiadującego z nim sojuszniczego oddziału wzrasta o 1. | 2 | 1 | 5 | 3 | 2 | 0 | 1 | - | Lisz | - | Zguba Gryfa |
Pajęczy Strażnik | Standard | zwykła | Magiczny strzelec-wojownik | Niewrażliwość na OdwetOkaleczanie 1Drenaż Życia 1 | 2 | 1 | 5 | 4 | 3 | 0 | 0 | - | Wampir | - | Zguba Gryfa |
Nastawiacz Kości | Standard | zwykła | Magiczny strzelec-wojownik | Gdy nastawiacz Kości wchodzi na pole bitwy, ustaw na wszystkich przyległych do niego sojuszniczych pozycjach grupowalne żetony Kościotrupów walczące w zwarciu i na dystans. | 2 | 2 | 7 | 5 | 4 | 1 | 0 | - | Człowiek | Czarodziej | Zguba Gryfa |
Uczeń Wieczności | Standard | zwykła | Magiczny atak wręcz | Okaleczenie 1Jeśli Uczeń Wieczności nie atakował w trakcie twojej tury, to pod jej koniec nakłada po jednym liczniku okaleczenia na wszystkie wrogie stworzenia stojące w tym samym szeregu, co on. | 2 | 1 | 5 | 4 | 3 | 1 | 0 | Magia Ciemności | Człowiek | Czarodziej | Grzechy Zdrady |
Pradawna Zjawa | Standard | zwykła | Magiczny atak wręcz | Pradawna Zjawa zyskuje +1 za każdy sąsiadujący z nim oddział Duchów. | 0 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | Magia Pierwotna | Duch | - | Grzechy Zdrady |
Kościotrup Sługa | Standard | niezwykła | Atak wręcz | Gdy Kościotrup Sługa wkracza na pole bitwy, nakładane są na niego 4 liczniki okaleczenia. Ilekroć Kościotrup Sługa atakuje, jedn licznik jest przenoszony na atakowane stworzenie. | 5 | 5 | 7 | 4 | 4 | 0 | 0 | Magia Ciemności | Kościotrup | - | Grzechy Zdrady |
Czeladnik Wieczności | Standard | zwykła | Magiczny atak wręcz | Gdy Czeladnik Wieczności wkracza na pole bitwy, wybrane stworzenie z 0[resource-=attack] zostaje zniszczone. | 2 | 1 | 6 | 3 | 3 | 1 | 0 | Magia Ciemności | Człowiek | Czarodziej | Grzechy Zdrady |
Uczony wieczności | Standard | niezwykła | Magiczny strzelec | Niewrażliwość na OdwetJeśli stworzenie ma nałożony licznik okaleczenia, zostaje unieruchomione. | 3 | 2 | 6 | 4 | 3 | 1 | 1 | Magia Ciemności | Człowiek | Czarodziej | Grzechy Zdrady |
Mentor Wieczności | Standard | rzadka | Magiczny strzelec | Niewrażliwość na OdwetGdy stworzenie z nałożonym licznikiem okaleczenia ginie, na Mentora Wieczności zostaje nałożony licznik +1. | 2 | 2 | 5 | 3 | 3 | 1 | 0 | Magia Ciemności | Człowiek | Czarodziej | Grzechy Zdrady |
Archon Wieczności | Standard | epicka | Atak z powietrza | Niewrażliwość na OdwetOkaleczenie 1Archon Wieczności zyskuje +1 za każde stworzenie, na które nałożony jest przynajmniej 1 licznik okaleczenia. | 2 | 3 | 8 | 5 | 5 | 0 | 0 | Magia Ciemności | Wampir | - | Grzechy Zdrady |
Kościotrup Mistrz | Standard | niezwykła | Magiczny atak wręcz | Gdy Kościotrup Mistrz atakuje, na polu bitwy ustawiany jest żeton Kościotrupa walczącego w zwarciu lub na dystans (1 /1/1). | 2 | 2 | 6 | 3 | 3 | 1 | 0 | - | Człowiek | Czarodziej | Czas Odnowy |
Nekromanta Pomocnik | Standard | rzadka | Magiczny strzelec | Niewrażliwość na OdwetIlekroć grupowalne sojusznicze stworzenie atakuje oddział przeciwnika, zwiększa własną liczebność o 1. | 2 | 0 | 6 | 5 | 4 | 1 | 1 | - | Człowiek | Czarodziej | Czas Odnowy |
Prządka Posoki | Standard | epicka | Magiczny atak wręcz | Infekcja 1Sojusznicze stworzenia z Infekcją otrzymują Wybuch Zaraz X, gdzie X wynosi tyle, ile wartość ich Infekcji. | 4 | 3 | 7 | 5 | 4 | 2 | 0 | Magia Pierwotna | Namtaru | - | Czas Odnowy |
Tkaczka Posoki | Standard | epicka | Magiczny atak wręcz | Niewrażliwość na OdwetInfekcja 1 | 3 | 2 | 6 | 5 | 4 | 2 | 0 | Magia Pierwotna | Namtaru | - | Czas Odnowy |
Nazwa | FFormat w jakim może grać dana karta. | RRzadkość | Opis | Koszt | Wymagany poziom Przeznaczenia | Wymagany poziom Mocy | Seria |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Bez litości dla grzesznych | Open | zwykła | Jeśli przeciwnik ma więcej kart w swojej ręce niż ty, weź kartę stworzenia ze swjego cmentarza i dodaj ją do swojej ręki. | 1 | 1 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Zbiorowa Mogiła | Open | zwykła | Weź kartę ze swojej dłoni i połóż ją odwróconą na szczycie swojej biblioteki. Usuń kartę stworzenia kosztującą 2lub mniej. | 1 | 1 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Ruiny Shantiri | Open | niezwykła | Odrzuć kartę zaklęcia. Weź kartę zaklęcia ze swojego cmentarza i dodaj ją do swojej ręki. | 1 | 1 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Asha Włada Wszystkim | Open | niezwykła | Odrzuć kartę łutu szczęścia. Weź kartę łutu szczęścia ze swojego cmentarza i dodaj ją do puli w ręku. | 1 | 1 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Cmentarzysko | Open | zwykła | Dobierz kartę lub, jeśli przeciwnik ma więcej stworzeń na polu bitwy, zabierz kartę stworzenia ze swojego cmentarza i dodaj ją do swojej ręki.. | 2 | 2 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Legion Serii | Standard | epicka | Weź kartę stworzenia ze swojego cmentarza i umieść ją za darmo na polu bitwy. Następnie przeszukaj swoją biblitekę i znajdź do 4 innych kart o tej samej nazwie. Dodaj je do swojej ręki. Przetasuj swoją bibliotekę. | 4 | 4 | 2 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Ołtarz wiecznej służby | Open | rzadka | Do twojej ręki wracają wszystkie karty stworzeń, które odłożyłeś na swój cmentarz od czasu zakończenia swojej ostatniej tury. | 3 | 3 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Leże Ariany | Standard | zwykła | Wyrzuć kartę stworzenia. Weź kartę stworzenia ze swojego cemnatrza i dodają ją do swojej ręki. | 2 | 2 | 0 | Powstanie Pustki |
Rytuał Nekromantycznego Przeniesienia | Open | zwykła | Zabij sojusznicze stworzenie. Weź tańsze stworzenie ze swojego cmentarza i umieść je za darmo. | 1 | 2 | 0 | Powstanie Pustki |
Ołtarz Pajęczej Bogini | Open | niezwykła | Zabij sojusznicze stworzenie. Pobierz tyle kart, ile wynosiła liczba pozostałych punktów zdrowia poświęconego stworzenia, zaokrąglając w górę. | 3 | 2 | 0 | Powstanie Pustki |
Rytuał Nekromantycznej Odnowy | Open | zwykła | Zniszcz wybrane sojusznicze stworzenie. Ulecz inne stworzenie ze wszystkich obrażeń | 1 | 1 | 0 | Herold Pustki |
Pożarcie Sług | Open | zwykła | Zniszcz wybrane sojusznicze stworzenie. Ulecz obrażenia twojego bohatera o 3. | 2 | 2 | 0 | Herold Pustki |
Świeża Mogiła | Standard | niezwykła | Wybierz kartę stworzenia z twojej biblioteki i włóż ją na cmentarz, a następnie przetasuj swoją bibliotekę. | 2 | 3 | 0 | Herold Pustki |
Ostatni Rozkaz Serii | Standard | rzadka | Zabierz kartę stworzenia z cmentarza i za darmo ustaw ją na polu bitwy. Stworzenie takie zyskuje zdolność Szybkiego Ataku, ale pod koniec tury zostanie usunięte. | 5 | 4 | 4 | Herold Pustki |
Odwieczne Pole Bitwy | Standard | zwykła | Efekt stały: Kiedy ginie stworzenie, wtasuj je do biblioteki właściciela. Na początku twojej tury przywróć Odwieczne Pole Bitwy na twoją rękę. | 2 | 2 | 0 | Zapomniane Wojny |
Żniwa Martwych | Open | niezwykła | Wybierz X nieunikatowych stworzeń Nekropolii z twojego cmentarza i umieść je na swojej ręce, gdzie X wynosi 1 plus ilość kart o nazwie Żniwa Martwych na twoim cmentarzu. | 5 | 3 | 0 | Zapomniane Wojny |
Śmierć to nie Koniec | Standard | niezwykła | Wybierz nieunikatową kartę z cmentarza każdego gracza i połóż je na wierzchu ich bibliotek. | 3 | 3 | 0 | Zapomniane Wojny |
Życie za Życie | Open | rzadka | Zniszcz wybrane przyjazne stworzenie. Daje to możliwość zniszczenia wybranego stworzenia przeciwnika o tym samym lub niższym koszcie. | 4 | 4 | 0 | Zapomniane Wojny |
Wola Ariany | Standard | zwykła | Zabiera 5 wybranych stworzeń z twojego cmentarza i wtasowuje je do biblioteki LUB zabiera 5 pierwszych kart z twojej biblioteki i umieszcza je na cmentarzu. | 1 | 2 | 0 | Pięć Wież |
Żniwa Dusz | Standard | zwykła | Do twojej kolejnej tury: Gdy ginie stworzenie, twój bohater leczy 1 pkt obrażeń. | 3 | 3 | 0 | Pięć Wież |
Diabelska Komunia | Standard | niezwykła | Usuwa wszystkie liczniki trucizny z sojuszniczych stworzeń. Leczy wszystkie sojusznicze stworzenia z tylu obrażeń, ile usunięto liczników. | 1 | 2 | 0 | Pięć Wież |
Bez Litości dla Słabych | Standard | zwykła | Niszczy wybrane stworzenie mające 0. | 1 | 2 | 0 | Serce Koszmarów |
Opary Świętego Jadu | Standard | rzadka | Trwa do twojej następnej tury. Wszystkie Wampiry zyskują +1 i +1 . Wszystkie stworzenia nie będące Wampirami otrzymują -1 i -1 | 3 | 3 | 0 | Serce Koszmarów |
Ożywienie | Standard | zwykła | Ustawia grupowalny żeton symbolizujący 2 walczące wręcz lub na dystans Kościotrupy (1/1/1). | 2 | 2 | 2 | Zguba Gryfa |
Taniec Umarłych | Standard | niezwykła | Niszczy wybrane sojusznicze stworzenie i na jego pozycji umieszcza grupowalny żeton symbolizujący pięć walczących wręcz lub na dystans Kościotrupów | 3 | 2 | 2 | Zguba Gryfa |
Nieumarłe Posiłki | Standard | zwykła | Zwiększa liczebność wszystkich sojuszniczych oddziałów Kościotrupó o 1. | 1 | 0 | 0 | Zguba Gryfa |
Kości do Kości | Standard | rzadka | Na każdej pozycji na placu boju, na któej w czasie ostatniej tury przeciwnika zginęło sojusznicze stworzenie, ustawia grupowalny żeton symbolizujący trzy Kościotrupy walczące w zwarciu lub na dystans (1 /1/1). | 4 | 2 | 2 | Zguba Gryfa |
Armia Umarłych | Standard | epicka | Efekt stały: na początku twojej tury ustawia grupowalny żeton symbolizujący 2 walczące w zwarciu lub na dystans Kościotrupy (1 /1/1). | 4 | 3 | 2 | Zguba Gryfa |
Rytuał Osłabienia | Standard | zwykła | Przenosi wszystkie liczniki okaleczenia ze wskazanego stworzenia na inne. | 1 | 1 | 0 | Grzechy Zdrady |
Cień Śmierci | Standard | rzadka | Niszczy wszystkie stworzenia z 0. | 3 | 3 | 0 | Grzechy Zdrady |
Nazwa | FFormat w jakim może grać dana karta. | RRzadkość | Opis | Koszt | Wymagany poziom Mocy | Wymagany poziom Magii | Wymagany poziom Przeznaczenia | Seria |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Iglica Duszy | Standard | niezwykła | Stworzenia w Iglicy Duszy otrzymują Okaleczenie 1. Gdy stworzenie w Iglicy ginie na skutek obrażeń odniesionych w walce, ona też ulega zniszczeniu. | 2 | 2 | 2 | 0 | Pięć Wież |
Mogilnik | Standard | niezwykła | Na koniec tury wybierz ze swojego cmentarza losową kartę stworzenia Nekropolii o koszcie 2 lub mnijeszym, które może zostać wystawione na Mogliniku i wystaw je tam za darmo. | 4 | 3 | 0 | 0 | Serce Koszmarów |
Rytualny Ołtarz Wampirów | Standard | niezwykła | Gdy przy Rytualnym Ołtarzu Wampirów znajduje się Wampir, wszystkie wrogie stworzenia z tego samego rzędu otrzymują -1oraz -1. | 1 | 1 | 0 | 0 | Zguba Gryfa |
Posąg Pajęczej Bogini | Standard | zwykła | Jeśli na początku twojej tury w Posągu Pajeczej Bogini znajduje się Namtaru, weź ze swego cmentarza losową kartę odpowiedniego zaklęcia nz stworzenie i użyj je na oddziale znajdującym się w Posągu. | 2 | 0 | 1 | 0 | Grzechy Zdrady |