Tydzień Wiedzy | Standard | zwykła | Jeśli w tej turze nie zagrałeś żadnej karty, możesz dobrać kartę. Jeśli to zrobiłeś, nie wolno ci zagrać żadnej karty w tej turze. | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Świętowanie | Open | zwykła | Każdy gracz dobiera kartę. | 2 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Tydzień Zbrojmistrzów | Standard | zwykła | Zwiększa atak następnej wystawionej przez ciebie w tej turze jednostki o 1. | 3 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Miesiąc Tańczących Płomieni | Standard | zwykła | Aż do końca tury wszystkie stworzenia zyskują +1 oraz +1. | 5 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Jarmark Cieni | Standard | niezwykła | Zadaj 1 punk obrażeń swojemu bohaterowi. Dobierz kartę. | 2 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Burza Many | Open | niezwykła | Karty zaklęć kosztują 1 więcej. | 0Karta działa automatycznie! | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Dzień Fortuny | Standard | zwykła | Odrzuć kartę i dobierz następną. | 3 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Miesiąc Szmaragdowej Pieśni | Standard | niezwykła | Zwiększa zdrowie następnego wystawionego przez ciebie stworzenia o 2. | 3 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Tydzień Podatków | Open | niezwykła | Karty łutu szczęścia kosztują 1 więcej | 0Karta działa automatycznie! | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Tydzień Umarłych | Standard | niezwykła | Poświęć wskazane stworzenie sojusznicze. Otrzymujesz surowce równe połowie jej kosztów, zaokrąglone w dół. | 1 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Tydzień Najemników | Standard | rzadka | Do końca tury zagrywasz pierwsza kartę odkrytą z Twojej biblioteki. Jeśli jest to karta stworzenia, wszystkie sojusznicze jednostki otrzymują premię +1, w przeciwnym wypadku wszystkie wrogie stworzenia otrzymują +1. | 3 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Jarmark Cudów | Open | rzadka | Spójrz na pierwsze trzy karty ze swojej biblioteki. Wybierz jedną z nich, dodaj ją do swojej ręki i odrzuć pozostałe dwie. | 5 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Dzień Upadłego Wilka | Standard | zwykła | Zwiększa o 2 następnego wystawionego przez ciebie w tej turze stworzenia. | 3 | Powstanie Pustki |
Ścieżka Przodków | Standard | rzadka | Stworzenie wystawione na pole bitwy w ostatniej turze nie może być celem ataku. | 0Karta działa automatycznie! | Powstanie Pustki |
Tydzień Dzikich Dusz | Open | niezwykła | Stworzenie magiczne otrzymują +1. | 3 | Powstanie Pustki |
Tydzień Oswojonych Dusz | Open | niezwykła | Stworzenie magiczne otrzymują -1. | 3 | Powstanie Pustki |
Tydzień Surowości | Open | niezwykła | Gdy wystawiasz stworzenie o koszcie 4lub mniej, płacisz 1. Jeśli nie możesz zapłacić, twój bohater otrzymuje 1 punkt obrażeń. | 0Karta działa automatycznie! | Powstanie Pustki |
Gradobicie | Standard | zwykła | Zadaje wszystkim stworzeniom po 1 punkcie obrażeń. | 4 | Herold Pustki |
Dzień Poboru | Standard | niezwykła | obu graczy wzrasta o 1 poziom. | 3 | Herold Pustki |
Dzień Świątyni | Standard | niezwykła | Wybrane stworzenie nie może być celem ataków, aż do twojej następnej tury. | 1 | Herold Pustki |
Kosmiczna Równowaga | Standard | rzadka | Zadaje twojemu bohaterowi 3 punkty obrażeń: Obaj gracze muszą losowo odrzucać karty, aż każdemu zostanie ich w ręce najwyżej 6. | 4 | Herold Pustki |
Ślepi Arbitrowie | Open | rzadka | Gracze nie mogą skorzystać z więcej niż 3 kart na turę. | 0Karta działa automatycznie! | Herold Pustki |
Tydzień Treningu | Open | zwykła | Do końca tury stworzenia, których bazowa wartośćwynosi 1 lub mniej otrzymują +1. | 2 | Zapomniane Wojny |
Oko Cyklonu Many | Standard | niezwykła | Do twojej następnej tury wybrane stworzenie otrzymuje Magiczną Tarczę. | 4 | Zapomniane Wojny |
Dzień Abiturienta | Open | rzadka | Do końca tury graj z odsłoniętą kartą wierzchnią swojej biblioteki. Tak długo, jak karta na wierzchu twojej biblioteki jest zaklęciem, twoje zaklęcia kosztują o 1mniej. | 1 | Zapomniane Wojny |
Powstanie Mówcy Zaświatów | Standard | niezwykła | Usuń docelową kartę z cmentarza. | 1 | Zapomniane Wojny |
Czas Wojny | Standard | niezwykła | Efekt długotrwały: Pod koniec tury, dobierz kartę, o ile w jej trakcie udało ci się zagrać 3 lub więcej stworzeniami. | 0Karta działa automatycznie! | Pięć Wież |
Noc Wschodzącego Księżyca | Standard | rzadka | Odrzucasz stworzenie, zaklęcie i łut szczęścia: dobierasz 4 karty. | 2 | Pięć Wież |
Wielkie Łowy | Standard | zwykła | Efekt długotrwały: Pod koniec tury dobierasz kartę, o ile w ręku została ci co najwyżej 1. | 0Karta działa automatycznie! | Pięć Wież |
Miesiąc Pajęczej Królowej | Standard | zwykła | Nie możesz uzdrawiać stworzeń i bohaterów aż do twojej kolejnej tury. | 1 | Serce Koszmarów |
Tydzień Starszych Ras | Standard | niezwykła | Wszystkie stworzenia tego samego gatunku, co wybrane stworzenie, otrzymują do końca tury +1 oraz +1. | 4 | Serce Koszmarów |
Ognisty Świt | Standard | zwykła | Wszystkie oddziały otrzymują do końca tury +1. | 2 | Zguba Gryfa |
Rozdarty Całun | Standard | niezwykła | Nie można anulować, ani zmniejszyć obrażeń zadanych przez kolejne zagrane przez ciebie zaklęcie. | 1 | Zguba Gryfa |
Tydzień Żywiołaków | Standard | zwykła | Wszystkie neutralne widmowe (SPIRIT) stworzenia mają koszt wystawienia mniejszy o 1. | 0Karta działa automatycznie! | Grzechy Zdrady |
Malejący Księżyc | Standard | niezwykła | Wybrane sojusznicze widmowe (SPIRIT) stworzenie wraca do ręki swojego właściciela. | 2 | Grzechy Zdrady |