Kwasowa Grota Smocze ForumHeroes VIMight & Magic XDuel  of ChampionsHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiec
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
Karty Inferna

UWAGA! Karty można dowolnie sortować poprzez naciśnięcie dowolnego nagłówka. Można też sortować po kilku nagłówkach jednocześnie, w tym celu należ przytrzymać klawisz "Shift". Kolejność naciskania nagłówków będzie wyznaczała kolejność sortowania kart.

Bohaterowie
Nazwa
Rzadkość
Szkoły Magii
Zdolność Dodatkowa
MocMagiaPrzeznaczeniePunkty życiaSeria
Garant,
Poszukiwacz Niezgody

Alternatywny Egzemplarz
bohaterska 2: Magia pierwotna Magia ogniaBrak11220Zestaw początkowy
Xorm,
Czempion Otchłani
bohaterska1: Magia ogniaWszystkie Twoje storzenia walczące wręcz otrzymują +1 aż do końca tury.20120Zestaw początkowy
Belias,
Władca Sfory
bohaterska 2: Magia pierwotna Magia ciemnościOdrzuć kartę: Zadaje 1 punkt obrażeń bohaterowi wroga.11120Zestaw początkowy
Kal Azaar,
Przywoływacz Agonii
bohaterska3: Magia pierwotna Magia ognia Magia ciemnościOdrzuć kartę: Zadaje 2 punkty obrażeń wskazanemu stworzeniu.02118Zestaw początkowy
Phrias,
Książę Zagłady
bohaterska2: Magia pierwotna Magia ognia2: Wskazane sojusznicze stworzenie otrzymuje premię Szeroki Atak do końca tury.11020Nagrody
Dhamiria,
Zaklinaczka Szaleństwa
bohaterska2: Magia ziemi Magia ognia6: Obejrzyj rękę przeciwnika i wybierz z niej kartę zaklęcia lub łutu szczęścia. Połóż tę kartę oraz każdą o tej samej nazwie znajdującej się w ręce przeciwnika na ich cmentarz.11120Herold Pustki
Ignatiusbohaterska2: Magia ciemności Magia ognia11120Nagrody

Jednostki
Nazwa
Rzadkość
Typ
Umiejętności
AtakKontratakPunkty życiaKosztWymagany poziom MocyWymagany poziom MagiiWymagany poziom PrzeznaczeniaSeria
ManiakzwykłaAtak wręczBrak2121100Zestaw początkowy
Piekielny OgarzwykłaAtak wręczNiewrażliwość na odwet
Szeroki atak
1021100Zestaw początkowy
SukkubzwykłaMagiczny strzelecNiewrażliwość na odwet2042210Zestaw początkowy
SzalenieczwykłaAtak wręczNiewrażliwość na odwet
Szeroki atak
2032200Zestaw początkowy
RodzicielkazwykłaMagiczny strzelecNiewrażliwość na odwet
Kanałowanie magii 1
1022210Zestaw początkowy
NiszczycielzwykłaAtak wręczBrak4343300Zestaw początkowy
DręczycielniezwykłaMagiczny atak wręczNiewrażliwość na odwet
Obszarowy wybuch 2
2133310Zestaw początkowy
CerberniezwykłaAtak wręczNiewrażliwość na odwet
Szeroki atak
3133300Zestaw początkowy
Pustoszyciel
Alternatywny Egzemplarz
niezwykłaAtak wręczBrak6444400Zestaw początkowy
Matka RojuniezwykłaMagiczny strzelecNiewrażliwość na odwet
Obszarowy wybuch 1
Kanałowanie magii 1
2054410Zestaw początkowy
Imp ChaosuepickaStrzelecNiewrażliwość na odwet
SpecjalnaGdy przeciwnik zagrywa kartę, odrzuca jedną kartę
1014401Zestaw początkowy
LilimzwykłaMagiczny strzelecNiewrażliwość na odwet3184410Zestaw początkowy
CzartniezwykłaAtak wręczSwobodny atak3244400Zestaw początkowy
OprawcaniezwykłaMagiczny atak wręczObszarowy wybuch 33355510Zestaw początkowy
Siewca ZagładyepickaMagiczny atak wręczSpecjalnaKiedy Siewca Zagłady ginie, zabija wszystkie stworzenia biorące udział w rozgrywce.4365510Zestaw początkowy
Czarci LordrzadkaAtak z powietrzaSwobodny atak4376600Zestaw początkowy
Czarodziejka ChaosurzadkaMagiczny strzelecNiewrażliwość na odwet
Obszarowy wybuch 3
4266610Zestaw początkowy
Władca OtchłanirzadkaAtak wręczSwobodny atak5497600Zestaw początkowy
Piekielny CerberzwykłaStrzelecNiewrażliwość na odwet
Swobodny atak
2033300Powstanie Pustki
Piekielny ImpniezwykłaMagiczny atak z powietrzaWybuch Ognia 13022220Powstanie Pustki
Piekielny NiszczycielrzadkaMagiczny atak wręczWybuch Ognia 27335510Powstanie Pustki
Zaklinacz PustkirzadkaMagiczny strzelecNiewrażliwość na odwet
SpecjalnaNa początku fazy uzupełnień Zaklinacz Pustki zadaje 1 punkt obrażeń wrogiemu bohaterowi.
2043310Powstanie Pustki
Nadymacz Ogni PiekielnychzwykłaMagiczny atak wręczNiezdolność do ataku
Wybuch Ognia 4
0022120Herold Pustki
Oprawca ChaosuniezwykłaMagiczny atak wręczObszarowy wybuch 3
SpecjalnaJeśli Oprawca Chaosu zginie w trakcie twojej tury, przeciwnik odrzuca losowo wybraną kartę.
2032211Herold Pustki
Czyhający w MrokuniezwykłaAtak wręczStrach 32042400Herold Pustki
Prorok ChaosuepickaStrzelecNiewrażliwość na odwet
Specjalne (2)Na początku tury każdy gracz, który ma w talii więcej niż 6 kart, odrzuca je, póki nie pozostanie mu ich właśnie 6.
Jeśli Prorok Chaosu opuści pole w trakcie tury twego przeciwnika, będzie on musiał odrzucić kartę.
2033202Herold Pustki
Niewolnik Ogni PiekielnychzwykłaStrzelecNiewrażliwość na odwet4444400Herold Pustki
Arbiter PustkirzadkaMagiczny strzelecNiewrażliwość na odwet
Kanałowanie magii 2
SpecjalnaGracze nie mogą dobierać kart poza swoją fazą uzupełnień.
2144320Herold Pustki
Maniak Ogni PiekielnychniezwykłaAtak wręczObszarowy wybuch 3
Specjalne (2)Wrogie stworzenia stojące w jednym szeregu z Maniakiem Ogni Piekielnych wpadają w Szał bitewny.
Jeśli Maniak Ogni Piekielnych zostanie zaatakowany, zadaje napastnikowi 4 pkt. obrażeń.
3055500Herold Pustki
Osiłek Ur-KhragazwykłaAtak wręczSzeroki atak
Szał bitewny
4565500Herold Pustki
Lilim-BiczownikzwykłaMagiczny strzelecNiewrażliwość na odwet
Szeroki atak
2264410Zapomniane Wojny
Niewolnik DemonówzwykłaAtak wręczNiewrażliwość na odwet
Szeroki atak
SpecjalnaKiedy Niewolnik Demonów nie stoi obok sojuszniczego stworzenia, nie może atakować.
3354300Zapomniane Wojny
Rozszalały ManiakniezwykłaAtak wręczSpecjalnaNa koniec twojej tury, jeśli Rozszalały Maniak nie atakował, zadaj 2 punkty obrażeń twojemu bohaterowi.3332300Zapomniane Wojny
Chochlik WesołekniezwykłaAtak z powietrzaSpecjalnaKiedy gracz zagrywa kartę zaklęcia lub korzysta ze zdolności, która działa na jedną istotę, musi ją rzucić na Chochlika Wesołka, jeśli to możliwe.2122101Zapomniane Wojny
Czer OtchłanirzadkaAtak wręczSwobodny atak
SpecjalnaNie możesz wyprodukować więcej niż 3podczas twojej fazy uzupełnień.
8486600Zapomniane Wojny
Hikyu,
Pięść Furii
epickaMagiczny strzelecNiewrażliwość na odwet
Swobodny atak
SpecjalnaKiedy Hikyu, Pięść Furii wkracza na pole bitwy lub atakuje, wybrane sojusznicze stworzenie zyskuje +1do końca tury.
4366510Zapomniane Wojny
Rzeźbiarz LosurzadkaMagiczny strzelecNiewrażliwość na odwet
SpecjalnaRzeźbiarz Losu otrzymuje +2, jeśli twój przeciwnik odrzucił kartę w trakcie tej tury.
2253311Pięć Wież
Uwięziony DemonzwykłaAtak wręczZasadzkaPosiadacz stworzenia, które padło ofiarą Zasadzki, odrzuca losowo kartę.2032202Pięć Wież
Odrodzona ZmoraniezwykłaAtak z powietrzaSpecjalnaGdy Odrodzona Zmora trafi z twojej biblioteki na cmentarz, przechodzi do twojej ręki.2343202Pięć Wież
Ifryt Pożeracz DuszzwykłaMagiczny atak z powietrzaSpecjalnaZa każde 5 kart na twoim cmentarzu Ifryt Pożeracz Dusz zyskuje Wybuch Ognia 1.2254220Pięć Wież

Fortuny/Łuty Szczęścia
Nazwa
Rzadkość
OpisKosztWymagany poziom PrzeznaczeniaWymagany poziom MocySeria
Ołtarz ZniszczeniazwykłaWeź kartę ze swojej dłoni i połóż ją odwróconą na szczycie swojej biblioteki. Zadaje 2 punkty obrażeń bohaterowi wroga.110Zestaw początkowy
Jama NienawiściniezwykłaJeśli po zagraniu jamy nienawiści nie masz w ręku żadnych kart, przeciwnik wyrzuca wszystkie, które ma w ręku.220Zestaw początkowy
Rozpadlina ChaosuzwykłaDobierasz kartę lub, jeśli Twoj przeciwnik ma w ręku więcej kart niż ty, wyrzuca on dwie losowe karty.220Zestaw początkowy
Dom szaleństwaniezwykłaTrwa do następnej tury. Kiedy przeciwnik zagrywa kartę, musi także wyrzucić kartę.220Zestaw początkowy
Zrządzenie LosuzwykłaSpójrz na rękę przeciwnika, wybierz kartę i odłóż ją na jego cmentarz.220Zestaw początkowy
Hol udrękirzadkaTrwa do następnej tury. Wybierz stworzenie, czar lub łut szczęścia. Jeśli przeciwnik nie zagra w czasie następnej tury karty wybranego rodzaju, jego bohater otrzymuje 3 punkty obrażeń.220Zestaw początkowy
Egzorcyzm GarantaepickaPrzeszukaj bibliotekę przeciwnika i wybierz kartę. Ta karta i jej wszystkie kopie znajdujące się w bibliotece przeciwnika lub w jego ręku trafiają na cmentarz. Przetasuj bibliotekę przeciwnika.330Zestaw początkowy
Sale ZapomnieniazwykłaSpójrz na rękę przeciwnika, wybierz kartę zaklęcia i odłóż ją na jego cmentarz ALBO przeszukaj bibliotekę przeciwnika, wskaż kartę zaklęcia i odłóż ją na jego cmentarz.110Powstanie Pustki
Przepaście ChaosuzwykłaSpójrz na rękę przeciwnika, wybierz kartę łutu szczęścia i odłóż ją na jego cmentarz ALBO przeszukaj bibliotekę przeciwnika, wskaż kartę łutu szczęścia i odłóż ją na jego cmentarz.110Powstanie Pustki
Most Ogni PiekielnychniezwykłaWyrzuć karty ze swojej ręki. Pobierz 3 karty.330Powstanie Pustki
Komnata ObłęduzwykłaTrwa do następnej tury. Wybierz stworzenie, zaklęcie lub łut szczęścia. Gdy tylko przeciwnik zagra kartą takiego rodzaju, będzie musiał odrzucić kartę.110Herold Pustki
Sale BezwładuzwykłaTrwa do następnej tury. Gracze nie mogą dobierać kart poza fazą zaopatrzenia.220Herold Pustki
Sąd PustkiniezwykłaUsuwa wszystkie karty z cmentarza.220Herold Pustki
Wyrwa PustkirzadkaObejrzyj rękę przeciwnika i wybierz kartę. Połóż tę kartę oraz każdą o tej samej nazwie znajdującą się w ręce przeciwnika na cmentarz. Z pola bitwy zostaną usunięte wszystkie karty noszące taką samą nazwę jak ta, która została przez ciebie wybrana.530Herold Pustki
Ogród EkstazyzwykłaEfekt stały. Gracze nie mogą dobierać kart poza ich fazami uzupełnień.Na początku swojej tury przywróć Ogród Ekstazy na rękę właściciela.530Zapomniane Wojny
Narastający ObłędzwykłaPrzeciwnik odrzuca losowo X kart, gdzie X to 1 plus ilość kart o nazwie Narastający Oblęd, znajdujących się na cmentarzysku.330Zapomniane Wojny
Wydmy ObłęduniezwykłaObaj gracze odrzucają losowo dwie karty z ręki.120Zapomniane Wojny
Brama do SheoghrzadkaPrzetasuj swoją bibliotekę, następnie obejrzyj 5 wierzchnich kart. Wybierz stworzenie i dodaj je do gry za darmo. Resztę kart połóż na cmentarzu.333Zapomniane Wojny
Dar PhriasazwykłaDo końca tury:
Wybrane stworzenie otrzymuje Szeroki Atak lub Swobodny Atak.
330Pięć Wież
Rozkoszny BólzwykłaDo końca tury:
Gdy przeciwnik odrzuca kartę, dobierasz dwie karty i niszczysz Rozkoszny Ból.
120Pięć Wież
OfiaraniezwykłaNiszczy wybrane sojusznicze stworzenie Inferna. Otrzymujesz tyle, ile punktów życia mu pozostało.230Pięć Wież


Budynki
Nazwa
Rzadkość
OpisKosztWymagany poziom MocyWymagany poziom MagiiWymagany poziom PrzeznaczeniaSeria
Aula KoszmarówniezwykłaStworzenia w Auli Koszmarów otrzymują Strach 3.
Gdy stworzenie w Auli ginie na skutek obrażeń odniesionych w walce, ona też ulega zniszczeniu.
2202Pięć Wież

© 2003-14 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty Might and Magic "Duel of Champions".