Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Oto karta Namtaru Channeler, która wejdzie w skład nadchodzącego rozszerzenia Herold Pustki! Stworzenie to będzie otrzymywać 1 punkt ataku i odwetu wraz z każdym nowym długotrwałym zaklęciem w grze. Dajcie znać w komentarzach co o niej myślicie!
Dark Dragon
Wasze komentarze (14)
3 maj - 20:34

gold dragon
To ja powiem tak: "wydaje się dobrze zbalansowana". Ale jak wiadomo, dopiero praktyka pokaże jaka jest prawda. ;)
3 maj - 23:36

Alamar
>>>Dajcie znać w komentarzach co o niej myślicie!
Ariana się ucieszy.
4 maj - 01:24

Azon
Bo ja wiem, jakoś nie ma nigdy tych zaklęć aż tak dużo, przy 5 HP padnie zanim uda się ją podhodować . Jeszcze 3 magii wymaga... Nie wiem jakie będą inne nowe stworzenia z pozostałych frakcji, ale ta nie prezentuje się jakoś wyjątkowo okazale, dobrze, że ma choć infekcję.
4 maj - 01:27

Azon
Gr, czemu nie ma możliwości edycji komentarza? W każdym razie... Dlaczego na karcie jest symbol powstania pustki a nie herolda pustki? Błąd, czy może karta zostanie dodana do właśnie tego zestawu?
4 maj - 01:47

Pacuszek
Jak na epic kartę, to trochę mizernie się prezentuje... Nie opłaca się wystawiać jej wcześnie bo wtedy w grze nie ma zbyt wiele spelli (tym bardziej ongoing), a w late byłaby raczej łatwym celem na wszelkie aoe czy inne pierdoły. No ale cóż... kolejna bezużyteczna ( http://puu.sh/2MjmP.jpg ) epic karta którą Necro dostaje...
4 maj - 01:56

Azon
Co ciekawe jednostka ma podobne statystyki co Wilczy kapitan - jednak temu drugiemu nie dość, że łatwiej podnieść atak (wystarczy postawić jednostkę obok) to jeszcze jest jest tańszy zarówno w wymaganych poziomach mocy (magii nie wymaga wcale) to jeszcze kosztuje 1 pkt surowców mnie. A na początku gry różnica między 2 a 3 jest ogromna. Mam nadzieję, że reszta frakcji dostanie równie nieprzydatne karty.
4 maj - 03:37

Pacuszek
@Alamar - Ariana wcale się nie ucieszy. Bo niby z czego, jak jej deck nie korzysta z żadnych ongoing spelli? A nie, sorry, z jednego: stone shield... Jak dla mnie, to ta karta jest jakimś naprawdę marnym dowcipem.
4 maj - 03:41

Pacuszek
Tak sobie myślę, że jak już ktoś miałby się ucieszyć, to właśnie Namtaru. Ona ma od groma tego rodzaju spelli. Być może to jest sposób twórców żeby jakoś wskrzesić tę postać, która, nie oszukujmy się, była martwa odkąd zabrali jej jedną szkołę magii. Ale nie wydaje mi się żeby jedna epic karta sprawiła by ten champion był grywalny na 1000+ elo.
4 maj - 09:27

Hayven
Matka Namtaru przy dobrej strategii jest naprawdę skuteczna, Pacuszku ;)

A Wampirzy Zabójca bez odpowiedniej reakcji ze strony przeciwnika i razem z czarem Teleportacja również może siać niezłe zamieszanie.

Co do tej karty - Ariana może ją wystawić bez żadnego problemu już w swojej drugiej turze (jeśli zaczynała jako druga). Ale nie musi jej wspierać długotrwałymi zaklęciami, o nie... Przecież powinno wystarczyć, że przeciwnik rzuci np. Ognistą Broń (tja, łatwo zdjąć Arianą, ale jednak...), Wewnętrzny Ogień... albo dwa... (tylko do następnej tury, ALE ;)), Spowolnienie (mówimy o Inferno, Ogień + Pierwotna). Można się wyrobić :P
4 maj - 12:37

Dark Dragon
Dodajmy do tego, że dojdą przecież nowe zaklęcia, bohaterowie i stworzenia itd. ;)
4 maj - 17:08

Pacuszek
@Hayven - własnie w tym tkwi problem: jeżeli już ta karta miałaby być przydatna dla Ariany, to tylko w założeniu że przeciwnik będzie spamować ongoing spellami. A to duży minus, bo nie będziemy mieli pełnej kontroli nad grą. Nawet gdybym miał 4 takie karty, wątpię żebym chciał zamienić je na np. plague zombie czy lamasu. Biorąc oczywiście pod uwagę fakt że Ariana najlepiej działa na 3/6/1 tudzież 4/6/1 (w przypadku tego drugiego tym bardziej nie byłoby miejsca).

Co innego Namtaru - myślę że dla niej ta karta będzie całkiem przydatna. Chociaż wciąż uważam że w otwartej becie nie jest na tyle skuteczna by móc nią efektownie pograć na 1000+ (co mnie bardzo smuci, bo Namtaru była moim ulubionym championem w zamkniętej becie). Mam nadzieję że ten patch sprawi że znów będzie grywalna...
4 maj - 18:13

Pacuszek
A, jeszcze jeden fakt który minusuje u mnie tę kartę: jest przydatna (jeżeli w ogóle...) tylko magikom. Dla Fleshbane'a albo Nergala jest zupełnie bezużyteczna. Słabo, jak na epic kartę.
5 maj - 08:27

Hayven
Przydatna też przeciwko magikom :P Choć trzeba przyznać, że częściej się używa zaklęć jednorazowych niż długotrwałych ;)
5 maj - 18:04

Azon
Przez ostatnie kilka meczy szukałem momentów kiedy to stworzenie może się przydać i na kilkanaście rozgrywek tylko raz zdarzyło mi się, że przydała by się zamiast zombie plagi. Myślę, że rzucanie Namtaru Channeler będzie miało jedynie zastosowanie psychologiczne (tak jak infekcja) i przeciwnik nie będzie chciał rzucać zaklęć długotrwałych aby nie podbijać jej ataku.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty Might and Magic "Duel of Champions". Redakcja, kontakt