Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News

Dziś możemy poznać kolejną kartę Ur-Khrag Enforcer, a wraz z nią nową umiejętność - Berserk. Polega ona na tym, że w każdej turze taka jednostka atakuje jednostkę po przeciwnej stronie. Oznacza to, że po jego wypuszczeniu i zakończeniu naszej tury od razu zaatakuje jednostkę po przeciwnej stronie z początkiem naszej następnej tury. Jeśli nie będzie tam jednostki to automatycznie zaatakuje bohatera przeciwnika. Do tego szeroki atak (pamiętajcie, że karta ta dostaje kontrę od każdej atakowanej jednostki!). Dobrze zagrana może pomóc w błyskawicznym pozbyciu się trzech jednostek.

Ta karta jest kartą zwykłą i każdy z was zapewne będzie miał wkrótce takich na pęczki ;).
Jak wam się podoba?
Dark Dragon
Wasze komentarze (59)
11 maj - 18:50

Hayven
Ludu... teraz kolej na Przystań - i liczę na coś naprawdę porządnego D:
11 maj - 19:12

Hayven
A, i jeszcze jedno: Ur-Khrag to nazwa miasta (o ile dobrze pamiętam), więc wychodziłoby bardziej: Osiłek z Ur-Khrag :P A staty to już normalnie dobijają :/ Bez jaj, i to ma być karta zwykła?! Żart jakiś.
11 maj - 19:31

BluekPL
OPshit :D
11 maj - 19:56

Azon
Atakuje, tylko jeśli jednostka jest po drugiej stronie, czy atakować też będzie bohatera, jeśli jej nie będzie? Czy berserker to dodatkowy atak czy też używając jednostki z tą umiejętnością nie będziemy mogli za jej pomocą atakować manulanie? A jeśli nie to czy będziemy mogli ją przemieścić?
11 maj - 20:09

Pacuszek
Czyli ta karta atakuje sama za nas, tak? Z siłą 4, tak? I z szerokim atakiem, tak?

A ja myślałem że ta nowa, rare karta do nekro będzie czymś fajnym, a okazuje się że zwyczajna, biała karta do Inferno już jest lepsza niż te pieski...
11 maj - 20:16
D4v4e0rn
jeśli będzie to coś a'la podwójny atak (czyli atakuje pomimo "ręcznego" ataku), to będzie mega-OP...
11 maj - 20:18

Hayven
Wygląda to tak, jakby koleś atakował mimowolnie i nie mógł zaatakować bohatera... wtedy to by miało sens :P

Ale 4 ataku, 5 odwetu, 6 HP i jeszcze szeroki atak... on nawet nie musi walić bohatera przeciwnika - zajmą się tym inne jednostki, które będą miały ułatwione zadanie po tym, jak Siepacz "wyczyści" pole bitwy :/
11 maj - 20:28

Pacuszek
Wystarczy dwóch takich ustawić w środkowych rzędach, a za nimi jakichś strzelających albo latających. Jeżeli ktoś nie ma magii to będzie miał ogromny problem żeby takie combo pokonać. No i kurde, Ubi, o co chodzi z tymi statami?! To może nowej epickiej karcie Inferno dajcie tak z 15 ataku i wbudowany armageddon?
11 maj - 21:19

Kepptor91pl
Nie wiecie jeszcze jak ta karta będzie działać, a już płaczecie. Masakra :)
11 maj - 21:40

Acros12
Mój wymysł:
atakuje raz
nie mozna go przestawiac
atakuje tez bohatera

nic lepszego nie bedzie bo to hiper mlee tank z sweepem
11 maj - 21:44

Pacuszek
@Kepptor91pl - interesujące... podali obrazek karty wraz se statami, opisem umiejętności i wymaganymi punktami akcji, a Ty twierdzisz że nie wiemy jeszcze jak będzie działać... :|
11 maj - 21:57

Kepptor91pl
Nie wiem czy zauważyłeś ale w komentarzach powyżej jak i na każdym innym forum prowadzona jest dyskusja, jak będzie działać zdolność Berserker, a to od tego zależy siła tej karty. Dlatego teksty do Ubi, ironia o 15 ataku i armagedonie i cała reszta są przedwczesne...
11 maj - 22:08

Pacuszek
Człowieku, ja tak mówiłem jeszcze zanim ta gra wyszła z closed beta. Od zawsze twierdziłem że Inferno jest zbyt łatwe do grania. Na praktycznie startowym decku można się wybić na 1001 ELO z palcem w pupie. A teraz dostajemy kartę która będzie grać za nas. Za parę dodatków dostaniemy bohatera który sam wystawia potwory do walki :x
11 maj - 22:16

Kepptor91pl
Może do 1000 elo inferno gra się łatwiej, ale potem ta różnica zanika i wątpię żeby ta karta to zmieniła.
11 maj - 22:21

Pacuszek
Mimo wszystko większość graczy jest poniżej 1000 elo. Nie rozumiem czemu niby Inferno miałoby mieć ten przywilej bycia lepszym na tych poziomach. Moim zdaniem powinni coś zrobić z ta frakcją. Ale to tylko moje zdanie...
11 maj - 22:30
m3sio
Racja, jeżeli to coś będzie miało atak z berserka + normalny atak to będzie mega op karta. A najgorsze jest to, że jest to zwykła, szara karciocha ._. Rzadkie pieski z nekro przy tym się chowają...
11 maj - 22:34

Azon
Nie, Kepptor91pl Inferno Rush to wciąż jedna z najlepszych strategii bo jest bardzo szybka więc i tak lepiej wygrać 3/4 5 minutowe mecze niż jeden 20 minutowy. Przekonałem się przy ostatnim turnieju szwajcarskim gdzie pierwsze 5 miejsc (sic) zajęły osoby z twierdzą i inferno, wszyscy wygrywali swoje walki w 2-3 minuty.
11 maj - 22:53

Pacuszek
@Azon - masz rację. Już nie chciałem tutaj tego rozdrapywać bo by wyszło że się wykłócam, ale skoro już ktoś zaczął...

Niejednokrotnie bywało że przegrywałem mecz tylko dlatego że przeciwnik przed 5 turą zasypał mnie jednostkami o ataku 4 bądź 6, a ja nie miałem co zrobić. Na dodatek wszelkie próby obrony bezczelnie gasił fireboltem albo Inner Fire... I tak właśnie często kończyły się porażką w 5 turze mecze przeciwko komuś, kogo talia nieznacznie różniła się od startowego decku Inferno ._.

Więc tak, wciąż utrzymuje się przy zdaniu że Inferno jest najzwyczajniej w świecie nieproporcjonalnie łatwe pod względem skuteczności.
11 maj - 22:59

Kepptor91pl
Ja mam na tą chwilę wygranych 19 szwajcarów, rozegranych o wiele więcej i jakoś nie zauważyłem żeby zdominowały je inferno więc przeciwnie... Neckro, Kieran, OTK. Ale może się nie znam.
11 maj - 23:25

Pacuszek
Różni gracze mają różne doświadczenia z tą grą. Ja na 1000-1100 widuję Inferno bardzo często.
12 maj - 00:04

Azon
Ja zaś akurat powyżej ELO 1000 Inferno widzę wyjątkowo rzadko. Inferno zwyczajnie jest zbyt proste do grania... Każda inna frakcja potrzebuje jakiejś strategii, zestawu dobrych kart, różnych takty w zależności od typu przeciwnika. W Inferno wystawia się tylko jednostki (na 4 poziomie ma zarówno jednostkę z za dużym atakiem jak i z największym HP) i spamuje ognistymi pociskami (2 pkt obrażeń za 1 pkt surowców?), a jak zostaje surowców to wytraca się przeciwnikowi karty z ręki. Nie uważam Inferno za najlepszą talię, jednak zdecydowanie zbyt mocna w ataku jest, jeszcze fakt, że Pustoszyciel i niszczyciel mają po 4 HP, a większość czarów jakimś szczęśliwym zbiegiem okoliczności zadają po 3 obrażeń. Z początkowych decków jest bez wątpienia najpotężniejsza.
12 maj - 06:58

Alamar
>>>Ur-Khrag to nazwa miasta

Ur-Khrag to jeden z sześciu Władców Demonów, a nie miasto.
12 maj - 08:22

Hayven
@Alamar - OK
@Azon - ja widuję Inferno w ok. 10% meczów (1220 ELO w tym momencie), z czego 9/10 gra Xormem, a ten 1% wszystkich graczy gra Garantem albo Kal-Azzarem (który z rushem nie ma absolutnie NIC wspólnego).
12 maj - 11:18

Kastore
>>>A staty to już normalnie dobijają :/ Bez jaj, i to ma być karta zwykła?! Żart jakiś.

Biorąc pod uwagę, że Inferno jest najsłabszą rasą w DoC i staty jak najbardziej mogą być.
12 maj - 12:33

Azon
Wracając do karty. Można ją śmiało porównać do wojownika pantery (rzadka karta twierdzy) ponieważ berserker działa nieco jak szybki atak (można zaatakować od razu podczas tury w której się go wystawiło). Oczywiście szeroki atak może zahaczyć maksymalnie 3 stwory podczas gdy szeroki atak aż 3, punkt dla osiłka, statystyki to 3-3-5 a koszt to 6 u wojownika pantery a u nowego stwora z inferno 4-5-6 z kosztem 5. Nasuwa się więc pytanie. Dlaczego normalna karta inferno z lepsza umiejętnością i lepszymi wszystkimi statystykami jest tańsza od porównywalnej rzadkiej karty twierdzy? Dalej uważacie, że ta karta wcale nie jest za dobra?
12 maj - 12:34

Azon
Miało być "Oczywiście szarża może zahaczyć maksymalnie 2 stwory podczas gdy szeroki atak aż 3". Dodajcie opcję edycji komentarzy.
12 maj - 14:06

Pacuszek
@Azon - Moim zdaniem jest wyje**** w kosmos :p

@Kastore_pl - "Biorąc pod uwagę, że Inferno jest najsłabszą rasą w DoC i staty jak najbardziej mogą być." Dude, seriously? :x
12 maj - 14:28

Kepptor91pl
@Kastore_pl - Popieram :)
12 maj - 15:59

Pacuszek
No tak, Inferno jest kiepsko grywalne na 1300+, za to uber przegięte i zbyt łatwe do grania na <1000 (gdzie nota bene znajduje się więcej graczy)? Lepiej sprawmy, żeby byli jeszcze mocniejsi, aby ta garstka ludzi na 1300+ nie musiała narzekać. Fcuk logic ._.
12 maj - 16:25

Hayven
Ale może nie będzie atakował od razu po wystawieniu, co? :)
12 maj - 17:16

konan1808
Zauważcie że na końcu definicji szerokiego ataku w tej karcie jest że zalicza się tylko na jeden atak wiec albo ta karta atakuje dwa razy albo jest to jednorazowy szeroki atak
12 maj - 17:46

Azon
"Oznacza to, że po jego wypuszczeniu i zakończeniu naszej tury od razu zaatakuje jednostkę po przeciwnej stronie " - Myślę, że możemy zaufać Dark Dragonowi w tej kwestii.
12 maj - 17:47

Hayven
Hmm... nie jest odporny na odwet więc jeśli nie zdejmie przeciwników na hita, może być z tym jakiś problem :P
12 maj - 18:28

Azon
^^ nie, nawet jeśli ginął by od razu po 1 ataku to się opłaca, dla porównania rzadka karta poszukiwacza śmieci z pao zadaje tylko 3 pkt obrażeń i to tylko 1 jednostce (nieco mniej kosztuje ale zadaje potencjalnie 4x mniej obrażeń) a i tak wielu gracz jej używa.
12 maj - 19:10

kuackillah
boze jak ja kocham komenty i sciski i zale jak przed dodatkiem ujawni sie 3-4 karty i juz wielkie OP hehe poczekajcie moze na reszte kart bo napewno bedzie kontra na ta karte, a co do grania inferne wcale takie OP nie jest jest dobre dla poczatkujacych graczy lecz na Ariane 3/6/1 czy Kierana 4/6/0 to słabo idzie, ja jestem ciekawy nowych deckow OTK, chociaz widac ze twórcy staraja sie zeby stworzenia od 5 w góre zaczeły wchodzic do deckow nie mowie tu o Nergalu 6/1/1 bo to ostatnio jedyny deck ze stworzeniami wysokiego kosztu, tak czy inaczej gra sie rozwija i bardzo dobrze napewno kazda frakcja dostanie cos nowego i ciekawego , przedewszystkim szacun za arta na karcie
12 maj - 19:11

kuackillah
ps dobra kontra na to juz jest ' uścisk ziemi ' i pierwszy atak juz odpada
12 maj - 19:36

Hayven
To jest Berserker, a nie Szybki Atak -.-
12 maj - 19:51

kuackillah
ale moze dzialac pewnie na tym samym patencie, tak samo jak blokuje mroczne odbicie moge sie mylic co do tego spella, lecz kontra napewno bedzie
12 maj - 19:51

Hayven
Bo w Mrocznym odbiciu jest takie coś, że "przywołana jednostka zyskuje premię Szybki Atak"...
12 maj - 20:16

Acros12
Ja to tylko chcę , żeby było więcej grywalnych bohaterów na elo 1000+
bo wtedy gra będzie dużo bardziej rozmaita.Rzadko kiedy ktoś gra jakąś niestandardową taktyką i znamy na pamięć jak postępować z przeciwnikami.
12 maj - 20:20

jelen1150
@Azon
To błąd w interpretacji umiejętności. Ta karta nie ma szybkiego ataku, ona atakuje zawsze na początku naszej tury(czyli w turze wystawienia już nie zaatakuje). Czyli atakuje tak mocno jak przeciwnik sobie na to pozwoli i tyle, bo my nad tym już nie panujemy :P
12 maj - 21:11

kuackillah
dokładnie ta karta to bezwładny automat niestety, atakuje tylko na poczatku tury i samoistnie do tego łapie kontre od kazdego komu zada obrazenia nie mozna jej poruszyc ani zatakowac nia samemu a opcja berserk bedzie tez jako czar i bedzie mozna uzyc ja na stworzeniu przeciwnika
12 maj - 21:45

Dark Dragon
Ta karta po prostu musi atakować przeciwnika w każdej turze, a my nie mamy nad nią kontroli. Od cała zagadka.
12 maj - 23:25

Pacuszek
@Acros12 - to raczej nie kwestia bohaterów, a ilości jednostek. A przede wszystkim, ich przydatności. Bo nawet jeżeli do każdej frakcji dojdą nowi bohaterowie którzy będą użyteczni, to i tak po tygodniu każdy rozgryzie jakie są najlepsze kombinacje jednostek do nich i po miesiącu już wszyscy będą nimi grać w ten sam sposób.

A ta karta mimo wszystko wciąż wydaje mi się przegięta :P
13 maj - 10:42

Kepptor91pl
Mówiłem wam żeby nie histeryzować. :) Za 5 Many 4/5/6 z negatywną i pozytywną zdolnością to w sam raz na białą kartę.
13 maj - 13:54

Azon
Teraz jak już poprawiłeś opis to ma to sens ;). Wcześniej wskazywało wszystko wskazywało na to, że atakuje po pod koniec naszej tury nie na początku. W takim wypadku nie jest źle, ponieważ skoro nie może się ruszyć (btw. teleportacja na nim działa?) to można łatwo ten szeroki atak jej zmarnować. Ale jednostka i tak nieco za mocna jak na normalną kartę.
13 maj - 17:35

Azon
Powinienem zacząć czytać swoje komentarze zanim kliknę "wyślij".
14 maj - 14:48
general444PL
Po dokladnym przestudiowaniu wcale ta karta nie jest jakas super mocna. Jesli sama atakuje to bardzo latwo wymyslec taktyke jak ja zablokowac i pokonac. Zakladam ze to jest karta walczace wrecz. Zablokowac duchem i kosic ja.
14 maj - 15:00

BluekPL
Przecież pisze Meele -,-
A wgl. sam duch nie wystarczy.
Spójrz na dmg
14 maj - 16:33

konan1808
karta skażonego orka z twierdz ma statystyki 4/3/7 i jest normalna, wchodzi za 4 surowców i 4 mocy. Różni się tym że nie ma szerokiego ataku ale można ją przestawić i zbuffować przed atakiem.
14 maj - 18:02

Hayven
Ma o wiele mniejszy odwet i nie ma Szerokiego Ataku. To lekka różnica -.-
14 maj - 19:01

Kepptor91pl
O wiele mniejszy to znaczy o 2, za to ma o 1 więcej życia i jest o 1 tańsza. Szeroki atak "zeruje się" z berserkerem. Gdzie tu OP?
14 maj - 19:35

Hayven
Zeruje się? -.-

Wystarczy postawić stwora - nasi oberwą. A jeśli nie postawimy stwora, to nasz bohater będzie obrywał minimum 4 Punkty Obrażeń na początku każdej tury przeciwnika -.-
14 maj - 19:41

Pacuszek
Co to znaczy "zeruje się" z berserkekerm? To on w końcu będzie miał sweepa czy nie? Bo z tego co zrozumiałem, bo każdy kurna mówi inaczej, że on atakuje sam na początku naszej tury i już nic z nim nie możemy zrobić.
14 maj - 20:03

Hayven
Bo na to wygląda. A "zeruje się" bo niby berserker jest na minus, a szeroki atak na plus i to się niby równoważy xD
14 maj - 20:13

Kepptor91pl
To było porównanie do skażonego orka który nie ma żadnej zdolności, a osiłek ma pozytywną (sweep) i negatywną (berserk). Więc się "zeruje". Te dwie białe karty maja podobną siłę.

&Hayven Co to za argument? Każdy krit tak działa tylko, że nie MUSI atakować, a ma też inne możliwości dlatego przymus ataku jest minusem.

Jeżeli boisz się tej karty o koszcie 5 tylko dlatego, że ma 5 ataku to jedyne co mogę powiedzieć to LOL.
14 maj - 20:16

Azon
Po sprecyzowaniu działania tej umiejętności uważam, że wcale nie jest aż tak OP jest początkowo się wydawało i nadaje się do gry, choć i tak mogła by być rzadsza. Zauważyłem ostatnio, że Phrias za jest to przepakowany, nie miło jest dostać od pustoszyciela sześciopunktowym szerokim atakiem O_O - całe szczęście, że tak ciężko zdobyć tego bohatera i mało osób nim gra.
14 maj - 21:04

Hayven
Niestety, będzie tego coraz więcej :P A fakt faktem, że też odniosłem wrażenie, że Phrias jest ździebko OP :P
14 maj - 21:27

Hayven
BTW kroi się chyba coś w stylu newsa z animacjami stworków z Shades of Darkness xD
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty Might and Magic "Duel of Champions". Redakcja, kontakt