UWAGA! Karty można dowolnie sortować poprzez naciśnięcie dowolnego nagłówka. Można też sortować po kilku nagłówkach jednocześnie, w tym celu należ przytrzymać klawisz "Shift". Kolejność naciskania nagłówków będzie wyznaczała kolejność sortowania kart. Dodatkowo można filtrować karty korzystając z przycisku "Filtrowanie". |
Nazwa | FFormat w jakim może grać dana karta. | RRzadkość | Opis | Koszt | Wymagany poziom Magii | Seria |
---|---|---|---|---|---|---|
Ognista Pułapka | Open | zwykła | Zaklęcia na szereg. Efekt stały: Gdy stworzenie walczące wręcz lub latające zaatakuje z zaczarowanego szeregu, otrzymuje 3 punkty obrażeń. Po tym usuwa się Ognistą Pułapkę z pola. Atakująca jednostka zadaje obrażenia zanim Ognista Pułapka zadziała. | 1 | 1 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Ognista Tarcza | Standard | zwykła | Zaklęcia na stworzenie. Efekt stały: Gdy zaczarowane stworzenie zostaje zaatakowane i otrzymuje obrażenia, Ognista Tarcza zadaje taką samą ilość obrażeń jednostce, która zaatakowała. | 2 | 2 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Ognisty Pocisk | Standard | zwykła | Zadaje 2 punkty obrażeń wskazanemu stworzeniu. | 1 | 1 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Wewnętrzny Płomień | Standard | niezwykła | Zaklęcia na stworzenie. Trwa do końca twojej następnej tury. Zaczarowane stworzenie otrzymuje +2 oraz +2. | 2 | 2 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Szał | Open | niezwykła | Wybierz jednostkę wroga, a następnie zadaj obrażenia innemu docelowemu stworzeniu, równe sile ataku wybranej wcześniej istoty. | 3 | 3 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Kula Ognia | Open | niezwykła | Zadaje 4 punkty obrażeń wskazanemu stworzeniu i wszystkim tym, które z nim sąsiadują. (dotyczy również jednostek sojuszniczych) | 4 | 4 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Spopielenie | Standard | rzadka | Efekt stały: Na początku tury każdego z graczy zadaje 1 punkt obrażeń wszystkim stworzeniom. Usuń Spopielenie, jeśli na polu bitwy nie ma już żadnych jednostek. | 4 | 4 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Burza Ognia | Open | rzadka | Zadaje 4 punkty obrażeń wszystkim stworzeniom we wskazanym szeregu. | 5 | 5 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Armagedon | Open | rzadka | Zadaje 10 punktów obrażeń wszystkim stworzeniom. (dotyczy również jednostek sojuszniczych) | 6 | 6 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Ogień Wewnętrzny | Standard | rzadka | Trwa do następnej tury. Wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują +2oraz +2. | 5 | 4 | Powstanie Pustki |
Płonąca Broń | Standard | niezwykła | Zaklęcia na stworzenie. Efekt stały: Za każdym razem, gdy zaklęte stworzenie atakuje, otrzymuje licznik ataku. Zaklęte stworzenie zyskuje +1za każdy licznik ataku. | 3 | 2 | Powstanie Pustki |
Zapłon | Standard | zwykła | Zaklęcia na stworzenie. Efekt stały: Na początku każdej tury zadaje 1 punkt obrażeń zaklętemu stworzeniu. | 2 | 2 | Powstanie Pustki |
Fala Gorąca | Open | zwykła | Zadaje wszystkim stworzeniom po 1 punkcie obrażeń. | 1 | 1 | Herold Pustki |
Ognisty Gniew | Open | niezwykła | Zaklęcie na stworzenie. Zaczarowane stworzenie otrzymuje +1i wpada w Szał bitewny. | 2 | 2 | Herold Pustki |
Zakazany Płomień | Open | epicka | Zadaje każdemu stworzeniu obrażenia równe podwójnej wartości twojego poziomu. | 4 | 3 | Herold Pustki |
Masowy Szał | Standard | rzadka | Efekt stały: Wszystkie stworzenia otrzymują Szał Bitewny. | 3 | 3 | Zapomniane Wojny |
Ognisty Wybuch | Standard | niezwykła | Zadaje 2 punkty obrażeń wszystkim stworzeniom w wybranym szeregu. | 3 | 3 | Zapomniane Wojny |
Ognista Śmierć | Standard | zwykła | Zaklęcie na stworzenie. Efekt stały: Kiedy zaklęte stworzenie umiera, zadaje 2 punkty obrażeń wszystkim sąsiadującym z nim stworzeniom. | 2 | 2 | Zapomniane Wojny |
Strumień Lawy | Standard | rzadka | Zaklęcie na rząd. Efekt stały: Na początku tury każdego z graczy zadaje 1 pkt obrażeń wszystkim stworzeniom w zaklętym rzędzie. Strumień Lawy zostaje zniszczony, gdy w zaklętym rzędzie nie ma już stworzeń. | 1 | 2 | Pięć Wież |
Płomień Duszy | Standard | zwykła | Zaklęcie na stworzenie. Efekt stały: Gdy zaklęte stworzenie rusza do ataku, otrzymuje licznik +1, jeślizaklętego stworzenia wynosi więcej niż 5, stworzenie zostaje zniszczone. | 3 | 3 | Pięć Wież |
Wybuch Magmy | Standard | zwykła | Zadaje po 2 punkty obrażeń wybranemu stworzeniu oraz sąsiadującym z nim oddziałom. | 3 | 2 | Serce Koszmarów |
Masowy Wewnętrzny Płomień | Standard | niezwykła | Trwa do końca następnej tury. Wszystkie stworzeni zyskują +1 oraz +1. | 3 | 3 | Serce Koszmarów |
Gniew Arkatha | Standard | rzadka | Zadaje wszystkim stworzeniom po 5 punktów obrażeń. Nie da się ich anulować ani zredukować. | 5 | 5 | Serce Koszmarów |
Rozwidlony Ognisty Pocisk | Standard | zwykła | Zadaje po 2 punkty obrażeń wybranym stworzeniom. | 3 | 2 | Zguba Gryfa |
Uboczne Obrażenia Pocisk | Standard | rzadka | Zaklęcie na stworzenie. Efekt stały: Ilekroć zaklęte stworzenie atakuje i niszczy wroga, nadwyżka obrażeń jest przeznaczona na wrogiego bohatera. | 4 | 4 | Zguba Gryfa |
Szalejący Ogień | Standard | niezwykła | Efekt stały: Sojusznicze stworzenia ognia otrzymują Obszarowy Wybuch 3 oraz +1. | 5 | 4 | Zguba Gryfa |
Ognisty Bryzg | Standard | zwykła | Zadaje 1 punkt obrażeń wskazanemu stworzeniu i wszystkim z nim sąsiadującym. | 1 | 2 | Grzechy Zdrady |
Ognisty Deszcz | Standard | niezwykła | Zadaje po 3 punkty obrażeń wszystkim stworzeniom w 2 wskazanych rzędach. | 4 | 4 | Grzechy Zdrady |
Płomienny Gniew | Standard | rzadka | Efekt stały: Gdy zaklęte stworzenie atakuje, nałóż na nie licznik +1. | 4 | 4 | Grzechy Zdrady |
Nazwa | FFormat w jakim może grać dana karta. | RRzadkość | Opis | Koszt | Wymagany poziom Magii | Seria |
---|---|---|---|---|---|---|
Orzeźwiające Źródło | Open | zwykła | Zaklęcia na stworzenie. Trwa do końca tury: Zaczarowane stworzenie otrzymuje +1. | 1 | 1 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Lodowy Mur | Standard | zwykła | Zaklęcia na szereg. Trwa do twojej następnej tury: Stworzenia strzelające i walczące wręcz, znajdujące się w zaczarowanym szeregu, nie mogą atakować. | 1 | 1 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Wieczna Zima | Standard | niezwykła | Zaklęcia na stworzenie. Efekt stały: Zaczarowane stworzenie nie może się poruszać. Na początku tury swego dowódcy, stworzenie to otrzymuje 1 punkt obrażeń. Upór. | 2 | 2 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Lodowe Kolce | Standard | niezwykła | Zadaje 2 punkty obrażeń wszystkim stworzeniom we wskazanym szeregu. | 3 | 3 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Gejzer | Standard | rzadka | Zadaje 3 punkty obrażeń wskazanemu stworzeniu i wszystkim z nim sąsiadującym. (dotyczy również jednostek sojuszniczych) | 3 | 3 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Zamrożony teren | Open | niezwykła | Zaklęcie na szereg. Trwa do twojej następnej tury: Stworzenia znajdujące się w zaczarowanym szeregu nie mogą atakować ani się poruszać. | 3 | 2 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Zamieć | Standard | rzadka | Zaklęcie na stworzenie. Efekt stały: Na początku każdej tury zadaje 3 punkty obrażeń zaczarowanemu stworzeniu, a potem (jeśli to możliwe), Zamieć atakuje sąsiednie istoty, wybiera losowo. Upór. | 3 | 3 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Lodowa broń | Standard | zwykła | Zaklęcie na stworzenie. Efekt stały: Zaczarowane stworzenie otrzymuje +3. | 4 | 4 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Tsunami | Open | rzadka | Zadaje 8 punktów obrażeń wszystkim stworzeniom, które nie latają. (dotyczy również jednostek sojuszniczych) | 6 | 6 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Monsun | Open | niezwykła | Efekt stały: Zaklęcia ognia i ziemi zadają połowę obrażeń, zaokrąglając w dół. | 2 | 3 | Powstanie Pustki |
Mur Wodny | Open | zwykła | Trwa do następnej tury: Stworzenia zrównym 2 lub mniej nie mogą atakować. | 2 | 2 | Powstanie Pustki |
Starcie Fal | Open | rzadka | Zadaje 3 punkty obrażeń wszystkim stworzeniom w pierwszym szeregu przeciwnika i 2 obrażeń wszystkim stworzeniom w sąsiadujących szeregach. | 4 | 4 | Powstanie Pustki |
Potęga Morza | Open | epicka | Efekt trwały: Wszystkie stworzenia otrzymują +1oraz Nic nie dzieje się przypadkiem. | 3 | 3 | Herold Pustki |
Lodowa Skorupa | Standard | zwykła | Zaklęcie na stworzenie. Efekt trwały: Zaczarowane stworzenie zostaje zakotwiczone i uodpornione na wszystkie obrażenia. Gdy uda się w ten sposób uniknąć obrażeń, zniszcz Lodową Skorupę. | 1 | 2 | Herold Pustki |
Lodowe Drzazgi | Open | niezwykła | Zaklęcie na szereg. Efekt trwały: Gdy tylko jakieś stworzenie zostanie ustawione, przemieszczone lub przeniesione do zaklętego szeregu, otrzyma 2 pkt. obrażeń. | 3 | 3 | Herold Pustki |
Atramentowy Wojownik | Standard | rzadka | Rozstaw kopię wybranego, nieunikalnego stworzenia na polu bitwy. | 5 | 3 | Zapomniane Wojny |
Skupiony Umysł | Standard | niezwykła | Efekt stały: Przyjazne stworzenia tracą Niezdolność do Ataku i nie podlegają Szał Bitewny. | 2 | 3 | Zapomniane Wojny |
Zimny Strach | Standard | zwykła | Zaklęcie na rząd. Efekt trwały: Stworzenia z zaklętego rzedu z 2 lub mniejszym otrzymują Niezdolność do Ataku. | 2 | 2 | Zapomniane Wojny |
Ostrze Shalassy | Standard | rzadka | Zaklęcie na stworzenie. Efekt stały: Zaklęte stworzenie otrzymuje +1za każde długotrwałe zaklęcie Magii Wody rzucone w grze. | 4 | 5 | Pięć Wież |
Lodowy Pancerz | Standard | zwykła | Zaklęcie na stworzenie. Efekt stały: Zaklęte stworzenie nie może być celem i zyskuje +1oraz+1. | 3 | 4 | Pięć Wież |
Zabójczy Grad | Standard | zwykła | Trwa do twojej następnej tury. Ilekroć stworzenie atakuje lub się przemieszcza, otrzymuje 1 punkt obrażeń. | 2 | 2 | Serce Koszmarów |
Upływ Czasu | Standard | niezwykła | Zaklęcie na stworzenie. Efekt stały: Zaklęte stworzenie jest unieruchomione i zyskuje Ochronę przed Łutami Szczęściem. | 2 | 2 | Serce Koszmarów |
Swobodny Przepływ | Standard | rzadka | Inne sojusznicze zaklęcia Magii Wody nie mogą zostać rozproszone w skutek wrogich efektów. | 2 | 2 | Serce Koszmarów |
Duchowa Fala | Standard | zwykła | Zaklęcie na stworzenie. Efekt stały: Ilekroć dobierasz kartę, zaklęte stworzenie otrzymuje +1 aż do końca tury. | 4 | 3 | Zguba Gryfa |
Aura Mrozu | Standard | niezwykła | Efekt stały: Sojusznicze stworzenia Wody otrzymują Lodowy Dotyk. | 4 | 3 | Zguba Gryfa |
Lodowy Meteor | Standard | rzadka | Zadaje po 6 punktów wybranemu stworzeniu oraz wszystkim otaczającym je oddziałom. Stworzenia Ognia które otrzymają obrażenia w taki sposób, ulegają zniszczeniu. | 6 | 5 | Zguba Gryfa |
Lodowa Włócznia | Standard | zwykła | Zaklęcie na stworzenie. Efekt stały: Zaklęte stworzenie otrzymuje +1. Pod koniec tury Lodowa Włócznia wraca na rękę swego właściciela. | 1 | 2 | Grzechy Zdrady |
Lodowa klątwa | Standard | niezwykła | Zaklęcie na stworzenie. Efekt stały: Na początku każdej tury zadaje 1 punkt obrażeń wszystkim stworzeniom. | 4 | 4 | Grzechy Zdrady |
Zamarznięta Fala | Standard | rzadka | Do twojej następnej tury: Wszystkie nielatąjace stworzenia otrzymują Niezdolność do Ataku. Gdy Zamarznięta Fala pojawia się na polu bitwy, każde nielatające stworzenie otrzymuje 4 punkty obrażeń | 5 | 5 | Grzechy Zdrady |
Nazwa | FFormat w jakim może grać dana karta. | RRzadkość | Opis | Koszt | Wymagany poziom Magii | Seria |
---|---|---|---|---|---|---|
Tarcza Wiatrów | Open | zwykła | Zaklęcia na stworzenie. Efekt stały: Wszystkie obrażenia zadawane zaczarowanemu stworzeniu przez jednostki strzelające są zmniejszone o połowę, zaokrąglając w dół. | 1 | 1 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Uziemienie | Open | niezwykła | Wszystkie latające stworzenia wracają do talii ich właściciela. | 2 | 2 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Wicher | Open | niezwykła | Przesuń wskazane stworzenie na inne dostępne pole. | 2 | 3 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Zasłona mgły | Open | rzadka | Aż do twojej następnej tury: Wrogie stworzenia strzelające i latające nie mogą atakować. | 3 | 3 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Cyklon | Standard | zwykła | Zaklęcia na szereg. Trwa do twojej następnej tury: Stworzenia z zaczarowanego szeregu nie mogą atakować. Gdy Cyklon pojawi się na polu bitwy zadaje 1 punkt obrażeń wszystkim jednostkom w zaczarowanym szeregu. | 4 | 4 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Błyskawica | Standard | zwykła | Zadaje 6 punkt obrażeń wskazanemu stworzeniu. | 4 | 4 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Łańcuch Piorunów | Standard | niezwykła | Wskaż puste miejsce na polu bitwy. Zadaje 3 punkty obrażeń wszystkim stworzeniom sąsiadującym, z tym polem. | 4 | 4 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Szybkość Błyskawicy | Standard | rzadka | Zaklęcie na stworzenie. Efekt stały: Zaczarowane stworzenie otrzymuje Chyżość. Upór. | 3 | 3 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Gniew Ojca Niebo | Standard | rzadka | Wskazane wrogie stworzenie wraca do talii właściciela, a następnie wszystkie wrogie latające jednostki otrzymują 6 punktów obrażeń. | 5 | 5 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Burza Piaskowa | Standard | rzadka | Trwa do końca tury. Wrogie stworzenia latające i walczące wręcz nie mogą atakować. | 3 | 3 | Powstanie Pustki |
Deszcz Strzał | Open | niezwykła | Trwa do końca tury. Wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują premię Swobodny Atak. | 3 | 3 | Powstanie Pustki |
Wznoszący Podmuch | Standard | zwykła | Wskaż 2 sojusznicze stworzenia i zamień je miejscami. Nowe miejsca muszą być odpowiednie dla tych stworzeń. | 3 | 3 | Powstanie Pustki |
Pieśń Straceńców | Open | epicka | Przemieszcza wrogie stworzenie. Manewr ten możesz powtarzać do woli, za każdym razem wybierając inny cel. | 4 | 4 | Herold Pustki |
Uderzenie Błyskawicy | Open | zwykła | Zadaje wskazanemu stworzeniu 4 pkt. obrażeń. | 3 | 2 | Herold Pustki |
Podmuch Wiatru | Standard | niezwykła | Przemieszcza wrogie stworzenia, a następnie zadaje jemu i sąsiednim oddziałom po 1 punkcie obrażeń. | 3 | 3 | Herold Pustki |
Siatka Błyskawic | Open | rzadka | Wybierz dwa puste miejsca na polu bitwy. Zadaj 5 punktów obrażeń każdemu stworzeniu sąsiadującemu z tymi polami. | 6 | 6 | Zapomniane Wojny |
Wiatr z Ojczyzny | Standard | niezwykła | Wtasuj wybrane stworzenie do biblioteki właściciela. | 5 | 4 | Zapomniane Wojny |
Pułapka Powietrzna | Standard | zwykła | Zaklęcie na szereg. Efekt stały: Kiedy latająca istota zostaje wystawiona w zaklętym szeregu, zniszcz ją i zniszcz Powietrzną Pułapkę. | 1 | 3 | Zapomniane Wojny |
Grzmiąca Broń | Standard | rzadka | Zaklęcie na stworzenie. Efekt stały: Zaklęte stworzenie otrzymuje Wyładowanie 2. | 2 | 3 | Pięć Wież |
Oddech Ylatha | Standard | zwykła | Zaklęcie na stworzenie sojusznicze. Efekt stały: Pozostałe stworzenia ustawione w tym samym rzędzie co zaklęte stworzenie nie mogą atakować. Gdy zaklęte stworzenie wykona ruch lub zaatakuje, Oddech Ylatha przestaje działać. | 2 | 2 | Pięć Wież |
Wybuch Błyskawicy | Standard | niezwykła | Wybierz pozycję na polu bitwy. Wszystkie przylegające do niej stworzenia otrzymują po 2 punkty obrażeń. | 3 | 3 | Serce Koszmarów |
Klątwa Błyskawicy | Standard | rzadka | Zaklęcia na stworzenie. Efekt stały: Ilekroć w sąsiedztwie zaklętego stworzenia na polu bitwy pojawi się jakiś oddział, otrzyma on 4 punkty obrażeń. | 2 | 4 | Serce Koszmarów |
Błogosławieństwo Burzy | Standard | zwykła | Zaklęcie na stworzenie. Efekt stały: Zaklęte stworzenie zyskuje Chyżość i Szarża. | 4 | 3 | Serce Koszmarów |
Uziemiający Szkwał | Standard | niezwykła | Przywraca wybrane stworzenie latające do ręki jego właściciela. | 1 | 1 | Zguba Gryfa |
Szybkość Wiatru | Standard | rzadka | Efekt stały: Wszystkie stworzenia zyskują Chyżość. | 4 | 4 | Zguba Gryfa |
Ściana Wichru | Standard | zwykła | Do twojej następnej tury: Wrtości i stworzeń strzelającyhc są zmniejszone o połowę z zaokrągleniem w dół. | 1 | 1 | Zguba Gryfa |
Poryw Wiatru | Standard | rzadka | Zaklęcie na stworzenie. Do twojej następnej tury: Zaklęte stworzenie otrzymuje Zakotwiczenie. Zaklęte stworzenie i wszystkie sąsiadujące otrzymują Niezdolność do Ataku. | 3 | 3 | Grzechy Zdrady |
Wichrowe Strzały | Standard | zwykła | Efekt stały: Sojusznicze stworzenia Magii Powietrza zyskują Wyładowanie 2.Niezdolność do Ataku. | 3 | 3 | Grzechy Zdrady |
Gniew Burzy | Standard | niezwykła | Wybierz 3 sąsiadujące ze sobą pozycje na polu bitwy. Każde znajdujące się an nich stworzenie otrzymuje 2 punkty obrażeń. | 3 | 2 | Grzechy Zdrady |
Nazwa | FFormat w jakim może grać dana karta. | RRzadkość | Opis | Koszt | Wymagany poziom Magii | Seria |
---|---|---|---|---|---|---|
Skalny Mur | Open | zwykła | Zaklęcia na szereg. Efekt stały: Gdy stworzenie walczące wręcz zaatakuje z zaczarowanego szeregu, wszelkie obrażenia są niwelowane, a Skalny Mur zostaje usunięty. | 1 | 1 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Jadowity dotyk | Open | zwykła | Zaklęcia na stworzenie. Efekt stały: Zaczarowane stworzenie otrzymuje Infekcję 1. | 2 | 2 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Trzęsienie Ziemi | Open | niezwykła | Zadaje 2 punkty obrażeń wszystkim stworzeniom, które nie latają. (dotyczy również jednostek sojuszniczych) | 2 | 2 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Regeneracja | Open | niezwykła | Zaklęcia na stworzenie. Efekt stały: Zaczarowane stworzenie otrzymuje Regenerację 2. | 2 | 2 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Kamienna Tarcza | Standard | zwykła | Efekt stały: Niweluje wszelkie obrażenia zadawane twojemu bohaterowi. Usuń Kamienną Tarczę pod koniec tury, w której zniwelowane zostały w ten sposób zadawane mu obrażenia. | 3 | 4 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Rój Insektów | Standard | niezwykła | Zadaje 3 punkt obrażeń wszystkim stworzeniom. (dotyczy również jednostek sojuszniczych) | 3 | 3 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Zakażenie | Standard | rzadka | Zaklęcie na stworzenie. Efekt stały: Na początku każdej tury umieść 1 licznik trucizny na zaczarowanym stworzeniu, a potem - jeśli to możliwe - Zaraza rozprzestrzenia się na sąsiadującą, losowo wybraną istotę. Upór. | 3 | 3 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Kamienna Skóra | Standard | rzadka | Zaklęcie na stworzenie. Efekt stały: Wszystkie obrażenia otrzymane przez zaczarowane stworzenie są zmniejszane o połowę, zaokrąglając w dół. Upór. | 3 | 3 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Masowa Regeneracja | Standard | rzadka | Efekt stały: Wszystkie stworzenia na polu bitwy otrzymują Regenerację 1. | 4 | 4 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Trująca Bulwa | Standard | zwykła | Zaklęcie na szereg. Efekt stały: Gdy stworzenie latające lub walczące wręcz znajduje się w zaklętym szeregu i zaatakuje, otrzymuje 2 liczniki trucizny. Po tym wydarzeniu Trująca Bulwa znika. | 2 | 2 | Powstanie Pustki |
Chmury Trucizny | Standard | niezwykła | Nakłada 1 licznik trucizny na każde stworzenie. | 4 | 4 | Powstanie Pustki |
Uścisk Ziemi | Open | rzadka | Efekt stały: Wszystkie stworzenia tracą premię Szybki Atak. | 2 | 2 | Powstanie Pustki |
Moc Natury | Open | epicka | Efekt trwały: Wszystkie sojusznicze stworzenia walczące wręcz otrzymują o połowę mniejsze obrażenia, zaokrąglając w dół. | 4 | 4 | Herold Pustki |
Więzy Ziemi | Standard | zwykła | Zaklęcie na stworzenie. Efekt trwały: Zaklęte stworzenie ulega zakotwiczeniu. | 1 | 1 | Herold Pustki |
Objęcia Sylvanny | Standard | niezwykła | Zaklęcie na stworzenie. Efekt trwały: Zaczarowane stworzenie otrzymuje 1 do regeneracji, a poziom jego zdrowia wzrasta o 2. | 2 | 3 | Herold Pustki |
Głębokie Korzenie | Standard | rzadka | Efekt stały: Wszystkie stworzenia walczące wręcz otrzymują Zakotwiczenie. | 4 | 4 | Zapomniane Wojny |
Silne Więzy z Ziemią | Open | niezwykła | Trwa do następnej tury: Stworzenia znajdujące się pod twoją kontrolą otrzymują Zakotwiczenie. | 4 | 4 | Zapomniane Wojny |
Piaskowa Tarcza | Open | zwykła | Zaklęcie na stworzenie. Efekt stały: Kiedy stworzenie otrzymuje obrażenia, zmniejsza je o 1. | 2 | 1 | Zapomniane Wojny |
Symbiotyczna Kora | Standard | rzadka | Zaklęcie na stworzenie. Efekt stały: Poziom zdrowia zaklętego stworzeni wzrasta o 3. Jeśli zaklęte stworzeni zginie, Symbiotyczna Kora w miarę możliwości przeniesie się na losowo wybrane sojusznicze stworzenie. | 3 | 3 | Pięć Wież |
Osuwisko | Standard | zwykła | Zaklęcie na pozycję bojową. Niszczy wszystkie znajdujące się na niej budynki, a stojącym na niej stworzeniom zadają 2 pkt. obrażeń. | 3 | 3 | Pięć Wież |
Oddech Gnijącego Smoka | Standard | zwykła | Nakłada po 2 liczniki trucizny na wszystkie stworzenia w wybranym rzędzue. | 3 | 3 | Serce Koszmarów |
Spiętrzenie Ziemi | Standard | niezwykła | Efekt stały: Sojusznicze stworzenia Ziemi w przednim szeregu zyskują Fortyfikacja i Zakotwiczenie. | 4 | 4 | Serce Koszmarów |
Szczelina | Standard | rzadka | Zadaje po 2 punkty obrażeń wszystkim stworzeniom w budynkach, a następnie niszczy wszystkie budynki. | 4 | 4 | Serce Koszmarów |
Zjadliwa Trucizna | Standard | zwykła | Zadaje każdemu stworzeniu obrażenia równe liczbie nałożonych nań liczników trucizny. | 1 | 2 | Zguba Gryfa |
Wyniszczająca Trucizna | Standard | niezwykła | Liczniki trucizny na wszystkich stworzeniach zostają podwojone. | 3 | 2 | Zguba Gryfa |
Zemsta Natury | Standard | rzadka | Efekt stały: Na początku tury każdego z graczy zadaje po 2 punkty obrażeń stworzeniom w budowlach. Jeśli na polu bitwy nie ma żadnego stworzenia, Zemsta Natury jest niszczona. | 4 | 4 | Zguba Gryfa |
Męstwo Natury | Standard | zwykła | Zaklęcie na stworzenie. Efekt stały: Zaklęte stworzenie zyskuje +4. | 2 | 2 | Grzechy Zdrady |
Pułapka z Pnączy | Standard | niezwykła | Niszczy wybrane stworzenie latające. | 2 | 2 | Grzechy Zdrady |
Gniew Natury | Standard | rzadka | Wystaw dwa żetony Żywiołaka Natury walzcącego wręcz lub na dystans i nałóż Infekcję 1 na dwie wybrane dozwolone szojusznicze pozycje na polu bitwy. | 5 | 4 | Grzechy Zdrady |
Nazwa | FFormat w jakim może grać dana karta. | RRzadkość | Opis | Koszt | Wymagany poziom Magii | Wymagany poziom Mocy | Seria |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Uleczenie | Open | zwykła | Leczy 3 punkty obrażeń u wskazanego stworzenia. | 1 | 1 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Promień | Open | zwykła | Zadaje 3 punkty obrażeń wszystkim stworzeniom we wskazanym szeregu. | 2 | 2 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Światło Oczyszczenia | Standard | niezwykła | Usuwa wszystkie długotrwałe zaklęcia obecne w grze. | 2 | 2 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Błogosławieństwo | Standard | zwykła | Zaklęcie na stworzenie. Efekt stały: Zaczarowane stworzenie otrzymuje +2. | 3 | 3 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Męczennik | Standard | niezwykła | Zaklęcie na stworzenie sojusznicze. Efekt stały: Niweluje wszelkie obrażenia zadawane twoim jednostkom przez źródło, którego nie kontrolujesz. Niszczy zaczarowane stworzenie pod koniec tury, podczas której użyto zaklęcia. | 2 | 2 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Słowo Światła | Standard | niezwykła | Zadaje 2 punkty obrażeń wszystkim stworzeniom przeciwnika. | 4 | 4 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Boska Interwencja | Standard | rzadka | Usuwa wszystkie długotrwałe zaklęcia rzucone przez przeciwnika. Usuwa wszystkie obrażenia ze wszystkich stworzeń sojuszniczych. | 5 | 4 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Niebiańska zbroja | Open | rzadka | Efekt stały: Niweluje wszelkie obrażenia zadawane twojemu bohaterowi i twoim stworzeniom. Usuń Niebiańską Zbroję pod koniec tury, w której zniwelowane zostały w ten sposób zadawane mu obrażenia. | 5 | 5 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Wskrzeszenie | Open | rzadka | Weź kartę ze swojego cmentarza i umieść ją na polu bitwy bez ponoszenia kosztów. | 5 | 3 | 3 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Anioł Stróż | Standard | zwykła | Zaklęcie na szereg. Trwa do następnej tury: Stworzeń z zaklętego szeregu nie można wziąć na cel. | 2 | 2 | 0 | Powstanie Pustki |
Czystość | Open | niezwykła | Efekt stały: Usuwa wszystkie liczniki z twoich stworzeń. Na twoje stworzenia nie można nałożyć żadnych liczników. | 2 | 2 | 0 | Powstanie Pustki |
Ochrona Przed Mrokiem | Open | rzadka | Efekt stały: Wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują premię Obrona Przed Ciemnością. Gdy nie ma już stworzeń sojuszniczych w rozgrywce, Ochrona Przed Mrokiem znika. Stworzenia z Obrona Przed Ciemnością nie mogą być celem zaklęć mroku i niewrażliwe na obrażenia | 3 | 2 | 0 | Powstanie Pustki |
Światło Jutrzenki | Open | epicka | Efekt trwały: Na początku tury wylosuj na swoim cmentarzu zwykłą (nieunikalną) kartę stworzenia i umieść ją na swojej ręce. | 4 | 4 | 0 | Herold Pustki |
Zdecydowany Opór | Standard | niezwykła | Efekt trwały: Wszystkie sojusznicze stworzenie otrzymują +1. | 2 | 2 | 0 | Herold Pustki |
Szybkość Światła | Open | zwykła | Zaklęcie na stworzenie. Efekt trwały: Zaczarowane stworzenie zyskuje zdolność Uderzenia Wyprzedzającego. | 2 | 1 | 0 | Herold Pustki |
Uzdrawiający Dotyk | Standard | rzadka | Leczy obrażenia równe twojemu poziomowiu wszystkich przyjaznych stworzeń. | 3 | 1 | 0 | Zapomniane Wojny |
Sąd Ostateczny | Standard | niezwykła | Zadaje 3 punkty obrażeń wszystkim stworzenieom, które zaatakowały twojego bohatera od ostatniej tury. | 3 | 3 | 0 | Zapomniane Wojny |
Aura Leczenia | Standard | zwykła | Zaklęcie na stworzenie. Efekt stały: Zaklęte stworzenie leczy 2 punkty obrażeń. | 3 | 3 | 0 | Zapomniane Wojny |
Ochrona Elratha | Standard | rzadka | Zaklęcie na stworzenie. Efekt stały: Zaklęte stworzenie nie może być celem i otrzymuje Magiczną Tarczę. | 4 | 4 | 0 | Pięć Wież |
Łańcuch Uzdrowień | Standard | zwykła | Leczy 3 pkt. obrażeń u dwóch wybranych stworzeń. | 2 | 2 | 0 | Pięć Wież |
Wymazanie | Standard | zwykła | Rozprasza wszystkie długotrwałe zaklęcia rzucona na wybrane sojusznicze stworzenie. Przywraca mu po dwa punkty Zdrowia za każdy rozposzony w ten sposób czar. | 1 | 1 | 0 | Serce Koszmarów |
Tarcza Pomsty | Standard | niezwykła | Zaklęcie na sojusznicze stworzenie. Efekt stały: Ilekroć twój bohater przyjmuje obrażenia, 1 punkt z nich jest przenoszony na zaklęte stworzenie. | 2 | 2 | 0 | Serce Koszmarów |
Uświęcone Mury | Standard | zwykła | Sojusznicze stworzenia oraz budynki nie mogą być celem. | 4 | 4 | 0 | Serce Koszmarów |
Słoneczny Żar | Standard | zwykła | Zadaje 2 punkty obrażeń wszystkim wrogim stworzeniom we wskazanym rzędzie. | 2 | 2 | 0 | Zguba Gryfa |
Oślepiające Światło | Standard | niezwykła | Zaklęcie na stworzenie. Efekt stały: Zaklęte stworzenie zostaje unieruchomione i otrzymuje [mac_nattack] oraz Fazowanie. | 4 | 3 | 0 | Zguba Gryfa |
Skrzydła Zemsty | Standard | rzadka | Zaklęcie na stworzenie sojusznicze. Efekt stały: Ilekroć zaklęte stworzenie jest atakowane, zadaje 2 punkty obrażeń wszystkim wrogim stworzeniom. | 4 | 4 | 0 | Zguba Gryfa |
Święty Blask | Standard | zwykła | Nakłada licznik +1 na wszystkie sojusznicze jednostki Magii Światła. | 3 | 2 | 0 | Grzechy Zdrady |
Święta Ofiara | Standard | niezwykła | Zaklęcie na sojusznicze stworzenie. Efekt stały: Przekierowuje wszystkie obrażenia zadawane twoim oddziałom wskutek walki na zaklęte stworzenia. | 2 | 2 | 0 | Grzechy Zdrady |
Brzask | Standard | rzadka | Weź ze swojego cmentarza wybraną kartę stworzenia Magii Światłości i zagraj nią za darmo. | 4 | 3 | 0 | Grzechy Zdrady |
Nazwa | FFormat w jakim może grać dana karta. | RRzadkość | Opis | Koszt | Wymagany poziom Magii | Seria |
---|---|---|---|---|---|---|
Oczyszczenie | Open | zwykła | Usuwa wszelkie długotrwałe zaklęcia ze wskazanego stworzenia przeciwnika. | 1 | 1 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Agonia | Standard | zwykła | Zaklęcia na stworzenie. Efekt stały: Gdy zaczarowane stworzenie porusza się lub atakuje, otrzymuje 2 punkty obrażeń. | 2 | 2 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Osłabienie | Standard | niezwykła | Zaklęcia na stworzenie. Efekt stały: Zaczarowane stworzenie otrzymuje -2 oraz -2. | 2 | 2 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Pieczęć Śmierci | Standard | zwykła | Zaklęcia na stworzenie. Efekt stały: Gdy zaczarowane stworzenie otrzymuje obrażenia bojowe, ginie. | 3 | 3 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Uścisk Wampira | Open | niezwykła | Zaklęcia na stworzenie. Efekt stały: Zaczarowane stworzenie uzyskuje Drenaż Życia 2. | 3 | 3 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Pożeracz dusz | Standard | niezwykła | Zabija wskazane stworzenie. | 4 | 4 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Władca Marionetek | Open | rzadka | Przejmujesz kontrolę nad wskazanym stworzeniem przeciwnika. (Nie możesz rzucić tego zaklęcia, jeśli nie masz na polu bitwy ani jednego miejsca, w którym możesz umieścić to stworzenie.) | 7 | 6 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Przekleństwo Zaświatów | Open | rzadka | Zadaje 3 punkty obrażeń wszystkim stworzeniom wroga. Leczy 3 punkty obrażeń u wszystkich stworzeń sojuszniczych. | 6 | 6 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Mroczne Odbicie | Open | rzadka | Efekt stały: Wystawia kopię wskazanego wrogiego stworzenia. Gdy kopia otrzymuje jakiekolwiek obrażenia, ginie. (Kopia musi zostać umieszczona po twojej stronie pola bitwy, na prawidłowej pozycji.) | 4 | 4 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Desperacja | Standard | niezwykła | Zadaje 2 punkty obrażeń wszystkim stworzeniom, które nie sąsiadują z innymi stworzeniami. (liczone są tylko wrogie stworzenia.) | 3 | 3 | Powstanie Pustki |
Kajdany Księżycowego Jedwabiu | Standard | zwykła | Nakłada licznik okaleczenia na dwa wskazane stworzenia. | 2 | 3 | Powstanie Pustki |
Przekleństwo Pokutnika | Standard | rzadka | Zadaje wszystkim stworzeniom obrażenia równe połowie ich pozostających punktów życia, zaokrąglając w górę. | 4 | 4 | Powstanie Pustki |
Milcząca Śmierć | Open | epicka | Zaklęcie na stworzenie. Efekt trwały: Na początku twojej tury zniszcz zaklęte stworzenie i weź z powrotem do ręki Milczącą Śmierć. | 4 | 4 | Herold Pustki |
Zastraszenie | Open | zwykła | Trwa do następnej tury: Stworzenie oddalone od reszty własnych oddziałów nie może atakować. | 2 | 2 | Herold Pustki |
Przeklęte Kajdany | Open | niezwykła | Zaklęcie na stworzenie. Efekt trwały: Na początku tury bohater gracza, do którego należy zaczarowane stworzenie, otrzymuje 1 pkt. obrażeń. | 2 | 2 | Herold Pustki |
Oczarowanie | Standard | rzadka | Zaklęcie na wrogie stworzenie. Efekt trwały. PRzejmij w posiadanie zaklęte stworzenie i przenieś je na dozwoloną pozycję na polu bitwy. Kiedy Oczarowanie opuści pole bitwy, przywróc zaklęte stworzenie do ręki właściciela. | 6 | 6 | Zapomniane Wojny |
Przeklęta Więź | Standard | niezwykła | Zaklęcie na stworzenie. Efekt trwał: Ilekroć zaklęte stworzenie atakuje, zadaje obrażenia równe swojemu bohaterowi swego posiadacza. | 3 | 3 | Zapomniane Wojny |
Współdzielona Agonia | Standard | zwykła | Zaklęcie na stworzenie. Efekt trwały: Ilekroć twój bohater otrzymuje obrażenia, zadaj tyle samo obrażeń zaklętemu stworzeniu. | 2 | 2 | Zapomniane Wojny |
Uwiąd | Open | zwykła | Zaklęcie na stworzenie. Efekt stały: Zaklęte stworzenie otrzymuje -Xoraz -X, gdzie X to twój poziom Magii. | 3 | 3 | Pięć Wież |
Nić Księżycowego Jedwabiu | Standard | rzadka | Wszystkie wrogie stworzenia stojące we wskazanym rzędzie otrzymują 2 liczniki okaleczeń. | 3 | 2 | Pięć Wież |
Wyniszczające Oczyszczenie | Standard | zwykła | Rozprasza wszystkie długotrwałe zaklęcia na wybranym wroigm stworzeniu. Zadaje mu po 1 punkcie obrażeń za każdy rozproszony tak czar. | 1 | 1 | Serce Koszmarów |
Obopólna Agonia | Standard | rzadka | Zaklęcie na stworzenie. Efekt stały: Gdy zaklęte stworzenie ginie, bohater jego posiadacza otrzymuje 2 punkty obrażeń. | 2 | 2 | Serce Koszmarów |
Igrający ze Śmiercią | Standard | niezwykła | Zaklęcie na nieunikatowe stworzenie. Efekt stały: Gdy zaklęte stworzenie ginie, wraca do ręki swego właściciela. | 2 | 2 | Serce Koszmarów |
Głupia Śmierć | Standard | zwykła | Zniszcz swybrane stworzenie, które ma 1 lub mniej. | 1 | 1 | Zguba Gryfa |
Chłoszczący Mrok | Standard | niezwykła | Zadaje 2 punkty obrażeń wszystkim stworzeniom, które mają 1 lub mniej. | 3 | 2 | Zguba Gryfa |
Pełznąca Ciemność | Standard | rzadka | Efekt stały: Na początku tury przeciwnika nakłąda 1 licznik okaleczania na losowo wybrane stworzenie. | 4 | 4 | Zguba Gryfa |
Klątwa Ciemności | Standard | zwykła | Nakłada licznik okaleczenia na wszystkie stworzenia niezwiązane z Magią Ciemności. | 4 | 3 | Grzechy Zdrady |
Koszmarna Iluzja | Standard | rzadka | Efekt Stały: Wrogie stworzenia niemające obok siebie sojuszniczych oddziałów otrzymują -2. | 4 | 4 | Grzechy Zdrady |
Zagubiony w Mroku | Standard | niezwykła | Niszczylosowo wybrane wrogie stworzenie które nie sąsiaduje z żadnym oddziałem. | 3 | 3 | Grzechy Zdrady |
Nazwa | FFormat w jakim może grać dana karta. | RRzadkość | Opis | Koszt | Wymagany poziom Magii | Wymagany poziom Przeznaczenia | Seria |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Rozproszenie Magii | Standard | zwykła | Usuwa długotrwałe zaklęcia z celu. | 1 | 1 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Spowolnienie | Standard | zwykła | Zaklęcie na stworzenie. Trwa do następnej tury: Zaczarowane stworzenie nie może atakować, ani się poruszać. | 2 | 2 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Teleportacja | Standard | zwykła | Przemieść wskazane stworzenie sojusznicze na inne prawidłowe pole. | 2 | 2 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Syfon Dusz | Open | niezwykła | Wybierz kartę zaklęcia ze swojej talii, której koszt jest równy lub mniejszy liczbie wrogich stworzeń znajdujących się na polu bitwy. Czar ten rzucasz za darmo. | 2 | 2 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Portal Miejski | Standard | niezwykła | Wskazane stworzenie wraca do ręki swojego właściciela. | 3 | 3 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Tajemna Obrona | Standard | niezwykła | Zaklęcia na stworzenie. Efekt stały: Zaczarowane stworzenie zyskuje Niewrażliwość na magię. | 4 | 4 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Wir Zaklęć | Open | rzadka | Spójrz na talię przeciwnika i wybierz z niej kartę zaklęcia. Możesz rzucić je za darmo. Jeśli nie chcesz tego robić, odłóż tę kartę na cmentarz oponenta. | 4 | 4 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Komu Bije Dzwon | Open | rzadka | Efekt stały: Na początku twojej następnej tury zabija wszystkie stworzenia, a następnie usuwa zaklęcie Komu Bije Dzwon. (dotyczy również jednostek sojuszniczych) | 5 | 5 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Skok w czasie | Standard | rzadka | Na końcu swojej tury otrzymujesz turę dodatkową. W tej turze, podczas fazy uzupełnień, nie otrzymujesz żadnych surowców. | 6 | 6 | 0 | Pierwszy Zestaw Podstawowy |
Masowe Rozproszenie | Standard | niezwykła | Usuwa wszystkie rzucone długotrwałe zaklęcia. | 2 | 3 | 0 | Powstanie Pustki |
Negacja Magii | Open | zwykła | Usuwa ze wskazanego stworzenia wszystkie liczniki i długotrwałe zaklęcia. | 2 | 1 | 0 | Powstanie Pustki |
Kradzież Zaklęcia | Standard | rzadka | Zabierz z pola bitwy zaklęcie długotrwałe i rzuć je za darmo. | 3 | 3 | 0 | Powstanie Pustki |
Wir Przeznaczenia | Open | niezwykła | Obejrzyj rękę przeciwnika i wybierz z niej zwykłą kartę łutu szczęścia. Możesz jej użyć za darmo. Jeśli tego nie zrobisz karta ta wyląduje na cmentarzu rywala. | 4 | 3 | 2 | Herold Pustki |
Wrota Donikąd | Open | epicka | Zaklęcie na szereg. Efekt trwały: Gdy wrogie stworzenie z zaklętego szeregu zaatakuje, zaraz po tym zostanie zniszczone. | 4 | 4 | 0 | Herold Pustki |
Mniejsze Przywołanie | Standard | zwykła | Przywraca wybrane długotrwałe zaklęcie lub łut szczęścia do talii właściciela. | 3 | 3 | 0 | Herold Pustki |
Fala Pustki | Standard | rzadka | Zniszcz wybraną, znajdującą się na polu bitwy kartę nie będącą bohaterem ani wydarzeniem. | 6 | 6 | 0 | Zapomniane Wojny |
Dusza z Zaświatów | Open | niezwykła | Zaklęcie na stworzenie. Efekt trwały: i zaklętego stworzenia wynoszą zawsze 0. Ilekroć inne stworzenie rani w bitwie zaklęte stworzenie, otrzymuje 2 punkty obrażeń. | 3 | 3 | 0 | Zapomniane Wojny |
Oddalenie Duszy | Standard | zwykła | Zaklęcie na stworzenie strzelające. Efekt stały: Zaklęte stworzenie otrzymuje Fazowanie. | 2 | 2 | 0 | Zapomniane Wojny |
Uwiąd | Standard | zwykła | Zaklęcie na stworzenie. Efekt stały: Na początku twojej tury przywraca Cofnięcie oraz zaklęte stworzenie do ręki właściciela. | 3 | 4 | 0 | Pięć Wież |
Klątwa z Zaświatów | Standard | rzadka | Efekt stały: Na początku twojej tury usuwa wybraną kartę z cmentarza. Jeśli jest to niemożliwe,twój bohater otrzymuje 1 pkt. obrażeń. Na koniec twojej tury przeciwnik zyskuje kontrolę nad Klątwą z Zaświatów. | 2 | 2 | 0 | Pięć Wież |
Tajemny Pancerz | Standard | niezwykła | Zaklęcie na stworzenie. Efekt stały: Zaklęte stworzenie zaklęte stworzenie staje się magiczne i zyskuje [mac-odp_mag]. | 1 | 2 | 0 | Serce Koszmarów |
Kontrzaklęcie | Standard | zwykła | Efkt stały: Gdy na polu bitwy rzucony zostanie długotrwały czar, usuwasz go, niszcząc następnie Konstrzaklęcie. | 2 | 2 | 0 | Serce Koszmarów |
Mistrzostwo Wiedzy Tajemnej | Standard | rzadka | Efekt stały: Magiczne obrażenia z sojuszniczych źróeł nie mogą zostać anulowane ani zredukowane. | 3 | 4 | 0 | Serce Koszmarów |
Relokacja | Standard | zwykła | Zamienia miejscami wybrane sojusznicze i wrogie stworzenie. | 3 | 4 | 0 | Zguba Gryfa |
Blokowanie Zaklęć | Standard | niezwykła | Efekt stały: Zaklęcie natychmiastowe, któe ma być rzucone zostaje anulowane, a Blokowanie Zaklęć ulega zniszczeniu. | 2 | 2 | 0 | Zguba Gryfa |
Dezintegracja | Standard | rzadka | Zadaje wybranemu stworzeniu 8 punktów obrażeń. Jeśli na kutek tego ataku stworzenie zostałoby zabite, zamiast tego zostaje usunięte. | 4 | 5 | 0 | Zguba Gryfa |
Pierwotna Tarcza | Standard | niezwykła | Efekt stały: Sojusznicze stworzenia Magii Pierwotnej zyskują Odporność na Magię. | 5 | 5 | 0 | Grzechy Zdrady |
Rozpad | Standard | zwykła | Efekt stały: Gdy zagrana ma zostać karta magicznego stworzenia, ROzpad powodujej jej odrzucenie, a następnie sam się rozprasza. | 2 | 2 | 0 | Grzechy Zdrady |
Kradzież Magii | Standard | rzadka | Zajrzyj do ręki przeciwnika i wybierz z niej nieunikatowe magiczne stworzenie. Możesz nim zagrać za darmo. Jeśli tego nie zrobisz karta powędruje na cmentarz przeciwnika. | 4 | 4 | 0 | Grzechy Zdrady |