Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczą się:
   Andruids
   Bychu
   Nitj'sefni
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Karty Akademii

UWAGA! Karty można dowolnie sortować poprzez naciśnięcie dowolnego nagłówka. Można też sortować po kilku nagłówkach jednocześnie, w tym celu należ przytrzymać klawisz "Shift". Kolejność naciskania nagłówków będzie wyznaczała kolejność sortowania kart. Dodatkowo można filtrować karty korzystając z przycisku "Filtrowanie".
Filtrowanie
Bohaterowie
NazwaFFormat w jakim może grać dana karta.Szkoły MagiiZdolność DodatkowaMocMagiaPrzeznaczeniePunkty życiaSeria
Gazal,
Pani Sekretów
Open 2: Magia Pierwotna Magia Światła1: Do końca tury, za każdym razem kiedy przeciwnik przewija kartę, dobierz kartę.11120Zapomniane Wojny
Hakeem,
Poszukiwacz Tajemnic
Standard 2: Magia Ciemności Magia ZiemiBrak11220Zapomniane Wojny
Asalah,
Przywoływaczka Oczyszczenia
Standard 3: Magia Światła Magia Wody Magia Ognia2, odrzuć kartę: Stworzenia, które kontrolujesz otrzymują +1 do końca tury, za każde zaklęcie, które się na nich znajduje.02118Zapomniane Wojny
Myranda,
Czempion Magów Ostrzy
Standard 2: Magia Pierwotna Magia Powietrza4: Przenieś wybrane, sojusznicze, magiczne stworzenie.21020Zapomniane Wojny
Akane,
Przywoływaczka Wspomnień
Standard 2: Magia Wody Magia Powietrza6: Wybierz nieunikatową kartę zaklęcia ze swojego cmentarza i dodaj ją do swojej ręki.11120Zapomniane Wojny
Gazal,
Herold Pustki
Open 2: Magia Pierwotna Magia Ciemności1, odrzuć kartę z ręki: Wybierz nieunikatową kartę natychmiastowego zaklęcia z dowolnego cmentarza. Możesz zagrać tę kartę. Jeśli to zrobisz, zostanie ona później usunięta.11120Nagrody
Ammar,
Zwodziciel
Standard 2: Magia Ziemi Magia WodyKiedy zagrywasz pierwszą kartę zaklęcia w tej turze, a twój poziomwynosi 6 lub więcej, a poziom twojegowynosi 3 lub więcej - dobierz kartę.11120Nagrody
Masfar, Ojciec TytanówStandard2:Magia Pierwotna Magia Wody1 : Stworzenia konstruktowe na twojej ręce aż do końca tury nie mają wymagań dot. poziomu.20120Serce Koszmarów
NahlaStandard2:Magia Pierwotna Magia Ognia3 : Wszyscy sojuszniczy Zwierzoludzie zostają w pełni uzdrowieni i otrzymują +1 do końca tury.11120Zguba Gryfa
ElisabethStandard3:Magia Światła Magia Ciemności Magia ZiemiBrak11120Grzechy Zdrady

Jednostki

NazwaFFormat w jakim może grać dana karta.RRzadkośćAtakUmiejętnościAtakKontratakPunkty życiaKosztWymagany poziom MocyWymagany poziom MagiiWymagany poziom PrzeznaczeniaMMagia. Określa szkołę magii do jakiej przynależy dana jednostka.GatunekProfesjaSeria
Tańcząca DerwiszkaStandardzwykłaAtak wręczOdbicie z dystansu 12042200-CzłowiekDerwiszZapomniane Wojny
UczonyStandardzwykłaAtak wręczKanałowanie magii 1Odporność na Zaklęcia1031100-CzłowiekCzarodziejZapomniane Wojny
RakszasaStandardzwykłaAtak wręczUnik2253300-ZwierzoludLewZapomniane Wojny
Smoczy GolemOpenniezwykłaMagiczny atak wręczKiedy Smoczy Golem wkracza na pole bitwy, wybierz losowo nieUnikatową kartę zaklęcia ze swojego cmentarza i weź ją do ręki.3175350Magia PierwotnaKonstruktSmokZapomniane Wojny
Minotaur BrutalStandardzwykłaMagiczny atak wręczWyładowanie 22253310-ZwierzoludMinotaurZapomniane Wojny
GargulecStandardzwykłaMagiczny atak z powietrzaOdporność na MagięNiezdolność do Ataku0152110Magia PierwotnaKonstruktGargulecZapomniane Wojny
Zniewolona HarpiaStandardzwykłaAtak z powietrza-2052200-ZwierzoludHarpiaZapomniane Wojny
Dżinn Więzów DuszyStandardzwykłaMagiczny atak z powietrzaKiedy Dżinn Więzów Duszy ginie, zadaje twojemu bohaterowi obrażenia równe wartości jego.2262230Magia PierwotnaDuchDżinnZapomniane Wojny
Uczeń CzarodziejaStandardniezwykłaMagiczny strzelecNiewrażliwość na OdwetFazowanieSwobodny Atak2123210-CzłowiekCzarodziejZapomniane Wojny
Czarodziej MentorStandardzwykłaMagiczny strzelecNiewrażliwość na OdwetKanałowanie magii 11052120-CzłowiekCzarodziejZapomniane Wojny
Niestabilny DżinnStandardniezwykłaMagiczny strzelecNiewrażliwość na OdwetKanałowanie magii 1Kiedy Niestabilny Dżinn, atakuje zapłać 2. Jeżeli nie możesz, zadaj 2 punkty obrażeń Niestabilnemu Dżinnowi.4374330Magia PierwotnaDuchDżinnZapomniane Wojny
Mag-CzeladnikStandardzwykłaMagiczny strzelecNiewrażliwość na OdwetFazowanieMiejscowy wybuch 12063320-CzłowiekCzarodziejZapomniane Wojny
DżinnOpenzwykłaMagiczny strzelecNiewrażliwość na OdwetKanałowanie magii 2Odporność na Zaklęcia3365340Magia PierwotnaDuchDżinnZapomniane Wojny
Wirująca DerwiszkaStandardzwykłaAtak wręczOdbicie z dystansu 2Unik2064400-CzłowiekDerwiszZapomniane Wojny
Mag OstrzyStandardniezwykłaMagiczny strzelec-wojownikKiedy sojuszniczy Mag niszczy stworzenie po raz pierwszy podczas twojej tury, wybierz nieunikatową kartę zaklęcia z cmentarza i weź ją do ręki.3265350-CzłowiekCzarodziejZapomniane Wojny
Strażniczy GolemStandardniezwykłaMagiczny atak wręczKiedy przeciwnik zagrywa kartę lub używa zdolności, która działa na pojedynczą istotę, musi ją rzucić na Strażniczego Golema, jeśli to możliwe.2143130Magia PierwotnaKonstruktGolemZapomniane Wojny
Rakszasa RadżaStandardniezwykłaAtak wręczUnik
  • Rakszasa Rażdża nie może atakować bohatera.
  • Jeśli na polu bitwy znajduje się sojuszniczy Mag, Rakszasa Rażdża otrzymuje Chyżość.
    4454400-ZwierzoludLewZapomniane Wojny
    TytanStandardniezwykłaMagiczny atak wręczFortyfikacja Wyładowanie 23364440Magia PierwotnaKonstruktTytanZapomniane Wojny
    Dżinn KatalizatorkaStandardniezwykłaMagiczny atak z powietrzaZaklęcia w twojej ręce kosztują 1mniej za każde zaklęcie z tej samej szkoły, które rzucono na Dżinna Katalizatorkę.1142120Magia PierwotnaDuchDżinnZapomniane Wojny
    Obsydianowy GargulecOpenniezwykłaMagiczny atak z powietrzaMagiczny strażnik 12264340Magia PierwotnaKonstruktGargulecZapomniane Wojny
    Mówca ZaświatówStandardniezwykłaMagiczny strzelecNiewrażliwość na OdwetKiedy Mówca Zaświatów zadaje obrażenia bitewne wrogiemu bohaterowi, połóż 3 karty z wierzchu jego biblioteki na cmentarz.1042211Magia PierwotnaCzłowiekCzarodziejZapomniane Wojny
    Mag-Złodziej ZaklęćOpenniezwykłaMagiczny strzelecNiewrażliwość na OdwetKiedy Mag-Złodziej Zaklęć wkracza na pole bitwy, możesz wybrać zaklęcie długotrwałe znajdujące się na polu bitwy pod kontrolą przeciwnika i zagrać je za darmo.2155430Magia PierwotnaCzłowiekCzarodziejZapomniane Wojny
    Dżinn Skażona PustkąStandardniezwykłaMagiczny strzelecNiewrażliwość na OdwetKanałowanie magii 1Kiedy Dżinn Skażona Pustką niszczy stworzenie, połóż 5 kart z wierzchu biblioteki przeciwnika na jego cmentarz.3064411Magia Pierwotna PustkaDuchDżinnZapomniane Wojny
    Mistyczny ŁucznikStandardzwykłaMagiczny strzelecNiewrażliwość na Odwet3364320Magia PierwotnaCzłowiekŁucznikZapomniane Wojny
    Dżinn Handlarka ZaklęćStandardzwykłaMagiczny strzelecNiewrażliwość na OdwetNa koniec tury, kiedy posiadasz 0, zadaj 1 punkt obrażeń swojemu bohaterowi.3353320Magia PierwotnaDuchDżinnZapomniane Wojny
    Tytan ShantiriStandardrzadkaMagiczny atak wręczWyładowanie 2Kiedy Tytan Shantiri ma pełne życie, nie może atakować.52115550Magia PierwotnaKonstruktTytanZapomniane Wojny
    Rakshasa ZwiadowcaOpenrzadkaAtak wręczChyżośćUnik3054400-ZwierzoludLewZapomniane Wojny
    Wojownik TaweretStandardrzadkaAtak wręczSzeroki AtakKiedy Wojownik Taweret atakuje stworzenie walczące wręcz, zadaje o 2 punkty większe obrażenia.4275500-Zwierzolud-Zapomniane Wojny
    Dżinn MentorOpenrzadkaMagiczny atak z powietrzaKiedy na polu bitwy pojawia się Dżinn Mentor, zwiększa poziom twojejo 2.3375321Magia PierwotnaDuchDżinnZapomniane Wojny
    Sykofant PustkiStandardrzadkaMagiczny strzelecNiewrażliwość na OdwetKiedy pierwsza karta trafia na cmentarz przeciwnika z jego biblioteki w czasie jego tury, dobierz kartę.2063311PustkaPustkaDuchZapomniane Wojny
    Cień PustkiOpenrzadkaMagiczny strzelecNiewrażliwość na OdwetZakotwiczenieKiedy Cień Pustki wkracza na pole bitwy lub je opuszcza, połóż 3 karty z wierzchu biblioteki przeciwnika na jego cmentarz.2043212PustkaDuch-Zapomniane Wojny
    Hasafah,
    Niewidoczna Strzała
    OpenepickaMagiczny strzelecNiewrażliwość na OdwetMiejscowy wybuch 2Kiedy wkracza na pole bitwy lub atakuje, połóż 1 licznik okaleczenia na wybranym stworzeniu.2264310Magia CiemnościElfKusznikZapomniane Wojny
    Golem Pokryty GlifamiOpenepickaMagiczny atak wręczGolem Pokryty Glifami otrzymuje ochronę przed szkołą każdego zaklęcia znajdującego się na twoim cmentarzu.2263440-KonstruktGolemZapomniane Wojny
    Wzburzony TytanStandardepickaMagiczny strzelecNiewrażliwość na OdwetWyładowanie 3Miejscowy wybuch 34475550Magia PierwotnaKonstruktTytanZapomniane Wojny
    Mistrzyni DerwiszówStandardepickaMagiczny atak wręczChyżośćOdbicie z dystansu 2Kiedy Mistrzyni Derwiszów zniszczy stworzenie po raz pierwszy w swojej turze, zyskuje dodatkowy atak.3055410-CzłowiekDerwiszZapomniane Wojny
    Nur,
    Tkaczka Zaklęć
    StandardepickaMagiczny strzelecNiewrażliwość na OdwetKanałowanie magii 3Odporność na ZaklęciaZagrywając natychmiastowe zaklęcie dobierz kartę.3365420Magia PierwotnaDuchDżinnZapomniane Wojny
    Strażnik WiekówStandardrzadkaMagiczny strzelecNiewrażliwość na OdwetZakotwiczenieWyładowanie 466108640Magia PierwotnaKonstruktTytanPięć Wież
    Wędrujący DuchOpenniezwykłaMagiczny strzelecNiewrażliwość na OdwetOdrzuca dwie pierwsze karty z biblioteki przeciwnika na cmentarz.2054212Magia PierwotnaCzłowiekCzarodziejPięć Wież
    Nienasycony DżinStandardniezwykłaMagiczny atak z powietrzaNa początku twojej tury usuwa z cmentarza losową kartę zaklęcia. Jeśli to niemożliwe, niszczy Nienasyconego Dżina.5495440Magia PierwotnaDuchDżinnPięć Wież
    Rakszasa HarcownikStandardzwykłaAtak wręczUnik1031100-ZwierzoludLewPięć Wież
    Tajemny StrzelecStandardzwykłaMagiczny strzelecNiewrażliwość na Odwet2042210Magia pierwotnaCzłowiekCzarodziejSerce Koszmarów
    KronikarzStandardniezwykłaMagiczny strzelecIlekroć Kronikarz lub sojuszniczy Zwierzolud zginie, dobierasz kartę.1143112-CzłowiekCzarodziejSerce Koszmarów
    Karmazynowy uczeńStandardniezwykłaMagiczny strzelecNiewrażliwość na OdwetZwierzoludzie znajdujący się w pobliżu Karmazynowego Ucznia zyskują +1 . Sojuszniczy Zwierzoludzie zyskują premię Szarża.2153310-CzłowiekCzarodziejjSerce Koszmarów
    Lojalny RakszasaStandardrzadkaMagiczny atak wręczUnikChyżość Jeśli na polu bitwy znajduje się sojuszniczy Czarodziej, Lojalny Rakszasa zyskuje Premię Szeroki Atak. Jeśli Lojalny Rakszasa stoi w pobliżu sojuszniczego Czarodzieja, otrzymuje +2 .3376600-ZwierzoludLewSerce Koszmarów
    Dżinn Władca ChmurStandardepickaMagiczny atak z powietrzaKoszt wystawienia Dżinna Władcy Chmur jest zmniejszony o X , gdzie X to twój poziom .44810530Magia pierwotnaDuchDżinnSerce Koszmarów
    Prowizoryczny GolemStandardniezwykłaMagiczny strzelec-wojownikGdy Prowizoryczny Golem ginie, weź do ręki losową kartę stworzenia konstruktowego z twojej biblioteki i przetasuj swoja bibliotekę.1132111Magia pierwotnaKonstruktGolemZguba Gryfa
    Dżinn StrażniczkaStandardniezwykłaMagiczny atak z powietrzaSojusznicze pierwotne stworzenia zyskują odporność na zaklęcia wroga.2163230Magia pierwotnaDuchDżinnZguba Gryfa
    Doskonały TytanStandardrzadkaMagiczny atak wręczWyładowanie 3Gdy Doskonały Tytan wkracza na pole bitwy, spójrz na 3 górne karty ze swojej biblioteki i przełóż do swojej ręki wszystkie karty konstruktowe, które wśród nich znalazłeś.4375450Magia pierwotnaKonstruktTytanZguba Gryfa
    Diwa DerwiszówStandardzwykłaMagiczny strzelecNiewrażliwość na OdwetOdbicie z dystansu 22375300-CzłowiekDerwiszZguba Gryfa
    Tytan GeneratorStandardrzadkaMagiczny atak wręczWyładowanie 3 Gdy Tytan Generator lub inne sojusznicze stworzenie konstruktowe ginie, zadaje 4 punkty obrażeń wszystkim niekonstruktowym stworzeniom znajdującym się w tym samym rzędzie.4486550Magia pierwotnaKonstruktTytanZguba Gryfa
    Schwytany DżinnStandardzwykłaMagiczny atak z powietrzaZakotwiczenieGdy Schwytany Dżinn wkracza na pole bitwy, możesz usunąć wybrane nieunikatowe długotrwałe zaklęcie lub łut szczęścia.2254230Magia PierwotnaDuchDżinnGrzechy Zdrady
    Napęczniały DżinnStandardzwykłaMagiczny atak z powietrzaGdy Napęczniały Dżinn ginie, twojazmniejsza się o 2.2273320Magia PierwotnaDuchDżinnGrzechy Zdrady
    Dżinn Władca CzasuStandardepickaMagiczny atak z powietrzaJeśli na początku twojej tury na polu bitwy znajduje znajduje się 5 lub więcej sojuszniczych stworzeń Magii Pierwotnej, usuń Dżinna Władcę Czasu. Kiedy to zrobisz, zyskasz dodatkową turę.4375450Magia PierwotnaDuchDżinnGrzechy Zdrady
    Dżinn Mistrz Wiedzy TajemnejStandardrzadkaMagiczny atak z powietrzaJeśli Dżinn Mistrz Wiedzy Tajemnej nie zaatakuje w trakcie twojej tury, pod jej koniec dobierasz kartę.2264312Magia PierwotnaDuchDżinnGrzechy Zdrady
    Żywiołak ŻaruStandardniezwykłaMagiczny atak z powietrzaInne sojusznicze stworzenia Magii Ognia oraz pozostałe sojusznicze stworzenia Magii Ziemi zyskują +1.2142220Magia OgniaMagia ZiemiDuch-Grzechy Zdrady
    Wzburzony GolemStandardniezwykłaMagiczny strzelecNiewrażliwość na OdwetWyładowanie 2Miejscowy wybuch 12253330Magia PierwotnaKonstruktGolemCzas Odnowy
    Tytan Nawałnicy ManyStandardrzadkaMagiczny atak wręczWyładowanie 2Gdy Tytan Nawałnicy Many ginie, twojawzrasta o 1 poziom, a wszystkie niebędące konstruktami stworzenia z tego samego rzędu otrzymują 3 punkty obrażeń.2274330Magia PierwotnaKonstruktTytanCzas Odnowy
    Tytan Potężnej EksplozjiStandardepickaMagiczny strzelecNiewrażliwość na OdwetWyładowanie 2Ilekroć sojuszniczy konstrukt niszczy po raz pierwszy swojej turze przynajmniej jedno wrogie stworzenie, zadając obrażenia od eksplozji, zyskuje dodatkowy atak.3274440Magia PierwotnaKonstruktTytanCzas Odnowy
    Karmazynowy CzarodziejStandardepickaMagiczny strzelecNiewrażliwość na OdwetSojuszniczy Zwierzoludzie sąsiadujący z sojuszniczym czarodziejem otrzymują Chyżość oraz +1.3164410-CzłowiekCzarodziejCzas Odnowy

    Fortuny/Łuty Szczęścia

    NazwaFFormat w jakim może grać dana karta.RRzadkośćOpisKosztWymagany poziom PrzeznaczeniaWymagany poziom MocyWymagany poziom MagiiSeria
    Zmienne PiaskiOpenzwykłaIlekroć sojusznicze magiczne stworzenie atakuje, połóż kartę z wierzchu biblioteki na jego cmentarz. Na początku twojej tury Zmienne Piaski wracają na rękę swojego właściciela.2301Zapomniane Wojny
    Nieodkryty LosOpenzwykłaObejrzyj X kart z biblioteki przeciwnika i połóż jedną z nich na jego cmentarz, gdzie X to 3 + ilość kart o nazwie Nieodkryty Los znajdujących się na twoim cmentarzu.1100Zapomniane Wojny
    Mistyczne BadaniaStandardzwykłaZwiększ poziom swojejo 2.3200Zapomniane Wojny
    Ulubione ZaklęcieStandardzwykłaPrzejrzyj bibliotekę w poszukiwaniu karty zaklęcia i weź je do ręki, a następni przetasuj swoją bibliotekę. Co końca tury to zaklęcie kosztuje 1 mniej.3200Zapomniane Wojny
    Zagubiony w PustceOpenzwykłaZniszcz 3 dowolne karty z wybranego cmentarza.2200Zapomniane Wojny
    Ciężki LosStandardzwykłaPołóż X kart z wierzchu biblioteki przeciwnika na jego cmentarz, gdzie X to liczba stworzeń sojuszniczych na polu bitwy.3300Zapomniane Wojny
    Nawrócenie na PustkęOpenzwykłaWybierz kartę z ręki i połóż ją na wierzchu swej biblioteki. Obejrzyj 4 górne karty biblioteki przeciwnika, wybierz 2 z nich i połóż je na jego cmentarz.1100Zapomniane Wojny
    RywalizacjaOpenzwykłaDo wyboru: Dobierz kartę ALBO, jeśli poziom twojej jest niższy niż przeciwnika, zwiększ swój poziom o 2.2200Zapomniane Wojny
    Kula WidzeniaOpenzwykłaObejrzyj 5 wierzchnich kart z biblioteki przeciwnika i odłóż je z powrotem w dowolnej kolejności.3300Zapomniane Wojny
    Rytuał Skażony PustkąOpenniezwykłaTrwa do końca tury: Ilekroć zagrywasz magiczne stworzenie, połóż 3 wierzchnie karty z biblioteki przeciwnika na jego cmentarzu. Dobierz kartę, gdy na polu bitwy pojawi się Rytuał Skażony Pustką.2320Zapomniane Wojny
    Skradzione BadaniaStandardniezwykłaZwiększ poziom swojej o 1. Zmniejsz poziom przeciwnika o 1.3300Zapomniane Wojny
    Echo WyrwyStandardniezwykłaTrwa do twojej następnej tury: Ilekroć sojusznicze stworzenie jest atakowane, przełóż 3 wierzchnie karty z biblioteki przeciwnika na jego cmentarz..2200Zapomniane Wojny
    Zapora LosuStandardniezwykłaTrwa do twojej następnej tury: Wybierz: stworzenie ALBO zaklęcie ALBO łut szczęścia. Ilekroć przeciwnik zagrywa kartę tego typu, dobierz kartę.1100Zapomniane Wojny
    Zapomniane ZaklęcieStandardniezwykłaWeź wybrane natychmiastowe zaklęcie z cmentarza przeciwnika, zagraj je i zniszcz.3303Zapomniane Wojny
    Niebezpieczne BadaniaOpenrzadkaOtrzymujesz równe twojemu poziomowi . Zadaj obrażenia równe twojemu poziomowi .1300Zapomniane Wojny
    Seryjne ZaklinanieStandardrzadkaTrwa do końca tury: Zaklęcia, które zagrywasz kosztują 1 mniej za każde inne zaklęcie, które zagrałeś w tej turze. 0100Zapomniane Wojny
    Ofiara dla PustkiStandardrzadkaOtrzymujesz równe połowie liczby kart na cmentarzu przeciwnika, zaokrąglając w dół. Następnie niszczysz wszystkie karty na cmentarzu przeciwnika.6300Zapomniane Wojny
    Mistyczne PrzeczucieStandardepickaPrzejrzyj bibliotekę przeciwnika. Możesz z niej wybrać kartę zaklęcia lub magicznego stworzenia i zagrać ją za darmo.6324Zapomniane Wojny
    Mądrość GazalOpenzwykłaZabiera wybrane zaklęcie z twojego cmentarza i przenosi je do ręki LUB przenosi wszystkie zaklęcia z cmentarza do biblioteki, tasuje ją i dobiera kartę.6402Pięć Wież
    Purpurowa WięźOpenniezwykłaWyszukuje w twojej bibliotece kartę zaklęcia na stworzenie, przenosi ją do ręki, a następnie zadaje twojemu bohaterowi obrażenia równe cenie karty. Na koniec tasuje bibliotekę.0200Pięć Wież
    Luka w PamięciStandardzwykłaPrzenosi pierwszą kartę z biblioteki przeciwnika na cmentarz.
    Jeśli zagrasz stworzeniem, gdy Luka w Pamięci jest już w cmentarzu, przywrócisz ją do ręki.
    2100Pięć Wież
    Karmazynowe OgniwoStandardzwykłaTrwa do twojej następnej tury. Dopóki na polu walki znajduje się sojuszniczy Czarodziej, sojuszniczy Zwierzoludzie nie mogą stać się celem.1100Serce Koszmarów
    Krąg DziewięciuStandardniezwykłaTwoja wzrasta do poziomu 5, dobierasz kartę.3301Serce Koszmarów
    LutownicaStandardzwykłaZabierz z cmentarza wybraną kartę stworzenia konstruktowego i przenieś ją do swojej ręki.2300Zguba Gryfa
    Tytaniczna Siła RoboczaStandardepickaEfekt stały: Ilekroć ginie sojuszniczy konstrukt, powraca on do ręki swojego właściciela.4300Zguba Gryfa
    Pułapka PustkiStandardzwykłaUsuń 2 wybrane karty Magii Pierwotnej z towjego cmentarza. Następnie dobierz 2 kart1011Grzechy Zdrady
    Koleje LosuStandardniezwykłaZabierz z cmentarza 2 wybrane karty stworzeń Magii Pierwotnej i przenieś je do ręki.2021Grzechy Zdrady

    Budynki
    NazwaFFormat w jakim może grać dana karta.RRzadkośćOpisKosztWymagany poziom MocyWymagany poziom MagiiWymagany poziom PrzeznaczeniaSeria
    Tajemna KulaStandardniezwykłaStworzenia z Tajemną Kulą zyskują Odporność na Magię.
    Gdy używające Kuli ginie na skutek obrażeń odniesionych w walce, ona też ulega zniszczeniu.
    2022Pięć Wież
    Brama DuchowaStandardzwykłaStworzenia strzelające w Bramie Duchowej zyskują Fazowanie.1120Serce Koszmarów
    Namiot DerwiszaStandardrzadkaIlekroć stworzenie skieruje się do Namiotu Derwisza, zyskuje Chyżosć do końca tury.2200Serce Koszmarów
    Stela Domu DuszyStandardzwykłaIlekroć stworzenie Akademii ginie w Steli Domu Duszy, karty wszystkich zaczarowujacych je zaklęć wracają do ręki ich włąścicieli.2020Serce Koszmarów
    OdlewniaStandardzwykłaGdy w Odlewni ginie stworzenie konstruktowe, twoja produkcja wzrasta o 1.2002Zguba Gryfa
    Węzeł ŻywiołówStandardzwykłaStworzenia w Węźle Żywiołów otrzymują Odporność na Magię Powietrza, Ziemi, Ognia oraz Wody.2020Zguba Gryfa
    Taras BurzyStandardniezwykłaStworzenia konstruktowe znajdujące się na Tarasie Burzy otrzymują Obszarowy Wybuch 2.2300Zguba Gryfa
    Karmazynowa WieżaStandardniezwykłaStworzenia w Karmazynowej Wieży zyskują odporność na zaklęcia. Dopóki w Karmazynowej Wieży znajduje się Czarodziej, sojuszniczy Zwierzoludzie nie mogą być atakowani.3200Grzechy Zdrady
    Portal Domu DuszyStandardniezwykłaIlekroć widmowe stworzenie przemieszcza się do Portalu Domu Duszy, wraca do ręki właściciela a ty zyskujesz 3 1002Grzechy Zdrady
    Ołtarz Przyciągania ŻywiołówStandardrzadkaKarty w twojej ręce , które wywodzą się z tej samej szkoły, co stworzenia na Ołtarzu Przyciągania Żywiołów kosztują o 1 mniej. 3030Grzechy Zdrady
    © 2003-17 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Komnaty Might and Magic "Duel of Champions". Redakcja, kontakt