Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Odrodzenie Legendy

Poniżej możecie zobaczyć karty z nadchodzącego dodatku Odrodzenie Legendy, który wkrótce zawita w chińskiej edycji tej gry.

Konstrukt - Golem
Magiczny strzelec

Niewrażliwość na odwet
Wyładowanie 2
Miejscowy Wybuch 1
Konstrukt - Tytan
Magiczny atak wręcz

Wyładowanie 2
Kiedy ginie, zwiększ o 1 oraz zadaj 3 punkty obrażeń nie-kontruktowemu stworzeniu w tym samym rzędzie.
Konstrukt - Tytan
Magiczny Strzelec

Niewrażliwość na odwet
Wyładowanie 2
Kiedy sojuszniczy konstrukt zniszczy przynajmniej 1 wrogie stworzenie dzięki obszarowym obrażeniom, po raz pierwszy w twojej turze, to stworzenie zyskuje dodatkowy ruch.
Człowiek - Czarodziej
Magiczny Strzelec

Niewrażliwość na odwet
Każdy sojuszniczy Zwierzoczłowiek przyległy do sojuszniczego czarodzieja zyskuje Chyżość oraz+1.
Człowiek
Atak wręcz

Sojusznicze ludzkie stworzenia otrzymują Atak Wyprzedzający.
Człowiek
Atak z powietrza

Perfekcyjny Odwet (Obrażenia odwetowe od tego stworzenia zawsze zostają zadane)
Sojusznicze ludzkie stworzenia przylegające do tego stworzenia otrzymują +1oraz Perfekcyjny Odwet.
Człowiek
Magiczny strzelec

Niewrażliwość na odwet
sojuszniczych ludzkich stworzeń jest równy ich.
Człowiek
Strzelec

Niewrażliwość na odwet
Gdy to stworzenie wchodzi od gry lub atakuje, wybrane stworzenie wroga otrzymuje Szał Bitewny do początku twojej następnej tury
Demon - Sukkub
Magiczny atak wręcz

Kiedy sojusznicze stworzenie ciemności atakuje i niszczy stworzenie, połóż 1 licznik +1 na >>nazwa tej nowej karty :P<<
Demon - Rodzicielka
Strzelec-wojownik

Kiedy to stworzenie atakuje, zwiększ każdy przyległy do niego oddział o 1.
Demon - Sukkub
Magiczny strzelec-wojownik

Kiedy to stworzenie wkracza pole bitwy lub je opuszcza, połóż 1 licznik +1 na każde sojusznicze stworzenie ciemności.
Demon - Rodzicielka
Magiczny strzelec

Niewrażliwość na odwet
Kiedy sojusznicza Rodzicielka atakuje i niszczy stworzenie, wystaw żeton 1/0/1 Rodzicielki strzelca-wojownika z Grupowaniem.
Człowiek - Czarodziej
Magiczny atak wręcz

Kiedy to stworzenie atakuje, wystaw żeton 1/0/1 Kościotrupa strzelca-wojownika z Grupowaniem.
Człowiek - Czarodziej
Magiczny strzelec

Niewrażliwość na odwet
Kiedy grupowalne stworzenie atakuje i niszczy stworzenie, zwiększ jego rozmiar o 1.
Namtaru
Magiczny atak wręcz

Sojusznicze stworzenia ziemi zyskują Infekcję 1 i Wybuch Zarazy 1
Namtaru
Magiczny Strzelec

Niewrażliwość na odwet
Infekcja 1
Wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują Leczenie Trucizną (Licznik Trucizny będzie leczył jednostkę zamiast zadawać jej obrażenia).
Kiedy stworzenie z licznikiem trucizny umiera, przenieś licznik trucizny na inne losowo wybrane stworzenie.
Naga - Szpieg
Strzelec-wojownik

Możesz zagrać lub przesunąć to stworzenie na sojusznicze stworzenie, a następnie wrócić tamto stworzenie do swojej ręki.
Naga - Szpieg
Strzelec-wojownik

Niewrażliwość na odwet
Kiedy Szpieg zadaje obrażenia wrogiemu stworzeniu, następny Łut Szczęścia Sanktuarium kosztuje o 1mniej.
Naga - Szpieg
Strzelec

Niewrażliwość na odwet
Kiedy Szpieg atakuje i niszczy stworzenie, wybrane wrogie stworzenie wraca do ręki właściciela.
Naga - Szpieg
Strzelec-wojownik

Kiedy karta przeciwnika wraca na rękę właściciela, dobierasz kartę.
Centaur - Łucznik
Strzelec

Niewrażliwość na odwet
Zbroja 1 (Usuń 1 punkt obrażeń zadanych w walce)
Harpia
Atak z powietrza

Przyległe sojusznicze stworzenia latające otrzymują +1. Przyległe sojusznicze stworzenia ziemi otrzymują +1.
Ork - Duch (Spirit)
Magiczny atak wręcz

Sojusznicze stworzenia ziemi zyskują Regenerację 1 oraz Zbroję 1 (Usuń 1 punkt obrażeń zadanych w walce).
Ork - Wojownik
Atak wręcz

Szał 1
Na początku swojej tury połóż 1 licznik szału na każde stworzenie z umiejętnością szał.


© 2003-22 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty Might and Magic "Duel of Champions". Redakcja, kontakt