Duel of Champions oficjalnie przeszło do historii. Jednakże dlaczego losy tej gry potoczyły się właśnie w ten sposób? Czy możliwa była inna wersja przyszłości? Czy możliwe było stworzenie następnej części tej gry, a może nawet całej serii? Iloma frakcjami moglibyśmy dziś grać? Mamy odpowiedzi na te pytania. Specjalnie dla Kwasowej Groty wywiadu udzielił nam Théo Gallego - jeden z kierowników produkcji gier Might & Magic w Ubisofcie. Dowiecie się z niego tego wszystkiego i więcej. Wywiad ten jest prawdopodobnie naszym ostatnim prezentem dla wszystkich fanów Duel of Champions. Chociaż... kto wie? Może kiedyś...
|
© 2003-24 Kwasowa Grota.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty Might and Magic "Duel of Champions". Redakcja, kontakt
Komnaty Might and Magic "Duel of Champions". Redakcja, kontakt
MinosKing
Ursus
Sir Galuf
Nicolai
Belegor
Andruids
Nicolai
gotri7
Uwaga, hipoteza: Magowie z domu Chimery stworzyli wilkołaka, który okazał się nie grzeszyć inteligencją (brak świadomości swojej nagości, co udowadnia obrazek). Stworzyli zatem kotołaka - rakshasę - który najwyraźniej dobrze sobie radził z testami IQ. Szczodrzy jak zawsze magowie z Chimery oddali kolejny ze swoich nieudanych eksperymentów jednej z frakcji świata, bo dyplomacja hurr durr
Belegor
Wilkołak w H5? Nie kojarzę by była taka jednostka. Wilki są, ale same w sobie nie potwierdzają istnienia wilkołaków w Ashanie.
Nicolai
MinosKing
Nitj'sefni
MinosKing